طرح‌های ویژه تایوان برای جذب گردشگر

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
طرح‌های ویژه تایوان برای جذب گردشگر
06 آذر 1389 00:00
0

تایوان به منظور جذب شش میلیون گردشگر تا پایان سال2011، برنامه‌های تفریحی مختلف با مناسبت‌های گوناگون برگزار می‌کند.

به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ بخش گردشگری وزارت حمل و نقل و ارتباطلات تایوان درصدد است به منظور یکصدمین سالگرد استقلال این کشور در سال 2011، برنامه‌ها وطرح های گوناگونی را به منظور توسعه صنعت گردشگری خود به اجرا در آورد.

این فعالیت‌ها که به منظور جذب شش میلیون گردشگر تا پایان سال آینده برنامه ریزی شده اند، امید زیادی را برای کسب درآمدی 8.8 میلیارد دلاری برای این کشور به وجود آورده اند.

معاون سازمان گردشگری تایوان اعلام کرد:‌ این کشور برنامه‌های گوناگونی را برای هر سال طراحی کرده است از اینرو به مناسبت یکصدمین سالگرد شکل گیری این کشور در سال آتی برنامه‌های مختلفی همچون جشنواره فانوس، مسابقات جهانی اتومبیل رانی، جشنواره غذای تایوانی و جشنوراه بهاره را در نظر گرفته ایم.

علاوه بر آن آتش بازی سال نو در برج 101 طبقه شهر تایپه و جشنواره بین المللی گل و گیاه تایپه که از ششم نوامبر آغاز شده و تا 25 آوریل 2011 ادامه خواهد داشت، از جمله دیگر برنامه‌های است که به دنبال طرح جذب گردشگر به اجرا در آمده یا برگزار خواهند شد.

کارشناسان امیداورند، تمامی این فعالیت‌ها، مسیر را برای ورود شش میلیون گردشگر به تایوان در سال آتی هموار کند.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.