یاتا، فرودگاه‌های برزیل را نامناسب خواند

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
یاتا، فرودگاه‌های برزیل را نامناسب خواند
06 آذر 1389 00:00
0

سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی، فرودگاه‌های برزیل را قادر به پاسخگویی به نیاز روز افزون گردشگران این کشور ندانست.

به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ جیوانی بیسیانی، دبیر کل سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی که در اجلاس مدیریت سازمان حمل و نقل هوایی امریکای لاتین و حوزه دریایی کارائیب درکشور پاناما به سر می‌برد، در سخنرانی ابتدایی خود، منطقه امریکای لاتین را برخلاف ثبت رکوردی مناسب در بخش هواپیمایی طی دوره‌های اخیر، دارای زیرساختی ضعیف جهت همسو شدن با نیازهای آینده این صنعت دانست.

وی با اشاره به صنعت هواپیمایی برزیل اعلام کرد: اگرچه برزیل، در حال حاضر در رده نخست صنعت هواپیمایی منطقه امریکای لاتین قرار دارد، اما به دلیل عدم برخورداری از زیرساخت‌های مناسب قادر به پاسخگویی به تقاضای مسافران نیست.

وی افزود: 13 فرودگاه در برزیل ترمینال‌های کافی برای دریافت و فرستادن مسافر به فرودگاه‌های اصلی این کشور همچون سائوپائولو را نداشته و قادر به هماهنگ کردن ظرفیت‌های خود با نیاز امروز صنعت هواپیمایی برزیل نیستند.

به گفته بیسانی، زمان به شدت در حال سپری شدن است اما هیچگونه پیشرفتی در این زمینه رخ نداده است.

گفتنی است شهر سائوپائولو، دروازه اصلی برگزاری جام جهانی 2014 و المپیک 2016 بوده و مسافران بسیار زیادی از فرودگاه‌هایی این شهر به دیگر مناطق برزیل و بالعکس پرواز می‌کنند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.