جشنواره‌ " عید تا عید" در کاخ نیاوران برگزار می‌شود

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
جشنواره‌ " عید تا عید" در کاخ نیاوران برگزار می‌شود
23 آبان 1389 00:00
0

به مناسبت اعیاد خجسته قربان و غدیر جشنواره‌ای با عنوان "عید تا عید" در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا(chtn) به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ برپایی نمایشگاه آثار سقاخانه‌ای در موزه جهان‌نما مربوط به هنرمندانی که در این مجموعه آثاری با این موضوع دارند از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام شده است.

نمایشگاه گراورهای چاپی پیتر بروگل نقاش هلندی قرن 16 شامل آثار سیاه و سفید این هنرمند از فعالیت اجتماعی انسانها در زندگی روستایی بخش دیگری از برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد که در کوشک احمدشاهی در برابر دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

همچنین موزه جهان‌نما در ادامه نمایشگاه‌های دوره‌ای خود با عنوان "نادیده‌ها" که در هر دوره به معرفی یک هنرمند و آثارش در مجموعه می‌پردازد در این روزها دو نمونه از آثار شاخص بهمن محصص را در گالری ضلع شمالی این موزه برای علاقمندان به هنر نقاشی معرفی می‌کند.

برگزاری کنسرت موسیقی به خوانندگی فؤاد امیری از تاریخ 26 تا 28 آبان ماه هر شب در 2 سانس از دیگر برنامه‌های شاخص مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مناسبت این اعیاد خجسته است.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.