مهمترین و محبوب‌ترین جاذبه های توریستی ایران به انتخاب مردم

4.1
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مهمترین و محبوب‌ترین جاذبه های توریستی و گردشگری ایران
07 تیر 1399 12:10
34

سلام به همراهان همیشگی لست‌سکند! اگر خاطرتان باشد، پیش از این لیست‌هایی را بر اساس نظرات کاربران وب‌سایت تریپ ادوایزر در خصوص بهترین جاذبه‌های ایران در شهرهای مختلف منتشر کرده بودیم. اینبار قصد داریم تا بهترین جاذبه‌های ایران را بر اساس نقد و بررسی‌های شما کاربران گرامی لست‌سکند و لست‌گرام معرفی و منتشر کنیم، چراکه اخیرا لست‌سکند فعالیت‌های خود را گسترش داده و در زمینه‌ی نقد و بررسی جاذبه‌های گردشگری به صورت حرفه‌ای‌تری وارد شده است ، شما نیز میتوانید لیست جاذبه های ایران را از این صفحه مشاهده کنید و نسبت به ثبت رای و درج نقد و بررسی برای آنها اقدام کنید.

باید خاطر نشان کنیم که این جاذبه‌ها، مواردی هستند که بر اساس 10000 نقد و بررسی از سوی شما کاربران گرامی از مرداد 97 تا تیرماه 99 ثبت شده‌اند و بدیهی است که این لیست با گذشت زمان و ثبت نقد و بررسی‌های جدید از سوی شما تغییر خواهد کرد و به‌روز ‌رسانی خواهد شد.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.