قطع برق یک هتل 5 ستاره جهانی به دلیل بدهی در ترکیه

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
05 دی 1389 00:00
0

به گزارش آسوشیتد پرس برق هتل مردان پالاس به علت تاخیر سه هفته ای در پرداخت بدهی برق خود به مبلغ تقریبا 4 میلیون لیره ترکیه برابر با 2.6 میلیون دلار قطع شد. این هتل تحت مالکیت یک تاجر روسی و برنده جایزه جهانی سفر 2010 شده دارای 546 اتاق در سواحل مدیترانه با استخر بسیار بزرگ و تجهیزات آکواریوم و اتاق های بسیار مجلل و تشریفاتی است.

این هتل که سال گذشته با برگزاری مراسم شام با شرکت هنرپیشه‌های معروف هالیوودی افتتاح شد اکنون ناگزیر شده است برای تامین برق مورد نیاز خود از ژنراتورهای ویژه استفاده کند.

خبرگزاری اسوشیتدپرس که این مطلب را اعلام کرده یادآور شده است که تا کنون کسی به تماس های تلفنی انجام شده با این هتل درنزدیکی آنتالیا جوابگو نبوده است. ماقمات رسمی در شرکت برق منطقه ای نیز از هرگونه اظهار نظری در این باره خودداری کرده اند.

چامهور اوزن مدیر اجرایی این هتل ضمن تاکید براین که بدهی این هتل با توجه به ترافیک مسافران در آغاز سال نو حتما پرداخت خواهد شد، گفت: «ما یک شرکت بسیار بزرگ با حدود 1.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری هستیم و هرگز به دلیل این بدهی اندک دچار آسیب نمی‌شویم . این بدهی به زودی پرداخت خواهد شد.»

هتل مردان پالاس بهترین هتل 5 ستاره جهان است که درسال 2010 با پیشی گرفتن از برج العرب دبی و دورچستر لندن به عنوان برترین هتل مجلل جهان برنده جایزه سفرجهانی شده است.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.