چگونه سفر هوایی و اقامت رایگان داشته باشیم

5
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
28 اردیبهشت 1394 09:21
0

در این پست به شما می گوییم که چطور یک نفر توانسته دو بلیط پرواز درجه یک به سیدنی و بالی را که جمعا 20000 دلار می شده فقط با 362.80 دلار خریداری کند. اگر شما هم علاقه مندید تا دنیا را با سفرهای رایگان بگردید حتما ازاین مطلب خوشتان خواهد آمد.

تخفیف بهترین معامله نیست


من درباره امتیاز گرفتن بر اساس میزان مایلی که در پرواز بودم می دانستم اما خیلی درباره بدست آوردن امتیاز از طریق کارت اعتباری اطلاعات نداشتم. من کارت اعتباری داشتم و همیشه فکر می کردم که در صورت بازپرداخت یا تخفیف 1 تا 5 درصدی بر اساس پرداخت با کارت اعتباری معامله خوبی کردم ، مثلا اگر 1000 دلار هزینه می کردم 10دلار تخفیف برای من عالی می شد که بهتر از هیچی بود.

سال گذشته ، درباره اینکه چطور مردم بلیط های بهترین پروازها را در سراسر دنیا با امتیازاتی که بعنوان جوایز استفاده زیاد از کارت اعتباری به طور رایگان خریداری می کنند مطالبی خوانده بودم. سفرهایی که هزاران دلار هزینه داشتند. این همان نوع جایزه ای بود که من به دنبالش بودم.نه بازگشت پول.

من پرواز کردن را دوست دارم ، کلا به در فرودگاه بودن علاقه مندم . از اینکه به جایی سفر می کنم هیجان زده می شوم. اما من که میلیونر نیستم بنابراین نمی توانم همیشه هزینه صندلی های درجه یک (First Class ) را پرداخت کنم.بنابراین باید بیشتر درباره سفر رایگان اطلاعات کسب می کردم. من متوجه شدم اغلب از کارت اعتباری استفاده می کنم اما به جای تخفیف می توانم چیزهای بیشتری بگیرم.اینجا بود که به دنیای جمع آوری امتیاز و مایل وارد شدم و بسیار هم این پدیده را دوست دارم.

اولین کارت اعتباری خطوط هوایی من


سال گذشته در ماه آگوست ، من برای اولین کارت اعتباری خط هوایی ثبت نام کردم ، کارت اعتباری خطوط آلاسکان (Alaskan Airlines) که به من 40000 امتیاز داد و یک بلیط همراه تنها با 99 دلار! من فقط باید برای دریافت مزایا تایید می شدم. این یعنی من می توانستم با پرواز آلاسکان به هر جایی سفر کنم و بلیط همراه من فقط 99 دلار می شد. این پرواز می توانست حتی به هاوایی باشد ! چه کسی بدش میاد با 99 دلار به هاوایی برود ؟

این یکی از پیشنهاداتی است که خطوط هوایی در صورت استفاده از کارت اعتباری آن ایرلاین به شما می دهد. پس از آن من برای هشت کارت اعتباری دیگر هم ثبت نام کردم و به راحتی 500000 امتیاز هوایی و امتیاز هتل گرفتم که برای خرید بلیط و اقامت رایگان هتل از آنها استفاده کردم.

در ماه جولای ، من و همسرم برای 9 شب و 10 روز به کالیفرنیا رفتیم.ما از سانتا باربارا شروع کردیم و از بزرگراه Pacific Coast با ماشین به سان فرانسیسکو رفتیم. ما 4 شب در مسیر بودیم و 5 شب در سان فرانسیسکو. ما تمام سفرمان فقط پول یک شب اقامت در هتل را پرداخت کردیم. شبهای دیگر من از امتیازات هتلم برای اقامت های رایگان در هتل های مختلف استفاده کردم. ما در هتل Hyatt Santa اقامت داشتیم که کنار ساحل بود.در Monterey ما در Marriot اقامت داشتیم که نمایی از اقیانوس داشت.

در سان فرانسیسکو من از این امتیاز برای ماندن در Radisson استفاده کردم. وقتی ما به آنجا رفتیم آنها اتاق ما را به یک اتاق با بالکون که نمایی از الکاتراز از آنجا معلوم بود آپگرید کردند. دو شب پایانی ما در Le Meredien در سان فرانسیسکو ماندیم.از آنجایی که من امتیاز طلایی Starwood داشتم یک اتاق با نمایی از شهر و دریا به ما اختصاص داده شد.دوشب اقامت در این هتل 900 دلار می شد. من از امتیازات ثبت نام کردن کارت اعتباری آنها استفاده کردم. ما حداقل 2000 دلار سود کردیم.

قطعا من متخصص در این زمینه نیستم و آدمهای دیگری هستند که با این سیستم آشنایی بیشتری داشته باشند و بهتر می دانند چطور بالاترین امتیازی که می توانند کسب کنند. هر چند ، من هم به اندازه کافی اطلاعات داشتم که بتوانم به هتل رایگان و بلیط رایگان برسم و شما هم می توانید.

چطور امتیاز گرفتم


از بین تمام کارت های اعتباری که داشتم ، دو تای آنها Chase Sapphire Preferred و Chase ink bold بود.وقتی که سال گذشته برای گرفتن این کارت ها ثبت نام کردم 50000 امتیاز برای نسخه شخصی و 50000 امتیاز برای کارت اعتباری تجاری گرفتم. ( الان این امتیازها برای هر یک 40000 تاست) شما با 100000 امتیاز خیلی کارها می توانید بکنید ، هتل رایگان بگیرید یا بلیط رایگان خریداری کنید.

من در صورتیکه طی سه ماه اول با استفاده از کارت اعتباری شخصی 3000 دلار و کارت تجاری 5000 دلار خرج می کردم می توانستم این امتیاز را کسب کنم. شاید زیاد به نظر برسد، اما وقتی می خواستم به حداقل امتیاز برسم همه کارهایم را با این کارت انجام می دادم.

من هم خیلی معمولی و نرمال خرج کردم.من برای رسیدن به این حداقل امتیاز چیزهایی که نیاز نداشتم را خریداری نکردم.این خیلی مهم است که بدانید نیازی به دیوانه وار خرج کردن نیست تا به این امتیاز برسید.

کارت Chase Sapphire Preferred بابت سفرکردن و غذاخوردن دو برابر امتیاز می داد.بنابراین هر بار که برای غذا خوردن بیرون می رفتیم یا برای سفر بلیط تهیه می کردیم از این کارت استفاده می کردیم.

من برای کار به روی Photo 365 و Gratitude 365 از کارت اعتباری تجاری استفاده کردم. طی تقریبا 9 ماه ، من به امتیاز 200000 رسیده بودم. اگه کمی محاسبه کنید می بینید من برای رسیدن به 100000 امتیاز دقیقا 100000 دلار خرج نکردم. من از جوایزی که کارت اعتباری Chase به من می داد نهایت استفاده را برای امتیاز گرفتن بردم.این در حالی بود که خیلی هم به طور نرمال خرج می کردم.

به کار گرفتن مهارت های سفر رایگان


صبح یکشنبه بود و من تصمیم خاصی برای سفر کردن نداشتم. از آنجایی که من وبلاگ های مسافرتی را دنبال می کردم متوجه نقصی در سیستم رزرو وب سایت "یونایند" شدم.خیلی از بابت آن هیجان زده بودم ولی خیلی بهش فکر نکردم.

خطوط هوایی سنگاپور یکی از بهترین خطوط هوایی دنیاست.خدماتی که در پرواز درجه یک ارائه می شود جزو بهترین در دنیاست.

دلیل اینکه هکرهای سفر خیلی از این بابت هیجان زده بودند این بود که خطوط هوایی سنگاپور فقط امکان استفاده از امتیاز برای رزور پرواز را از طریق وب سایتش ارائه می دهد.شما باید از امتیازات پروازهای مداوم آنها استفاده کنید. همچنین امکان رزرو تا تاریخی که نزدیک به سفر است امکان پذیر نیست. این مساله گرفتن بلیط رایگان این خط هوایی را سخت تر میکند.

از آنجاییکه سیستم رزرواسیون آنها در آن هفته مشکل داشت بنابراین تمامی بلیط های جایزه از طریق وب سایت "یونایتد" که یک شریک Star Alliance با خطوط هوایی سنگاپور بود در دسترس بودند. آنها خیلی کم پیش می آید که به اعضای شرکایشان ( مثلا یونایتد ) جایزه بدهند ، اما این آخر هفته همه چیز قابل رزور کردن بود.همچنین امکان رزور برای ماههای جلوتر هم وجود داشت. همین امر باعث شده بود تا همه برای رزور بلیط حمله ور شوند.

من نگاه کردم که ببینم مردم چه برنامه های سفری می چینند و برای چه جاهایی رزرو می کنند تا شاید من هم بتونم از این همه مایلی که جمع آوری کردم استفاده کنم. برای مدت طولانی من امتیاز Chase Ultimate Reward داشتم و از هیچکدام آنها استفاده نکرده بودم. من به راحتی می توانستم پرواز و هتل داخلی رایگان بگیرم اما هدف من رزور و گرفتن بلیط رایگان برای یک پرواز بین المللی درجه یک بود.

برنامه ریزی برای سفر


من تصمیم گرفتم ببینم به کجا می توانیم سفر کنیم.

تصمیم گرفتیم که به سیدنی استرالیا برویم ، چرا که من و همسرم در سالهای 2008-2009 چند ماه در این شهر مستقر بودیم و همیشه دوست داشتیم یک بار دیگر به آنجا برگردیم. من توضیح مختصری درباره این برنامه به همسرم دادم و او بسیار مشتاق بود و پیشنهاد داد تا ابتدا به تایپه برویم و مادرش هم همراهمان ببریم.

او در ماه فبریه بخاطر تعطیلات سال نوی چینی یک هفته تعطیل بود و همیشه دلش می خواست تا مادرش را به سفری به سیدنی ببرد.اگرچه من امتیاز کافی برای گرفتن بلیط رایگان برای هر سه نفر نداشتم بنابراین تصمیم گرفته شد تا مادر همسرم طی یک پرواز دیگر مستقیم به سیدنی بیاید و ما در آنجا او را ملاقات کنیم. بنابراین من به دنبال بلیط در تایپه گشتم.

بعد به این فکر افتادم اگر که فقط به سیدنی برویم سفرمان خیلی خسته کننده می شود ، بعلاوه اضافه کردن مقاصد بیشتر از امتیازمان کم نمی کرد. همسرم عاشق بالی است و از آوریل 2011 که ما آنجا بودیم همیشه دوست داشت به آنجا برگردد.

من تصمیم گرفتم که ابتدا به سیدنی برویم و یک هفته در کنار مادرش باشیم ، یک هفته هم بعد از اینکه مادرش رفت آنجا بمانیم و سپس به بالی برویم و دو هفته هم آنجا بمانیم و در آخر به تایوان برگردیم. یک برنامه فوق العاده.

من ساعتها به دنبال بهترین پرواز با صندلی های درجه یک گشتم ، مسیری که ما انتخاب کردیم میکسی از صندلی های درجه یک و بیزینس بود ، فکر می کنم کمی زیاد صبر کردم و نتوانستم تمام صندلی های درجه یک را بگیرم ولی در هر حال این هم خوب بود. من روزهای دیگر را هم چک کردم تا ببینم تمام احتمالات را در نظر گرفتم یا نه. این کار تقریبا 4-6 ساعت از وقت من را گرفت ولی برای من لذت بخش بود. در نهایت من بهترین مسیر را برای سفرمان پیدا کردم.

در یونایتد ، من 77000 مایل برای پرواز داشتم.هیچوقت از آن برای خرید بلیط جایزه استفاده نکرده بودم.

برای دو بلیط نیاز به 260000 امتیاز داشتم ولی در حساب Chase Ultimate Rewards 200000 امتیاز داشتم.

نکته خوب درباره Chase Ultimate این است که امتیازات آن را می شود به خطوط هوایی و هتل های زیادی منتقل کرد که یکی از آنها یونایتد بود. این یکی از دلایلی است که امتیازات Chase Ultimate در حال حاضر بهترین است.چیزی که این مساله را بهتر می کند اینست که آنها این امتیازات را خیلی سریع منتقل می کنند.فقط کافی بود تا وارد سایت شوم و بگویم چقدر امتیاز می خواهم منتقل کنم. زمانیکه امتیازات من وارد یونایتد شد ، من سریعا بلیط ها را رزرو کردم و فقط 362.40 دلار پرداخت کردم.

هر چند گزینه دیگری هم بود که از من می پرسید می خواهم بابت خرید این دو بلیط از امتیازاتم استفاده نکنم و قیمت 20000 دلار پرداخت کنم. که مطمئنن انتخاب من نبود. حتی نوشتن این پست هم مرا راجع به سفری که داشتیم هیجان زده می کند.سفر ما ترکیبی از جایگاه های درجه یک و درجه بیزینس بود ولی سه تا از طولانی ترین پروازهایمان در جایگاه درجه یک بود. من انقدر درباره خرید بلیط ها هیجان زده بودم که فراموش کرده بودم برای رفتن از تایپه به سیدنی باید سه پرواز متفاوت داشته باشیم. همان شب همسرم به من یادآوری کرد که اگر مستقیم از تایپه به سیدنی می رفتیم 8.5 ساعت در راه بودیم.

بلیطی که من گرفته بودم 28 ساعته ما را به سیدنی می برد! فقط 7.55 ساعت در بیجینگ توقف داشتیم ، ولی در هر حال انتظار کشیدن در جایگاه درجه یک هم جذابیت های خودش را دارد. سفر ما به شکل زیر بود.

 چگونه سفر هوایی و اقامت رایگان داشته باشیم

خطوط معروف هوایی A380 سنگاپور


من سه هفته بعد از خرید بلیط ها سورپرایز شدم. من به یاد دارم که اولین بار درباره جایگاه های درجه یک A380 در سال 2007 شنیده بودم. این خط هوایی کلا پرواز کردن درجه یک را به مرحله کاملا متفاوتی می برد. چرا که این جایگاه ها فقط صندلی های بزرگ و راحت نیستند بلکه کاملا سوییت هایی هستند که در دارند و در این جایگاه کاملا حریم خصوصی فرد حفظ می شود.علاوه بر آن ، صندلی ها تبدیل به تخت خواب نمی شوند بلکه برای استراحت تخت خواب جدا دارید. این سوییت ها در پرواز A380 هزاران دلار قیمت دارند. بعلاوه برای خرید این جایگاه ها نمی شود از امتیازاتی که داریم استفاده کنیم.فقط می شود صندلی را خریداری کرد. هر چند امکان این هم وجود دارد که با کمی شانس این جایگاه نصیب شما شود.

بعد از اینکه من بلیط را تهیه کردم ، خواندم که اگر یک جایگاه درجه یک در پرواز سنگاپور بگیرید و سنگاپور پرواز شما را به A380 تغییر دهد ، به شما با همان مبلغی که پرداخت کردید یک سوییت داده می شود.

یک روز من وارد وب سایت سنگاپور شدم تا جایگاه صندلی هایمان را چک کنم و متوجه شدم که یکی از مسیرهای پرواز ما به پرواز A380 تغییر پیدا کرده! من چند بار چک کردم تا مطمئن شوم که درست می بینم و این یک پرواز لوکس A380 هست نه یک 777 معمولی. اشتباهی در کار نبود ! این یعنی ما در سوییت ها پرواز می کردیم.

 چگونه سفر هوایی و اقامت رایگان داشته باشیم

 چگونه سفر هوایی و اقامت رایگان داشته باشیم

این تغییر برای پرواز برگشت ما از سنگاپور به توکیو بود ، بنابراین ما 6 ساعت و 45 دقیقه وقت داشتیم تا از این سوییت ها لذت ببریم. هر چند خیلی طولانی نیست ، ولی هنوز هم شگفت انگیز است. این یک پرواز redeye بود بنابراین بد نیست تا روی یک تخت واقعی بخوابیم و استراحت کنیم.شاید اصلا دلمان نخواهد هواپیما را ترک کنیم. من وب سایت سنگاپور را چک کردم تا ببینم رزرو این سوییت ها برای پرواز چقدر ارزش دارد. دو صندلی سوییت 8949.44 دلار قیمتشان می شد.اگر آن را به مدت زمان طول پرواز که هفت ساعت بود تقسیم می کردم ساعتی 1278.49 دلار می شد !!

هر کسی می تواند اینکار را انجام دهد



جذابیت جمع آوری مایل و امتیاز این است که هر کسی می تواند اینکار را انجام دهد.اگر به سفر کردن علاقه مندید ولی فکر می کنید خیلی برای شما هزینه بر است ، بد نیست اینکار را دنبال کنید. نکته : همه می توانند اینکار رو انجام دهند ولی اگر نمی توانید هزینه های مربوط به صورتحساب ماهانه کارت اعتباری خودتان را بدهید پس بهتر است چندین و چند کارت اعتباری نگیرید. البته در ایران مشکلات زیادی پیش روی خواهید داشت اما برای دوستان کثیر السفر شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

دوبرابر کردن امتیازات


من می توانستم امتیاز بیشتری داشته باشم. اما چطور؟

اگر همسر من هم می توانست کارت اعتباری بگیرد من می توانستم او را نیز ثبت نام کنم و امتیاز و جوایز بیشتری بگیریم. اما متاسفانه، ما منتظر گرین کارت او بودیم و هنوز نمی توانست کارت اعتباری داشته باشد.

شما هم به راحتی می توانید برای همسرتان، دوستتان و یا اعضای خانواده اتان کارت اعتباری بگیرید و امتیازات و جوایز را با هم یکی کنید. اینجا یک مثال به شما می زنم که ببینید چطور می شود امتیازات را دوبرابر کرد.

من برای کارت Hyatt Visa ثبت نام کردم.پس از اولین خریدم ، می توانستم دو شب اقامت رایگان در هر هتل Hyatt در هر جای دنیا داشته باشم. ما هم تصمیم داشتیم در ماه فبریه دو شب در هتل Park Hyatt سیدنی بمانیم. با بررسی سریع اتاق های این هتل دیدم که هزینه هر شب در این هتل 1040 دلار می شود!

حالا اگر همسرم هم برای این کارت ثبت نام می کرد ما می توانستیم چهار شب اقامت رایگان در این هتل داشت باشیم که ارزش آن 4160 دلار می شد. سالانه 75 دلار برای این هتل باید پرداخت شود اما زمانیکه من ثبت نام می کردم از این هزینه چشم پوشی شده بود اما در هر حال من حاضرم سالی 75 دلار برای دو شب اقامت رایگان در اتاقهای این هتل پرداخت کنم.

به کارتل Travel Hacking ملحق بشید


اگر می خواهید بیشتر بدانید که چطور می توانید تمام این کارها را انجام دهید شما می تونید به Travel Hacking Cartel ملحق شوید که توسط Chris Guillebeau اداره می شود.شاید خیلی از شما کریس را بشناسید ولی برای آن دسته از افرادی که با این نام آشنایی ندارند ، Chris Guillebeau یک وبلاگ نویس ، نویسنده و استاد سفر کردن است. برای او فقط شش کشور دیگر باقی مانده تا تمام کشورهای دنیا را دیده باشد. اوخیلی از سفرهای خودش را با استفاده از همین پروازها و هتل های رایگان رفته است بنابراین به بهترین شکل می تواند به شما آموزش بدهد که برای رسیدن به این سفرهای رایگان چکار باید بکنید.

سپس شما از طریق ایمیل یا پیامک می توانید از آفرها و پیشنهادات ویژه باخبر شوید. این مساله زمان زیادی از وقت شما را ذخیره می کند و دیگه نیازی نیست به وبلاگ های مختلف و فروم ها بروید و جستجو کنید.

برنامه های مختلفی وجود دارد :


Economy Class (15 دلار / ماهانه ) : این سطح شامل ارسال ایمیل و پیامک می شود و اطلاعات و آموزش های کامل درباره سفرهای رایگان و آفرهای ایرلاین ها در اختیارتان قرار می دهد.

Business Class ( 25 دلار/ ماهانه ) : این سطح علاوه بر تمام امکاناتی که مورد قبلی داشت آفرهای هتل ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد.

First Class ( 39 دلار/ ماهانه ) : این سطح علاوه بر مواردی که در دو مورد قبلی به آنها اشاره شد آفرهای سفرهای رایگان سطح اول و اطلاعات درباره پروازهای درجه یک و لوکس می دهد.

می توانید به مدت 14 روز فقط با قیمت 1 دلار آن را امتحان کنید. ثبت نام کنید و هر چقدر که خواستید روی سایت بمانید.

وقتی که عضو شوید و راهنمایی ها را دنبال کنید و حداقل 30 دقیقه در ماه را صرف این کار کنید ، می توانید به اندازه کافی مایل کسب کنید که حداقل یک بلیط هواپیما ببرید ، یا 4 بلیط رایگان در سال.

فروم ها منابع خوبی هستند


علاوه بر Travel Hacking Cartel ، جاهای دیگری هم است که درباره travel hacking صحبت می شود.

FlyerTalk یکی از قدیمی ترین فروم های مسافرتی است.اطلاعات زیادی در اینجا یافت می شود.شاید برای افرادی که تازه کار هستند کمی سنگین باشد اما بهترین است. اغلب آنها با کدهای ایرلاین ها یا پروازها صحبت می کنند بنابراین برای تازه کار ها اینطور به نظر می رسد که به زبان دیگری حرف می زنند.نگران نباشید چرا که صفحه ای در سایت موجود است که تمامی اصطلاحات را برای شما توضیح می دهد.

تمام سوالات شما از قبل پاسخ داده شده است.

یکی از جدیدترین فروم ها Mile Point است که جای مناسبی برای تازه کار ها می باشد تا سوالاتشان را بپرسند و پاسخ های خوبی بگیرند.فضای این فروم بسیار دوستانه است. وبلاگ هایی درباره سفرهای رایگان Travel Hacking

اگر زمان زیادی دارید و ترجیح می دهید همه چیز را خودتان یاد بگیرید می توانید به مطالعه وبلاگ های مختلف بپردازید.این کار سخت تر است چرا که آنها اکثرا درباره جدیدترین آفرها می نویسند یا اینکه چطور آن مبلغ اولیه و حداقل خرج را برای بدست آوردن امتیازات خرج کنید.

برخی از وبلاگ هایی که به نظرم مناسب هستند :


• Mommy Points

• One Mile at a Time

• The Points Guy

• Frugal Travel Guy

• Million Mile Secrets

همچنین می توانید سایت boardingarea.com را چک کنید ، در این سایت وبلاگ نویسان زیادی درباره سفرهای مختلف می نویسند و معمولا اطلاعاتی درباره آفرهای مختلف و نکاتی درباره آنها می نویسند.اینجا بود که من درباره بلیط جایزه ایرلاین سنگاپور فهمیدم.

کارت اعتباری ندارید ؟ مشکلی نیست



اگر نمی خواهید یا نمی توانید تعداد زیادی کارت اعتباری بگیرید مشکلی نیست شما هنوزهم می توانید از این کار لذت ببرید.

هتل ها معمولا امتیازاتی بابت اقامت در هتلشان به شما می دهند.Radisson یکی از آنها بود.

وقتی ما به سان فرانسیسکو رفتیم ما سه شب در هتل Radisson اقامت داشتیم،اگر قرار بود برای سه شب در این هتل هزینه کامل را پرداخت کنیم 900 دلار میشد اما ما فقط 300 دلار پرداخت کردیم. زمستان گذشته Radisson پیشنهادی داشت که اگر یک شب در هر کدام از هتل های Radisoon اقامت کنید 50000 امتیاز می گیرید که قابل استفاده برای گرفتن اتاق های رایگان در همان هتل در هر جای دنیا است.اقامت های رایگان هتل Radisson از 9000 امتیاز شروع می شود.

کاری که ما کردیم این بود که در یکی از هتل های درجه پایین Radisson یک شب اقامت کردیم که از 80 و 100 دلار شروع می شد.بعد از امتیازات کسب شده برای اقامت رایگان در هتل های درجه بالاتر و گرانتر استفاده کردیم.

با یک شب اقامت در این هتل من و همسرم 100000 امتیاز گرفتیم Radisson این پیشنهاد را در تابستان هم تکرار کرد اینبار این امتیاز در ازای اقامت در Country Inn و Suites بود.یک شب اقامت در آنجا به ما 44000 امتیاز می داد.

ما اینبار یک شب در Country Inn و Suites رادیسون ماندیم ، ما بیش از 70 دلار پرداخت نکردیم . ما بابت چهار شب فقط 280 دلار پرداخت کردیم و 188000 امتیاز هم گرفتیم و به راحتی طی شش ماه 288000 امتیاز گرفتیم.

سه شب اقامت ما در سان فرانسیسکو از امتیازمان 132000 کم کرد.ما هنوز امتیاز داریم که بخواهیم در سفرهای بعدی استفاده کنیم. همه منتطر هستند تا رادیسون امسال هم این کار را انجام بدهد.

نرخ های اشتباه



شما می توانید از نرخ های اشتباهی که گاه به گاه روی سایت ها ثبت می شوند نیز استفاده کنید. این زمانیست که رقم ثبت شده بابت قیمت یک هتل یا پرواز به صورت آنلاین اشتباه ثبت شده باشد، بعضی اوقات ایرلاین ها این مساله را قبول می کنند و برخی اوقات هم قبول نمی کنند. هتل ها هم همینطور هستند.

مثلا نرخ پرواز نیویورک به استانبول چندی پیش کمتر از 400 دلار شده بود که به طور معمول این بلیط 1600 دلار است. این قیمت سه ساعت روی سایت بود و تقریبا 5000 نفر آن را خریداری کردند. ایرلاین متوجه این نرخ اشتباه شد و آن را بعنوان یک آفر برای سفر به ترکیه اعلام کرد.

این هم یکی از نمونه ها بود ، ولی پیدا کردن نرخ های اشتباه کار سخت تری است ولی گهگاهی رخ می دهد. این هم یکی از روش های سفر ارزان است.

کجا باید برای این کارت های اعتباری ثبت نام کرد ؟


بسیاری از وبلاگ نویسانی که معرفی کردم لینک های این کارت های اعتباری را در وبلاگشان دارند.اغلب آفر برای این Bonus ها برای مدت زمان محدودی است.بعضی از آنها ممکن است لینک هایی داشته باشند که بهتر است.

خیلی مهم : بسیاری از کارت های اعتباری که در این وبلاگ ها معرفی می شود بهتر از آنهایی است که شما به صورت مستقیم از ایرلاین یا هتل تهیه می کنید.بنابراین قبل از ثبت نام کردن آنها را با هم مقایسه کنید.

همین امروز شروع کنید


امیدوارم ثابت کرده باشم که مسافرت ارزان هم امکان پذیر است.

وقتی که من درباره رزرو این بلیط توییت کردم خیلی ها از من پرسیدند که چطور اینکار را کردم و من فهمیدم که باید یک مطلب در این باره بنویسم و به اشتراک بگذارم.این به من نشان داد که هنوز خیلی ها هستند که نمی دانند باید از کجا شروع کنند.

شاید ترسناک به نظر برسد ولی اگه علاقه دارید زیاد سفر کنید و هزینه کمتری خرج کنید travel hacking می تواند سرگرمی جدید شما باشد.

عضو Travel hacking cartel شوید و آن را امتحان کنید.وبلاگ ها و فروم هایی که معرفی کردم را مطالعه کنید و کار خودتان را آغاز کنید. در نهایت من می خواهم از شما بپرسم که اگر می توانستید یک سفر first class به هر جای دنیا داشته باشید کجا را انتخاب می کردید؟

تمامی این مطلب نقل قول از نویسنده وبلاگ https://getbusylivingblog.com میباشد و مسئولیت صحت و درستی مطالب برعهده نویسنده است و وب سایت لست سکند صرفا مطلب فوق را به صورت کامل ترجمه کرده است.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.