پرواز مستقیم ایران - گرجستان افتتاح شد

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
پرواز مستقیم ایران - گرجستان افتتاح شد
12 آبان 1389 00:00
0

پرواز مستقیم ایران – گرجستان، امروز طی مراسمی با حضور مسئولان دو کشور افتتاح شد.

به گزارش میراث آریا(chtn)؛نخستین پرواز مستقیم ایران به گرجستان ساعت 13:30 دقیقه امروز از تهران به تفلیس پرواز کرد و پرواز مستقیم تفلیس به تهران نیز ساعت 12:30 دقیقه امروز در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

بنا بر این گزارش؛پس از پیاده شدن مسافران این پرواز، مراسم رسمی افتتاح پرواز تهران به تفلیس با حضور سفیر گرجستان در ایران و نمایندگان وزارت امور خازجه ،سازمان هواپیمایی کشوری ایران و مسئولان و دست اندرکاران گردشگری ایران برگزار شد.

در این مراسم خانم نینو جی ارجیا، نماینده شرکت هواپیمایی گرجستان گفت:در مراسمی با حضور سفیر ایران در گرجستان و رئیس سازمان گردشگری گرجستان پرواز گرجستان به ایران آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این پرواز دو روز در هفته و با هواپیماهای crg کانادایی با ظرفیت 50 نفر در وهله اول انجام خواهد شد.

همچنین سفیر گرجستان نیز در این مراسم با اشاره به مناسبات دو کشور ابراز امیدواری کرد که این پروازها باعث افزایش همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری شود.

در ادامه افشار به نمایندگی از فرودگاه امام خمینی گفت:فرودگاه امام خمینی برای انجام پروازهایی با ظرفیت بیشتر و تعداد بیشتر از سوی گرجستان آمادگی دارد.

لازم به ذکر است؛افتتاح پرواز مستقیم تهران- تفلیس مورد استقبال گسترده رسانه های گرجستان قرار گرفته و 4 شبکه خبری این کشور به همراه خبرنگاران رسانه‌های این کشور مسافران نخستین پرواز گرجستان به ایران بودند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.