نام نویسی آرم طرح ترافیک آغاز می‌شود

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
18 آبان 1389 00:00
0

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نام نویسی آرم طرح ترافیک برای سال آینده، از اول آذر امسال آغاز می‌شود.

به گزارش میراث آریا (chtn)‌،جعفر تشکری هاشمی افزود: این نام نویسی برای گروه نخست که نهادها و سازمان های دولتی و ارگانها هستند، خواهد بود.

وی گفت: این گروه جزء سهمیه بگیران محسوب می شوند تا برای نام نویسی فرصت کافی داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: ثبت نام گروه دوم که شهروندان واجد شرایط برای ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

تشکری هاشمی درباره فروش مجوزهای روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: با توجه به درخواست های زیاد شهروندان تهرانی و شهرستانی، بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک کشور، ده درصد از آرم های سالیانه که به فروش نرسیده است، به صورت روزانه و هفتگی ارائه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه فروش آرم طرح ترافیک، به صورت روزانه و هفتگی از 15 آبان ماه آغاز شده است، افزود: متقاضیان برای نام نویسی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران www.tehran.ir اقدام کنند.

وی گفت: بعد از نام نویسی و ثبت مشخصات مالک خودرو شامل نام و نام خانوادگی و کدملی، باید نوع درخواست به صورت روزانه یا هفتگی و تاریخ درخواست مشخص شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه سهمیه موردنظر برای فروش ده درصد کل مجوزهای صادره، نه هزار مجوز است، افزود: در صورت پرشدن این میزان سهمیه، دیگر رایانه اجازه خرید را به متقاضیان نمی دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بهای مجوزهای روزانه ده هزار تومان و هفتگی 60 هزار تومان است که با احتساب 20 درصد عوارض و سه درصد مالیات بر ارزش افزوده، مجوز روزانه 12 هزار و 300 تومان و مجوز هفتگی 73 هزار و 800 به فروش می رسد.

تشکری هاشمی افزود: متقاضیان بهای مجوز را باید به صورت الکترونیک پرداخت کنند و از تایید مجوزشان نسخه ای به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز، به مامورن راهنمایی و رانندگی ارایه کنند.

وی گفت: مالکان خودروها می توانند با اتصال به پایگاه اطلاع رسانی www.tehran.ir، تا سه ماه آینده برای خرید مجوز اقدام کنند.

تشکری هاشمی افزود: بعد از پیش خرید، امکان تغییر نوع خودرو و اطلاعات و مشخصات وجود ندارد.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.