تصاویری زیبا از سرزمین خشک و خشن نامیبیا

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
09 فروردین 1395 12:00
0

عکاس بلژیکی «Maroesjka Lavigne» در مجموعه عکس «سرزمین نیستی»اش، تنهایی، سکوت و آرامش را در مناظر خشک و بی رنگ و روی نامیبیا به نمایش می گذارد. او توجه را به سوی نشانه های شگفت آور زندگی در این سرزمین خشک و خالی و وسیع، با رنگ های مات و ظریف جلب می کند.

عکاس در وبسایت خود می نویسد: «نامیبیا شما را به سوی یک سطح وسیع قهوه ای و سوزان از زمین می کشاند، سپس شما را به سوی سطح سفیدی از نمک هدایت می کند و در انتها به تپه های صورتی ماسه ای می رساند. صبر زیادی برای کشف طیف وسیع مناظر ظریف نامیبیا نیاز است. به معنای واقعی کلمه باید ساعتها در میان هیچ چیز رانندگی کنید تا سرانجام به یک هیچ چیز بیشتر برسید! دیدن فیل، زرافه، شیر یا هرچیز دیگری یک اتفاق عالی به شمار می رود، می فهمید که در این دنیا تنها نیستید و آرام می شوید. زندگی در نامیبیا طبیعی است. زمان به نظر نمی رسد اهمیت زیادی داشته باشد. من این احساس را دوست دارم.»

جمهوری نامیبیا کشوری در جنوب آفریقا است که بخش زیادی از خاک وسیع آن را صحرای نامیبیا پوشانده است.

هرچند نامیبیا کشوری وسیع است اما به دلیل بیابانی بودن جمعیتی اندک دارد.این کشور میان بیابان‌های نامیب و کالاهاری واقع شده و کم‌باران‌ترین کشور در آفریقا به‌شمار می‌آید..

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا

صحرای نامیبیا



منبع: برترین ها

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.