باشکوه ترین لابی های هتل ها

4.8
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
باشکوه ترین لابی های هتل ها + تصاویر
02 خرداد 1397 10:00
0

وقتی وارد یک هتل می شوید اولین چیزی که به چشم می خورد لابی هتل است ، در هر حال در طول اقامتتان در یک هتل به همان اندازه که زمان خود را در اتاقتان سپری می کنید در لابی هتل نیز رفت و آمد می کنید بنابراین جزییات به چشمتان می آید. از لابی هایی با سقف های بلند گرفته تا لوسترهای لوکس و فضایی پر از گل های تازه ، با لست سکند همراه باشید تا باشکوه ترین لابی های هتل را ببینید.

هتل لندن ادیشن ( The London Edition )

لندن ادیشن یک هتل بوتیک در قلب شهر لندن است.وقتی وارد این هتل می شوید با یک لابی بزرگ با سقفی بلند و یک گوی تخم مرغی شکل نقره ای روبرو می شوید که چهره ی این هتل را از سایر هتل هایی که سرزده اید متفاوت می سازد. در لابی این هتل یک کافه و یک میزبیلیارد برای سرگرم شدن میهمانان وجود دارد بنابراین احتمالا میهمانان این هتل زمان زیادی را در این لابی باشکوه سپری خواهند کرد.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

هتل فائنا ( Faena Hotel ) – بوئنوس آیرس

لابی هتل فائنا در بوئنوس آیرس بسیار باشکوه و جذاب طراحی شده ، فرش قرمزی که برای میهمانان پهن شدن در فضای تاریکی که طراحی شده بسیار زیبا و فریبنده خواهد بود. این لابی یک راهروی طولانی با سقفی بلند است و در انتهای آن برای ورود به سالن بعدی یک پرده بلند و زیبا آویخته شده است که شاید شما را یاد آلیس در سرزمین عجایب بیندازد. این هتل در گذشته یک انباری بوده و حالا به یک هتل لوکس با 105 اتاق تبدیل شده است.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

هتل فور سیزنز جرج ( Four Seasons Hotel George V ) – پاریس

هتل فور سیزنز جرج وی در پاریس 244 اتاق لوکس و زیبا دارد و بخاطر کلکسیون آثار هنری منحصر به فردش از شهرت بالایی برخوردار است. اما این هتل یک لابی بسیار زیبا دارد که با ورود به آن احساس شادابی و سرزندگی بیشتری خواهید داشت. هر هفته 12000 گل برای تزئین این لابی آورده می شود و طراحی نوع قرار گرفتن این گل ها نیز هر سه هفته یکبار تغییر می کند.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

پنینسولا توکیو ( Peninsula Tokyo  ) – توکیو

هتل پنینسولا توکیو در منطقه تجاری پایتخت ژاپن قرار گرفته است. هتلی 5 ستاره و 24 طبقه که چشم اندازی زیبا از شهر نیز از اتاق های آن نمایان هستند. میهمانان این هتل در بدو ورود محو تماشای لابی هتل خواهند شد ، لابی با سقف بلند ، کفپوشی مرمری و یک لوستر بزرگ و باشکوه در از سقف آویزان شده است.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

بلاجیو لاس وگاس ( Bellagio Las Vegas )

هتل بلاجیو در لاس وگاس لابی بسیار خیره کننده ای دارد ، سقف بلند این لابی با 2000 گل شیشه ای رنگارنگ دست ساز پوشیده شده است. از فواره و استخر مشهور آن که بگذریم ، این هتل لوکس 5 ستاره رستوران های با کیفیتی نیز دارد و گفته می شود در طراحی آن از دریاچه کومو ایتالیا ایده گرفته شده است. این هتل 3950 اتاق دارد.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

هتل ماندرین اورینتال ( Mandarin Oriental ) – نیویورک

هتل ماندرین اورینتال با چشم اندازی زیبا از شهر نیویورک ، یک هتل لوکس 5 ستاره است که لابی آن در طبقه 35 واقع شده و پنجره های بزرگ از کف تا سقف دارد که نمایی از شهر به زیبایی از آن مشخص است. راهرویی از سنگ مرمر و سقف بلند این لابی بسیار چشمگیر و خیره کننده است.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

هتل دانیلی (Hotel Danieli) – ونیز

با چشم اندازی به سوی کانال های زیبای ونیز ، هتل دانیلی با فاصله کمی از میدان سنت مارک واقع شده است. ساختمان اصلی هتل در اواخر قرن 14 ساخته شده است و متعلق به یکی از خانواده های اشرافی شهر بوده است. حال که این ساختمان به یک هتل لوکس تبدیل شده است هنوز مشخص است ساختمانی اشرافی و مجلل است ، لابی این هتل بسیار پرزرق و برق است که با ترکیبی از مرمر و طلا طراحی شده است ، پلکانی که این لابی را به طبقات متصل می کند نیز بسیار زیبا و باشکوه طراحی شده است.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

هتل ند ( The Ned ) – لندن

هتل لوکس ند در منطقه قدیمی میدلندبانک واقع شده است. هتلی که طی بازسازی های انجام شده گسترش یافت و حالا دارای چندین رستوران ، یک اسپا ، باشگاه ورزشی و 252 اتاق است. همچنین استخر روی پشت بام این هتل چشم انداز به سوی کلیسای جامع سنت پل دارد. با ورود به این ساختمان قدیمی ، میهمانان با یک لابی که شبیه به یک کلیسای بزرگ است مواجه می شوند ، نور روی سقف ها ، طراحی منحصر به فرد لابی و نحوه چیدن مبلمان در آن بسیار شیک و تماشایی است.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

دارادوی چیانگ مای ( The Dhara Dhevi Chiang Mai ) – چیانگ مای

این هتل که شبیه به یک کاخ زیبا می ماند در شهر چیانگ مای تایلند واقع شده است. تمام ساختمان به سبک سنتی تایلندی طراحی شده است و ورودی آن نیز یک حیاط اصلی با درختانی زیبا دارد که در ادامه به یک پلکان بزرگ و شیک می رسد و پس از بالا رفتن از این پلکان میهمانان به رسپشن می رسند.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

سولیو لاج (Solio Lodge) – کنیا

هتل سولیو لاج در دره بین کوه کنیا و قله های کوتاه و بلند کوههای آبردار قرار گرفته است. هتلی لوکس که به سبکی سنتی طراحی شده است و فقط شش اتاق برای میهماناش دارد.لابی اصلی هتل نیز کاملا سنتی طراحی شده و سقفی کاهگلی ، یک شومینه برای گرم کردن و آثاری هنری محلی دارد. این هتل با طراحی جذابش انتخاب اول بیشتر مسافران تور کنیا است.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

برج العرب ( Burj Al Arab ) – دبی

هتل هفت ستاره برج العرب که مخصوص افراد معروف و ثروتمند طراحی شده نیز یکی از باشکوه ترین لابی ها را دارد. لابی که به اندازه کل ساختمان ، لوکس و مجلل طراحی شده ، ستون های طلایی رنگ بزرگی که دور تا دور سالن اصلی لابی قرار گرفته اند و سقف بسیار بلند آن و فواره ای که در وسط آن جریان دارد همگی باعث می شوند وقتی وارد این هتل لوکس می شوید کاملا خود را در دنیای دیگری بیابید. اتاق های معمولی این هتل در روزهای خلوت 1000 پوند است و سوئیت رویال آن شبی به 19500 پوند می رسد.

باشکوه ترین لابی های هتل ها

منبع : Dailymail

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان