مسابقه ویدئویی لست سکند – 96

4.3
از 30 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مسابقه ویدئویی لست سکند – 96
20 آبان 1396 15:00
67

KFITVBrereCL26oKNSUK1V5yws2zvO8seDoFV5BQ.jpeg 

دوستان و همراهان گرامی


«لست سکند» به عنوان سایتی با محوریت گردشگری همواره کوشیده عرصه ای برای تعامل جهانگردان و سفردوستان باشد و این مهم را نیز با راهبردهای مختلفی همچون مسابقات سفرنامه نویسی، عکاسی، نقد هتل ها و ... پیش برده است. این بار نیز قصد داریم با معرفی مسابقه ای جدید، راهی ساده، جذاب و خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن تجربیات سفر در اختیارتان قرار دهیم.


«مسابقه ویدئویی لست سکند» با جوایز ویژه «آیفون 8 و دوربین گوپرو» از تمامی علاقمندان و دوستداران سفر دعوت می کند تا ویدئوهای (مرتبط با سفر و جاذبه های گردشگری) خود را طبق شرایطی که در ادامه می آیند، برای این مسابقه ارسال کنند. مسابقه (از 20 آبان تا 10 دی ماه 96) برگزار می شود و برندگان آن همزمان با اعلام برندگان مسابقه سفرنامه نویسی 96  (در اواخر دیماه یا اوایل بهمن ماه ) اعلام خواهند شد.

شرایط عمومی مسابقه:


1.  علاوه بر رعایت تمامی قوانین و مقررات بخش ویدئو ، زمان هر ویدئو نباید بیشتر از یک دقیقه باشد.
2.  مسابقه در دو گروه اصلی داخلی و خارجی برگزار می شود. ویدئوها می توانند در زیرگروه های طبیعت گردی (دریا، کویر، جنگل و ...)، بناهای تاریخی، شهر، هیجان و تفریحی، هتل و اقامتگاه ارسال شوند.

3. آثار برتر در اینستاگرام لست سکند منتشر خواهند شد.



چگونگی ارسال آثار:


برای ارسال آثار کافی است از داشبورد خود، وارد قسمت «ویدئو جدید» شده و پس از پر کردن فیلدهای مربوط، فایل خود را برای ما ارسال کنید.
توجه: ارسال ویدئوها از طریق اپلیکیشن اندروید نیز ممکن است . لطفا آخرین نسخه اپلیکیشن را از گوگل پلی یا کافه بازار دریافت کنید و نصب نمایید (بهتر است نسخه قبلی به طور کلی حذف شود و نسخه جدید بعد از آن نصب شود)

نکته مهم: با توجه به اینکه ممکن است فایل ارسالی شما به دلیل حجم بالا به درستی در سایت لست سکند بارگزاری نشود، بهتر است فایل خود را در سایت های آپلود رایگان مانند Upload.ir و یا PersianGig.com بارگزاری کرده و لینک مربوطه را برای ما ارسال کنید.

 

 AGAAdYnTXcM53v2kR8K2B9rnewgpDbufIDmxLhQp.jpeg
 QJp6pHkENnGWo1DfFceMgeLQyOmLy6tKpBxmeoOi.png


آیتمهای امتیازدهی آثار:


مهم این است که آثار شما جذاب و دیدنی باشند ، آثار برتر و انتخابی داوران باید شرایط زیر را داشته باشند.
1.  کیفیت خروجی نهایی
2.  نوآوری و خلاقیت
3.  توضیحات صوتی روی فیلم

نحوه داوری آثار:


در مجموع 3 داور در دو گروه اصلی ذکر شده، آثار شاخص و برگزیده را انتخاب کرده، سپس کاربران از طریق وب سایت یا اپلیکیشن لست سکند می بایستی آثار منتخب از دیدگاه خود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است سیستم رای گیری به گونه ای طراحی شده که امکان تقلب بسیار ضعیف و تقریبا غیرممکن است. داوران به زودی معرفی میشوند.

برندگان و جوایز:


در هر گروه اصلی 2 نفر برگزیده (در مجموع 4 برنده) به انتخاب مردم خواهیم داشت.


جایزه نفرات اول در هر گروه: گوشی آیفون 8
جایزه نفرات دوم در هر گروه: دوربین گوپرو 5


جوایز در همایشی که در اوایل بهمن ماه جهت اهدا تقدیرنامه و معرفی برندگان مسابقه 1396 برگزار می شود به برندگان این مسابقه اهدا خواهد شد. تمامی شرکت کنندگان در بخشهای سفرنامه نویسی، نقد و بررسی هتل ها و آژانس مسافرتی می توانند به صورت مستقل در این بخش نیز شرکت نمایند.

 

ویرایش ویدئوها:

برای ویرایش ویدئوهای خود می توانید از اپلیکیشن Quik استفاده کنید. 

 

نکته بسیار مهم : از آنجایی که آثار برتر میبایست در اینستاگرام لست سکند منتشر شوند، حتما در انتخاب موزیک برای کلیپ خود دقت کنید چرا که اینستاگرام به کپی رایت موزیک بسیار حساس است و اگر موزیکهای معروف و خارجی انتخاب کنید احتمال حذف آنها از اینستاگرام وجود دارد.

جهت ورود به بخش ویدئوها کلیک کنید.