Quik‏ ، اپلیکیشنی ساده و رایگان برای ویرایش ویدیو ‏

4
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اپلیکیشنی ساده و رایگان برای ویرایش ویدیو ‏
20 آبان 1396 13:40
0

حتما نیازی نیست متخصص در زمینه تدوین ویدیو باشید ، با یک اپلیکیشن ساده مثل Quik می توانید ویدیوهایی که می گیرید را با هم ترکیب کنید و یک ویدیوی زیبا با یک موسیقی متن تهیه کنید. quik یک برنامه رایگان برای اندروید و iOS است که اگر بخواهید می توانید نسخه دسکتاپ آن را نیز به صورت رایگان دریافت کنید و ویدیوهای خودتان را در کامپیوترتان ویرایش کنید.

Quik‏ ، اپلیکیشنی ساده و رایگان برای ویرایش ویدیو ‏

کار با quik بسیار ساده است شما می توانید به راحتی تصاویر یا ویدیوهایی که می خواهید پشت سر هم نمایش داده شوند را انتخاب کنید. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا 75 عکس و ویدیو را از گالری موبایلتان انتخاب کرده و با هم ترکیب کنید. برنامه کوئیک خودش به صورت هوشمند ویدیوها را بررسی کرده و جایی که نیاز باشد را cut می کند اما شما می توانید این کار را نیز خودتان انجام دهید تا قسمتی از ویدیو که خودتان می خواهید را ببرید یا به اصطلاح Cut کنید.

پس از انتخاب ویدیوها شما می توانید بهترین لحظات در ویدیو را انتخاب کنید تا کوئیک هنگام بریدن ویدیو ها به این قسمت های هایلایت شده کاری نداشته باشد.

شما همچنین می توانید افکت ها و فیلترهای مختلفی را روی ویدیوهایتان اعمال کنید ، روی ویدیوی در حال پخش متنی بنویسید و یا موسیقی قرار دهید. نکته ای که درباره موسیقی انتخابی شما وجود دارد اینست که کوئیک به طور خودکار ویدیوی شما را با موسیقی انتخابی هماهنگ می کنند و طوری آن را روی ویدیو قرار می دهد که شما فکر می کنید حتما این موسیقی برای همان ویدیو ساخته شده است.

همچنین امکان بالا و پایین بردن سرعت ویدیو ها نیز وجود دارد ، می توانید قسمتی از ویدیو را اسلوموشن کنید یا اگر قسمتی از ویدیو بسیار مهم است چند لحظه روی آن مکث کنید. تنظیم ترتیب ویدیوها و عکس ها نیز بعهده خودتان است. تنظیم مدت زمان ویدیو نیز بسیار ساده است فقط کافیست ابتدا و انتهای ویدیویتان را انتخاب کنید تا در صورتیکه ویدیوی شما بیشتر از مدت زمانیست که می خواهید ، اضافی آن حذف شود و یک ویدیوی کامل و زیبا داشته باشید.

کار با quik بسیار ساده است ، اگر ویدیویی خلاقانه با این اپلیکیشن ساختید حتما برای ما ارسال کنید تا در بخش ویدیوهای سایت لست سکند به نمایش بگذاریم.

 

VTqm7nUFINWFDfzrPk02R7aU6vhUI0CPoM9eylE1.jpeg PMniW83djR4ZaFZGHv1aWT4kl0SaPc6SO90mPTRe.jpeg

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان