بهترین هتل آنتالیا برای خانواده و معرفی هتل های مناسب بچه ها

4.1
از 41 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین هتل‌های خانوادگی در آنتالیا
25 آبان 1402 08:00
3

اگر آنتالیا را برای سفر خانوادگی خود انتخاب کرده‌اید، آشنایی با بهترین هتل آنتالیا برای خانواده می‌تواند سفرتان را به‌یادماندنی کند. در هتل های خانوادگی آنتالیا تمام خدمات و امکانات به‌ این صورت برنامه‌ریزی شده که در زمان استراحت بزرگ‌ترها، کودکان هم جایی برای سرگرم شدن داشته باشند؛ به‌عنوان مثال در اکثر این هتل‌ها، استخر مخصوص کودکان، سالن بازی و خدمات مربوط به نگهداری نوزادان در کنار امکاناتی که برای بزرگ‌سالان مهم است، وجود دارد. با لست‌سکند همراه باشید تا این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم.

(01-03-30) (24).jpg

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا کدام‌اند؟

هتل باروت لارا کالکشن، هتل تایتانیک مردان پالاس، هتل دلفین ایمپریال، هتل رکسوس پریمیوم بلک، هتل الا کوالیتی ریزورت بلک، هتل گورال پریمیر تکیروا، هتل آی سی هتلز گرین پالاس، هتل لند آو لجندز کینگدام، هتل زانادو ریزورت، هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن، هتل گلوریا ورده ریزورت، هتل سون سیز لایف و هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان و خانواده‌شان هستند.

به‌طور کلی هتلی که برای کودکان مناسب باشد، محیطی شاد و صمیمی دارد. به‌ همین دلیل، اگر با سروصدا مشکلی ندارید و همراه فرزندانتان سفر می‌کنید و وجود امکانات و تجهیزات هتل اهمیت بیشتری برایتان دارد، این هتل‌ها پیشنهاد ما به شماست. در ادامه، هتل های خانوادگی آنتالیا را یکی‌یکی معرفی می‌کنیم تا بدانید هنگام اقامت خانوادگی در این شهر، کدام هتل مناسب شماست.

هتل باروت لارا کالکشن (Lara Barut Collection)

هتل باروت لارا کالکشن بهترین هتل آنتالیا برای خانواده است. با اقامت در این هتل، بچه‌ها می‌توانند در استخرهای ایمن با سرسره‌های آبی مختلف بازی کنند، در کلوپ کودکان فعالیت‌های جذاب و آموزنده داشته باشند و در رستوران‌های متنوع از غذاهای خوشمزه مخصوص بچه‌ها لذت ببرند.

اگر قرار است به‌صورت خانوادگی با تور آنتالیا آذر سفر کنید، باید به‌دنبال هتلی باشید که علاوه‌بر امکانات معمول، سرویس نگهداری از بچه‌ها و امکانات ویژه برای کودکان داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که با سرد شدن هوا، ممکن است نتوانید در ساعات غیرآفتابی، برای سرگرم کردن کودکتان از استخر روباز استفاده کنید؛ بنابراین انتخاب هتلی که علاوه‌بر استخر روباز، استخر سرپوشیده داشته باشد، اقامت مطلوب‌تری را برای شما فراهم می‌کند. می‌توان گفت که شما با اقامت در هتل باروت لارا کالکشن، همه این امکانات را در اختیار دارید و به همین علت، این هتل پیشنهاد مناسبی برای شماست.

در هتل باروت لارا کالکشن، خودتان هم می‌توانید تفریح کنید و کودکتان را به پرسنل هتل بسپارید. باشگاه ورزشی، خدمات اسپا و ماساژ، کافی‌شاپ و رستوران در کنار دیگر خدمات رفاهی باروت لارا، آن را به بهترین هتل آنتالیا برای بچه ها تبدیل کرده است. به‌طور کلی اگر به‌دنبال یک تعطیلات خاطره‌انگیز و لذت‌بخش با خانواده خود هستید، هتل باروت لارا انتخابی مناسب است.

  • امتیاز هتل باروت لارا کالکشن در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل باروت لارا کالکشن در بوکینگ: 9.۳ از 10
  • امتیاز هتل باروت لارا کالکشن در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت هتل باروت لارا کالکشن: منطقه لارا

موقعیت دقیق هتل باروت لارا کالکشن روی نقشه

Lara Barut Collection.jpg
هتل باروت لارا کالکشن، از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا
Lara Barut Collection2.jpg
استخر و سرسره‌های هتل باروت لارا، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)

می‌توان گفت که هتل تایتانیک مردان پالاس یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان است. این هتل مجلل، محیطی شاد و دوست‌داشتنی را برای شما و فرزندانتان فراهم کرده است که در همان بدو ورود متوجه آن خواهید شد. در این هتل ۵ ستاره، همه‌چیز همان‌طوری است که یک خانواده به آن احتیاج دارد. سالن ماساژ در کنار خدمات نگهداری کودک، استخر بزرگ‌سالان به‌همراه وسایل بازی بچه‌ها و غذاهای خوش‌مزه که برای همه سنین به‌طور خاص تهیه شده‌اند، از ویژگی‌هایی است که این هتل را در این لیست بلندبالا، گنجانده است.

باشگاه بچه‌های تینی (Tini Kids Club) در هتل تایتانیک مردان پالاس، محیطی امن و راحت را برای سرگرمی کودکان شما فراهم می‌کند. فرزندان کوچک شما می‌توانند زیرنظر کارکنان خبره هتل، در بازی‌ها و فعالیت‌های مناسب سنشان شرکت کنند، نمایش‌های مفرح را تماشا کنند، در رستورانی که مخصوص بچه‌هاست غذا بخورند، در پارک آبی و استخر مخصوصشان شنا کنند و حتی در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند. در هتل تایتانیک مردان پالاس، تمام امکانات برای سفری خاطره‌انگیز فراهم است.

  • امتیاز هتل تایتانیک مردان پالاس در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل تایتانیک مردان پالاس در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل تایتانیک مردان پالاس در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت هتل تایتانیک مردان پالاس: منطقه لارا

موقعیت دقیق تایتانیک مردان پالاس

lastsecond.ir-hotels for family in antalya 9jpg.jpg
هتل تایتانیک مردان پالاس، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده
lastsecond.ir-hotels for family in antalya 11.jpg
پارک آبی مخصوص کودکان در هتل تایتانیک مردان پالاس
lastsecond.ir-hotels for family in antalya 10.jpg
کلوپ کودکان هتل تایتانیک، بهترین هتل آنتالیا برای کودکان

هتل دلفین ایمپریال (Delphin Imperial Hotel)

هتل دلفین ایمپریال، یکی از موارد لیست بهترین هتل آنتالیا برای کودکان است که در تور آنتالیا UALL نیز محبوبیت بسیاری دارد. این هتل خدمات خوبی را برای سرگرمی کودکان و بزرگ‌سالان فراهم کرده است؛ به‌طوری که هنگام اقامتتان در این هتل، لحظه‌ای بدون برنامه نخواهید ماند.

اتاق‌های بازی با فعالیت‌های متنوع برای مهمانان در هر سنی، اقامتی سرگرم‌کننده را تضمین می‌کند. فعالیت‌های تفریحی که هتل دلفین ایمپریال برای مهمانان خود در نظر گرفته است، شامل مواردی مانند بیلیارد و بولینگ، خدماتی مانند کافه، سینما، شهربازی، استخر و پارک آبی کودکان است. در هتل دلفین ایمپریال، یک اتاق بازی کامپیوتری مجهز هم برای سرگرم شدن نوجوانان و جوانان وجود دارد. این اتاق بیشتر برای کسانی مناسب است که به بازی با پلی‌استیشن، علاقه زیادی دارند.

  • امتیاز هتل دلفین ایمپریال در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل دلفین ایمپریال در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل دلفین ایمپریال در گوگل: 4.6 از 5
  • موقعیت هتل دلفین ایمپریال: منطقه لارا

 

موقعیت دقیق هتل دلفین ایمپریال

lastsecond.ir-hotels for family in antalya 4.jpg

هتل دلفین ایمپریال، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

Delphin Imperial Hotel.jpg
استراحتگاه مجهز به صندلی و سرسره برای بچه‌ها در هتل دلفین ایمپریال

هتل رکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

هتل دیگری که از فهرست هتل های خانوادگی آنتالیا به شما معرفی می‌کنیم، هتل رکسوس پریمیوم بلک است. این هتل خانوادگی خدمات خاصی را برای کودکان در نظر گرفته است. دلفیناریوم، استخر مخصوص کودکان، پارک آبی، برنامه‌های ویژه تفریحی و فرهنگی همراه با خدمات نگهداری نوزاد و کودک از مواردی است که در زمان اقامت در این هتل، در دسترستان است. از دیگر امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد، فضای بازی مخصوص کودکان و رستوران ویژه برای آن‌هاست. با توجه به این موارد، هتل رکسوس پریمیوم را می‌توانیم یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان بدانیم. همچنین با توجه به موقعیت مکانی این هتل، دسترسی شما به بنای یادبود آتاتورک که از جاهای دیدنی آنتالیا به شمار می‌رود، آسان است.

  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم بلک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم بلک در بوکینگ: 9.4 از 10
  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم بلک در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت هتل رکسوس پریمیوم بلک: منطقه بلک

موقعیت دقیق هتل رکسوس پریمیوم، بهترین هتل آنتالیا برای کودکان

رکسوس پریمیوم بلک
هتل رکسوس پریمیوم بلک، از هتل های خانوادگی آنتالیا
هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا
فضای مخصوص کودکان در هتل رکسوس پریمیوم بلک
هتل رکسوس پریمیوم بلک
زمین بازی کودکان در هتل رکسوس پریمیوم بلک، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل الا کوالیتی ریزورت بلک (Ela Quality Resort Belek)

هتل الا کوالیتی ریزورت بلک از هتل‌های 5 ستاره و مجهز آنتالیا در منطقه بلک است که جزو بهترین مناطق آنتالیا به‌ شمار می‌رود. هتل الا کوالیتی، هتلی مناسب کودکان در آنتالیا محسوب می‌شود و خدمات ویژه‌ای را برای خانواده‌ها تدارک دیده است؛ به‌عنوان مثال، مینی‌کلوب مجهز به دوربین‌های امنیتی، نمایش فیلم، انواع بازی‌های رومیزی و استخرهایی برای کودکان و نوزادان در این هتل وجود دارد.

علاوه‌بر این‌ها، امکان خاص هتل الا کوالیتی ریزورت بلک، آموزش در کنار تفریح است که برای کودکان فراهم شده است؛ مثلاً با توجه‌ به دوره‌های برداشت فصلی، کودکان می‌توانند به فعالیت‌های کشاورزی مانند چیدن زیتون از درختان و کاشت گل در باغ بپردازند تا ارتباط نزدیک‌تر با طبیعت را تجربه کنند. همچنین اگر کودک شما به آتش‌نشانی، کار در بیمارستان، دندان‌پزشکی و سایر فعالیت‌ها علاقه دارد، هتل الا کوالیتی ریزورت بلک انتخاب خوبی برای بازی و یادگیری فرزندتان است.

  • امتیاز هتل الا کوالیتی ریزورت بلک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل الا کوالیتی ریزورت بلک در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل الا کوالیتی ریزورت بلک در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت هتل الا کوالیتی ریزورت بلک: منطقه بلک

موقعیت دقیق هتل الا کوالیتی ریزورت بلک

هتل الا کوالیتی ریزورت بلک
هتل الا کوالیتی، از هتل های خانوادگی در آنتالیا
هتل الا کوالیتی آنتالیا
فضای بازی هتل الا کوالیتی، بهترین هتل آنتالیا برای کودکان
آنتالیا هتل الا کوالیتی
فضای مخصوص بازی کودکان در هتل الا کوالیتی
هتل الا کوالیتی آنتالیا
تجربه پزشکی کودکان در هتل الا کوالیتی، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل گورال پریمیر تکیروا (Gural Premier Tekirova)

هتل گورال پریمیر تکیروا از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان است که در کنار خدمات کاملی که دارد، پارک آبی مجهز و مینی‌کلاب ویژه کودکانش با نام هپی لند، باعث شده این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا انتخاب شود. در هتل گورال پریمیر تکیروا، مجموعه ویژه‌ای برای فعالیت‌های تفریحی وجود دارد که برای نوزادان، کودکان و نوجوانان تا ۱۷ سال طراحی شده است. این هتل ادعا می‌کند که می‌تواند در زمان اقامت کاری کند که به کودکان نیز مثل بزرگ‌ترها خوش بگذرد. وجود امکاناتی نظیر زمین تنیس، باشگاه ورزشی و اتاق بازی مخصوص، این ادعا را تضمین می‌کند و اوقاتی خاطره‌انگیز را برای شما و کودکتان رقم می‌زند.

  • امتیاز هتل گورال پریمیر تکیروا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل گورال پریمیر تکیروا در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل گورال پریمیر تکیروا در گوگل: 4.6 از 5
  • موقعیت هتل گورال پریمیر تکیروا: محله تکیروا

راهنمای کامل سفر به آنتالیا

موقعیت دقیق هتل گورال پریمیر تکیروا

هتل گورال پریمیر تکیروا
هتل گورال پریمیر تکیروا در آنتالیا
هتل گورال پریمیر تکیروا آنتالیا
فضای مخصوص بازی کودکان در هتل گورال پریمیر
پارک آبی  هتل گورال پریمیر
پارک آبی کودکان در هتل گورال پریمیر
فضای بازی هتل گورال پریمیر
فضای بازی هتل گورال پریمیر تکیروا، بهترین هتل آنتالیا برای بچه ها

هتل آی سی هتلز گرین پالاس (IC Hotels Green Palace)

آی سی هتلز گرین پالاس یک هتل مناسب کودکان در آنتالیاست که به خانواده‌‌هایی پیشنهاد می‌شود که فرزند کوچک دارند. این هتل، علاوه‌بر تجهیزات و امکاناتی که هر هتل 5 ستاره دیگری دارد، امکاناتی مخصوص کودکان را هم برای خانواده‌ها فراهم کرده است. این امکانات شامل یک مینی‌کلوب مجهز با محیطی برای نقاشی با اسپری رنگی، یک استخر کودک، دو سالن سینما، اتاق بازی ویدئویی، محل پخت پیتزا، فضای شن و ماسه‌، چرخ‌وفلک، استخر کودک و اتاق مراقبت از کودک است.

علاوه‌بر کلوب کودکان، نوجوانان هم تفریحات مخصوص به خودشان را در این هتل خواهند داشت؛ مثلاً باشگاه نوجوانان، شامل محیطی برای بازی‌های ویدئویی، میز DJ و یک محل نشیمن است. حتی بزرگ‌سالان هم استخر آبی مخصوص دارند که بتوانند مانند کودکان، تفریحات هیجانی مثل سرسره‌های آبی مجهز را تجربه کنند.

  • امتیاز هتل آی سی هتلز گرین پالاس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آی سی هتلز گرین پالاس در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل آی سی هتلز گرین پالاس در گوگل: 4.6 از 5
  • موقعیت هتل آی سی هتلز گرین پالاس: منطقه لارا

موقعیت دقیق هتل آی سی هتلز گرین پالاس

هتل آی سی هتلز گرین پالاس
هتل آی سی هتلز گرین پالاس، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده 
هتل آی سی هتلز گرین پالاس
سرسره‌های آبی آی سی هتلز گرین پالاس
پارک آبی در آی سی هتلز گرین پالاس
پارک آبی مخصوص کودکان در بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)

هتل لند آو لجندز کینگدام، یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌توانیم آن را هتل مناسب کودکان در آنتالیا بدانیم. هتل لند آو لجندز، علاوه‌بر امکانات متنوعی که معمولاً هتل‌های آنتالیا با پارک آبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند، تفریحات ویژه‌ای برای کودکان و بزرگ‌سالان مهیا کرده است، ازجمله سینمای 5 بعدی، رودخانه دیوانه، استخر موج، تونل وحشت، استخر کودکان، پارک موضوعی ویژه و رستوران مخصوص کودکان.

این هتل همان‌طور که از تصاویرش مشخص است، برگرفته از داستان‌های فانتزی و افسانه‌هاست. در این هتل، حتی می‌توانید کودکان را به پرستاران کودک بسپارید و با خیال راحت به تفریح مشغول شوید. لند آو لجندز کینگدام، یک هتل کیدز کانسپت در آنتالیا محسوب می‌شود. این هتل با توجه‌ به امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمتی مناسب دارد؛ اما اگر می‌خواهید سفرتان را اقتصادی‌تر بگذرانید، بهتر است به سراغ خرید تور اقساطی آنتالیا بروید. با انتخاب این تور، دیگر لازم نیست کل هزینه‌ها را یک‌جا پرداخت کنید و این قسط‌بندی هزینه سفرتان، می‌تواند آرامش خاطر بیشتری به شما بدهد.

  • امتیاز هتل لند آو لجندز کینگدام در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل لند آو لجندز کینگدام در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل لند آو لجندز کینگدام در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت هتل لند آو لجندز کینگدام: منطقه بلک

موقعیت دقیق هتل لند آف لجندز

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا
فضای بازی کودکان در هتل لند آو لجندز کینگدام
پارک آبی هتل لند آو لجندز کینگدام
هتل لند آو لجندز کینگدام، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده
آنتالیا هتل لند آو لجندز کینگدام
فضای داخل هتل لند آو لجندز کینگدام
هتل لند آو لجندز کینگدام
تفریحات ویژه در هتل لند آو لجندز کینگدام، بهترین هتل آنتالیا برای بچه ها

هتل زانادو ریزورت (Xanadu Resort Hotel)

هتل زانادو ریزورت در بلک آنتالیا از هتل‌های آل‌اینکلوسیو است که به‌عنوان هتل های خانوادگی آنتالیا پیشنهاد می‌شود. اما ویژگی این هتل به‌عنوان هتل مناسب خانواده و کودکان چیست؟ هتل زانادو ریزورت، علاوه‌بر امکانات استخر خصوصی و اتاق‌های خانوادگی، خدماتی مخصوص کودکان دارد؛ ازجمله فنسی لند برای فعالیت‌های متعدد و سرگرمی روزانه کودکان، شهربازی با چرخ‌وفلک‌، مینی‌چرخ، مینی‌قطار و ترامپولین، پارک با بازی‌های آبی، محوطه زمین بازی، پارک ماجراجویی با بسکتبال و دیوار صعود، محیطی برای فعالیت‌های سرپوشیده مانند صنایع‌دستی و بازی‌های ویدئویی و همچنین بوفه مخصوص کودکان در رستوران.

بدون شک، هتل زانادو ریزورت، هتلی مناسب برای سفر‌های خانوادگی به آنتالیاست. البته کامل‌کننده این لذت و شادی، نزدیک بودن ساحل لارا به هتل زانادو است که از بهترین سواحل آنتالیا به شمار می‌رود. در این ساحل می‌توانید به تفریحات آبی گوناگون بپردازید و روزتان را به بهترین شکل، تمام کنید.

  • امتیاز هتل زانادو ریزورت در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل زانادو ریزورت در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل زانادو ریزورت در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت هتل زانادو ریزورت: منطقه بلک

موقعیت دقیق هتل زانادو ریزورت

بهترین هتل های آنتالیا
هتل زانادو ریزورت، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده
پارک آبی هتل زانادو ریزورت آنتالیا
پارک آبی هتل زانادو ریزورت
ساحل هتل زانادو ریزورت آنتالیا
فضاهای مناسب کودکان در هتل زانادو ریزورت
بخش کودکان هتل زانادو ریزورت آنتالیا
بازی مخصوص کودکان در هتل زانادو ریزورت، بهترین هتل آنتالیا برای بچه ها

هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن (Acanthus & Cennet Barut Collection)

هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن، یکی دیگر از هتل های آنتالیا برای کودکان است که خدمات اولترا آل اینکلوسیو (Ultra All Inclusive) دارد. هتل آکانتوس علاوه‌بر ساحل خصوصی، اتاق‌های خانوادگی، استخر آبگرم و روباز، انواع رستوران و خدماتی از این قبیل، باشگاه‌های مخصوص برای کودکان دارد که امکانات بازی و تفریح آن‌ها را فراهم می‌کند.

کلوپ باری‌استار، برای راحتی و آسایش خانواده‌هایی که نوزاد همراه دارند، امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. به‌دلیل خدمات مطلوب و ویژه آکانتوس اند سنت باروت برای کودکان و خانواده‌ها، این اقامتگاه جزو بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان شمرده می‌شود. اگر میان این‌همه بازی و سرگرمی دوست داشتید بیرون از هتل هم تفریح کنید، می‌توانید از تفریحات رایگان آنتالیا استفاده کنید تا آن‌قدرها هم خرج سفرتان بالا نرود. این تفریحات شامل برخی از سواحل، پیاده‌روی در بافت تاریخی شهر و مناطق دیدنی آنتالیاست.

  • امتیاز هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن در بوکینگ: 9.4 از 10
  • امتیاز هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن: منطقه سیده

موقعیت دقیق هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن

هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن
هتل آکانتوس اند سنت باروت، از هتل‌های مناسب خانواده در آنتالیا 
اتاق کودکان هتل آکانتوس اند سنت باروت
اتاق کودکان هتل آکانتوس اند سنت باروت
هتل آکانتوس اند سنت باروت
فضای مخصوص کودکان در هتل آکانتوس اند سنت باروت
هتل آکانتوس اند سنت باروت آنتالیا
فضای بازی کودکان در هتل آکانتوس، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل گلوریا ورده ریزورت (Gloria Verde Resort)

هتل گلوریا ورده ریزورت یک گزینه شایسته بین هتل های خانوادگی آنتالیا است که امکانات مخصوص کودکان را برای رضایت آن‌ها فراهم کرده است. این اقامتگاه ساحلی در منطقه بلک آنتالیا، تفریحاتی مثل مینی‌کلوب مجهز به نمایش فیلم، انواع بازی‌های رومیزی، استخرهایی برای کودکان، بازی‌های ویدئویی، دیوار صعود برای بچه‌های 4 تا 12 ساله، رستوران مخصوص کودکان و زمین بازی برای فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، کارگاه‌های صنایع‌دستی و پازل را برای سفر خانوادگی به آنتالیا تدارک دیده است.

علاوه‌بر این موارد در هتل گلوریا ورده ریزورت، خدمات کودک و کالسکه، تخت نوزاد، وان کودک و صندلی‌های مخصوص تغذیه و سایر امکانات نوزاد هم به مهمانان ارائه می‌شود. به‌ همین دلیل، اکثر خانواده‌هایی که قصد سفر به ترکیه را دارند، بین مارماریس یا آنتالیا، شهر ساحلی آنتالیا را برای سفرشان انتخاب می‌‌کنند تا بتوانند از اقامتگاه‌هایی که مخصوص کودک است، استفاده کنند.

  • امتیاز هتل گلوریا ورده ریزورت در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل گلوریا ورده ریزورت در بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل گلوریا ورده ریزورت در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت هتل گلوریا ورده ریزورت: منطقه بلک

موقعیت دقیق هتل گلوریا ورده ریزورت

هتل های آنتالیا
نمای کلی هتل گلوریا ورده ریزورت، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده
بازی کودکان در هتل گلوریا ورده
فضای بازی کودکان در هتل گلوریا ورده ریزورت
 آنتالیا هتل گلوریا ورده
پارک آبی کودکان در هتل گلوریا ورده ریزورت
زمین بازی کودکان در هتل گلوریا ورده
زمین بازی کودکان در هتل گلوریا ورده ریزورت، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل سون سیز لایف (Seven Seas Hotel Life)

هتل سون سیز لایف، به‌عنوان هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های مخصوص خانواده در آنتالیا با خدمات اولترا آل اینکلوسیو (Ultra All Inclusive) است که سعی کرده در کنار امکانات تفریحی برای کودکان در سنین مختلف، امنیت آن‌ها را هم با قرار دادن دوربین‌های مجهز تأمین کند. خدماتی که مخصوص کودکان در این هتل ارائه می‌شود، عبارت‌اند از: نمایش فیلم، بازی‌های پلی‌استیشن، بازی‌های رایانه‌ای و انواع بازی‌های رومیزی، استخرهایی برای کودکان و نوزادان، یک منطقه ساحلی ویژه برای کودکان، منوهای مخصوص کودکان در رستوران‌ها، فعالیت‌های خلاقانه در زمین بازی مانند اوریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های دستی و بازی‌های پازلی. این امکانات متنوع و دیگر مواردی که فقط خودتان باید از نزدیک ببینید، موجب می‌شود تا اگر به آنتالیا در سفر با تور ترکیه فکر می‌کنید، هتل سون سیز لایف را به‌عنوان گزینه‌ای مطلوب در نظر بگیرید.

  • امتیاز هتل سون سیز لایف در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل سون سیز لایف در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل سون سیز لایف در گوگل: 4.9 از 5
  • موقعیت هتل سون سیز لایف: منطقه کمر

موقعیت دقیق هتل سون سیز لایف

هتل سون سیز لایف
هتل سون سیز لایف، از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان
پارک آبی کودکان هتل سون سیز لایف
پارک آبی کودکان در هتل سون سیز لایف
زمین بازی کودکان در هتل سون سیز لایف آنتالیا
زمین بازی کودکان در هتل سون سیز لایف
هتل سون سیز لایف
فضای کودکانه در هتل سون سیز لایف، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

به‌ نظر می‌رسد که هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت با توجه‌ به امتیازهایش، بین بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده باشد. این هتل 5 ستاره علاوه‌بر امکاناتی که سایر هتل‌های 5 ستاره دارند، تفریحات و امکانات ویژه‌ای هم برای کودکان سنین مختلف تدارک دیده است؛ به‌عنوان نمونه، مینی‌کلاب‌هایی برای کودکان 1 تا 3 سال، 4 تا 7 سال و 13 تا 17 سال با فضاهای متنوع بازی و سرگرمی دارد که حتی مجهز به دوربین‌های نگهبانی است. این دوربین‌ها به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید از داخل اتاق‌های هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت هم مواظب کودکتان باشید. این هتل، بعضی خدمات مانند کالسکه، تخت کودک، استخر کودک، وان کودک و ازاین‌دست امکانات اختصاصی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در بوکینگ: 9.4 از 10
  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت: منطقه بلک

موقعیت دقیق هتل مکس رویال بلک گلف

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت
نمای کلی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده
هتل مکس رویال بلک گلف
فضای بازی کودکان در هتل مکس رویال بلک گلف
هتل مکس رویال بلک گلف آنتالیا
پارک آبی کودکان در هتل مکس رویال بلک گلف
هتل مکس رویال بلک گلف
فضای هتل مکس رویال بلک گلف

خرید تور آنتالیا از لست‌سکند

آنتالیا یکی از پرگردشگرترین مقاصد برای ایرانی‌هاست. به همین علت، تورهای گردشگری زیادی به مقصد آنتالیا وجود دارد. اینکه کدام‌یک از این تورها را برای سفرتان انتخاب کنید و کدام‌یک از آن‌‌ها مناسب شماست، کاملاً به شرایط خودتان بستگی دارد؛ اما بهتر است این سفر را با خرید تور آنتالیا از لست‌سکند، به بهترین شکل سپری کنید. ما در لست‌سکند، چندین تور را با تاریخ‌های مختلف و هتل‌های متنوع همراه با محدوده قیمت گوناگون در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما می‌توانید توری را که از هر نظر به سلیقه و شرایط شما نزدیک است، خریداری کنید.

سخن آخر

با وجود تعداد زیاد هتل در آنتالیا و تنوع خدمات آن‌ها، تصمیم‌گیری برای انتخاب یک مورد میان انبوهی از هتل های خانوادگی آنتالیا، کاری دشوار به نظر می‌رسد. شما با مطالعه این مطلب با ۱۳ هتل برتر در این زمینه آشنا شدید و اکنون انتخاب میان آن‌ها کار ساده‌تری است. اگر همراه با همسر و فرزندان به آنتالیا می‌روید، می‌توانید بهترین هتل آنتالیا برای خانواده را از میان این هتل‌ها رزرو کنید؛ ولی اگر با فقط همسرتان به این سفر جذاب می‌روید، بهتر است بهترین هتل‌‌های آنتالیا برای ماه عسل را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید. همه‌چیز به نوع نیاز شما و سلیقه‌تان وابسته است و درهرصورت آنتالیا برای هر نوع گردشگر، گزینه‌ای برای ارائه دارد.

نرگس کاظمی‌فرد
نرگس کاظمی‌فرد

سفر که به واژه‌ها پیوند می‌خورد، برایم مرزها را بی‌معنی می‌کند. گردشگری خواندم چون مفهوم سفر بیش از کلمه‌اش در ذهنم قد کشیده بود و ایرانشناسی خواندنم، دلیلش چیزی جز پیدا کردن ریشه‌هایم نبود. اما این ماجراجویی در مسیر واژه‌ها بود که علایقم را به سطح واقعیت رساند و مزه‌مزه کردن جهان را دوباره برایم ترجمه کرد.