تمایل گردشگران چینی به خرید کالاهای مارکدار

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
تمایل گردشگران چینی به خرید کالاهای مارکدار
11 آبان 1389 00:00
0

طبق آخرین گزارشات سازمان‌های بین المللی گردشگری، نیمی از گردشگران برون مرزی چینی علاقه فراوانی به خرید کالاهای خارجی در هنگام سفر به دیگر کشورها دارند.

به گزارش میراث آریا (chtn)، کارشناسان سازمان PATA اعلام کردند سه چهارم گردشگران چینی خرید کالاهای مجلل در خارج از چین را به دلیل ارزانتر بودن آنها نسبت به قیمت‌های داخلی ترجیح می‌دهند و در این میان نزدیکت به 60 درصد از گردشگران کیفیت آنها را نسبت به اجناس داخلی بهتر می‌دانند.

اروپا و آمریکای شمالی، بهترین مقصدهای گردشگری چینی‌هایی است که علاقه فراوانی به خرید کالاهای مجلل دارند. زیرا بهای آنها در مقایسه با اجناس مشابه داخلی ارزانتر است.

کارشناسان معتقدند اگر چه درآمد فعلی شهروندان چینی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است اما هنوز در خرج کردن آنها عاقلانه رفتار کرده و ترجیح می‌دهند کالاهایی را که در کشور خود قادر به خرید آنها نیستند را از کشورهای دیگر با هزینه‌ای ارزانتر تهیه کنند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.