شانگهای اکسپو را به میلان تحویل داد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
شانگهای اکسپو را به میلان تحویل داد
09 آبان 1389 00:00
0

با نزدیک شدن ساعات پایانی اکسپو شانگهای، نمایندگان شهر میلان، میزبان بعدی این رویداد از آمادگی‌های خود برای برگزاری آن می‌گویند.

به گزارش میراث آریا(‍chtn)،‌لیتزیا موراتی، شهردار میلان که روز گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی به مناسبت میزبانی این شهر از دور بعدی اکسپو جهانی حضور داشت افزود:‌میلان 2015 متفاوت تر از شانگهای خواهد بود اما نه به بزرگی آن.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اکسپو میلان 20 تا 29 میلیون بازدید کننده بیشتر از مجموع 72 میلیون بازدید کننده اکسپو شانگهای داشته باشد و همچنین به گفته شهردار میلان، از این جمع فرضی 10 را نیز گردشگران خارجی تشکیل خواهند داد.

به گفته موراتی، کار احداث مرکزی برای برگزاری اکسپو 2015 در حال اجرا است به گونه‌ای که زمینی به مساحت 1.7 کیلومتر برای ساخت مرکز در نظر گرفته شده معماران برجسته‌ای نیز طراحی آن را بر عهده گرفته اند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های اجرایی از سال آینده افزود: هرچند فضای اکسپو میلان نزدیک به یک پنج فضی اکسپو شانگهای خواهد بود اما رکوردی چمشگیر را در جذب گردشگر به ثبت خواهد رساند.

شهردار میلان خاطرنشان کرد، از شعارهای مهم اکسپو 2015، "تغذیه زمین"‌ است که در آن از همه کشورهای شرکت کننده می‌خواهد تا با نمایش جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات کشاورزی خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند

گفتنی است بیش از 50 کشور تقریبا ایتالیا را برای ملحق شدن به اکسپو ترغیب کردند و در حال حاضر نیز کشورهای بسیاری همچون آلمان، هند و ترکیه اشتیاق زیادی برای پیوستن به این مجمع دارند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.