بهترین هتل های وان از نظر مسافران؛ از لوکس تا اقتصادی + آدرس

3.8
از 20 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
معرفی هتل های خوب وان از نظر مسافران + عکس و آدرس
20 دی 1402 08:00
1

شناخت بهترین هتل های وان برای مسافران این شهر مهم است؛ زیرا باعث می‌شود سفر خوبی را تجربه کنند و به‌دلیل نزدیک بودن شهر وان به ایران، بارها و بارها آن را تکرار کنند. وان شهر بزرگی است؛ ولی هرآنچه شما نیاز دارید، در دو خیابان اصلی این شهر قرار دارد و به همین دلیل اکثر مسافران، وان را شهری کوچک می‌دانند. به‌جز برخی از جاذبه‌ها، مانند قلعه و دریاچه وان، بیشتر مراکز خرید، مراکز سرگرمی، رستوران‌ها و کافه‌ها در خیابان‌های جمهوریت و کاظم کارابکیر که مرکز شهرند، قرار دارند. به همین دلیل هتل های مرکز شهر وان ترکیه، میان ایرانیان، محبوبیت بیشتری دارند. در این مطلب از بلاگ لست‌سکند بهترین هتل های وان از نظر مسافران را به همراه ویژگی‌هایشان معرفی می‌کنیم. 

09.jpg

بهترین هتل وان از نظر مسافران کدام هتل است؟

اگر بخواهیم بهترین هتل وان را از میان تمام هتل‌های این شهر انتخاب کنیم، باید انتظارات و همچنین هدف سفر را هم در نظر بگیریم؛ بنابراین به‌جای معرفی بهترین هتل، تعدادی از بهترین هتل های وان از نظر مسافران را معرفی خواهیم کرد. هتل رامادا بای ویندهام، هتل مای سوئیت اوتل، هتل رویال پالاس، هتل دابل تری با هیلتون، هتل کانفوریوم، هتل توپراک، هتل ریفورم، هتل آوالون آلتس، هتل الیت ورلد و هتل رویال برک، بهترین هتل های وان محسوب می‌شوند. 

1. هتل رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Van)

اولین مورد از لیست هتل های خوب وان، هتل رامادا بای ویندهام وان است. همان‌طور که گفتیم بیشتر مسافران ایرانی ترجیح می‌دهند در مرکز شهر اقامت داشته باشند؛ اما برخی هم دسترسی به دریاچه و منظره آن و همچنین لوکس بودن هتل را اولویت قرار می‌دهند. رامادا بای ویندهام، یک هتل چهار ستاره و بین‌المللی است که در سواحل دریاچه وان قرار دارد.

چشم‌اندازهای زیبای دریاچه وان و دسترسی آسان به جزیره آکدامار، خانه درختان بادام و کلیسای جامع صلیب مقدس، ازجمله امکاناتی است که این هتل شناخته‌شده و زنجیره‌ای در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. نزدیکی به موزه و قلعه وان، یک تجربه تاریخی را برای گردشگرانی به وجود می‌آورد که علاقه دارند از جاهای دیدنی وان بازدید کنند. امکاناتی مانند وای‌فای رایگان، باشگاه ورزشی و رستوران با منظره بی‌نظیر دریاچه، این هتل‌ را به بهترین هتل وان از نظر مسافران تبدیل کرده است. 

  • امتیاز هتل رامادا بای ویندهام در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل رامادا بای ویندهام در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل رامادا بای ویندهام در بوکینگ: 9 از 10
  • آدرس هتل رامادا بای ویندهام: وان، محله جدید، خیابان ساحل، پلاک 52

موقعیت هتل رامادا بای ویندهام وان

lastsecond.ir-best-hotels-in-van.jpg
هتل رامادا بای ویندهام، از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 2.jpg
اتاق هتل رامادا بای ویندهام وان

2. مای سوئیت اوتل (My Suit Otel)

هتل مای سوئیت یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از وان بازدید می‌کنند و به دنبال یکی از بهترین هتل های وان با قیمت مناسب هستند. اتاق‌های این هتل با بهره‌مندی از یخچال و مینی‌بار، آسایش نسبی را برای مسافران فراهم می‌کنند. همچنین مهمانان می‌توانند با وای‌فای رایگان به اینترنت متصل شوند. سرویس اتاق، یکی از امکانات رفاهی موجود در این هتل کوچک است. صبحانه رایگان نیز به خاص‌تر شدن اقامت شما در آنجا کمک می‌کند. اگر با ماشین شخصی به وان سفر می‌کنید، پارکینگ رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. زمانی که در وان هستید، حتماً از رستوران‌های ایتالیایی نزدیک این هتل لذت ببرید. به‌دلیل دسترسی مناسب هتل مای سوئیت به خیابان جمهوریت و طبق نظرات هتل های وان، این اقامتگاه در لیست بهترین هتل وان از نظر مسافران قرار می‌گیرد.

  • امتیاز مای سوئیت اوتل در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیازمای سوئیت اوتل در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز مای سوئیت اوتل در بوکینگ: ندارد.
  • آدرس مای سوئیت اوتل: وان، شرفیه، کوچه انقلاب، پلاک 8

موقعیت مای سوئیت اوتل

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 27.jpg
مای سوئیت اوتل، از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 24.jpg
مای سوئیت اوتل، یک هتل خوب در وان

3. هتل رویال پالاس (Royal Palas Hotel)

هتل رویال پالاس یکی از هتل های مرکز شهر وان ترکیه و انتخاب بسیاری از مسافران این شهر است. این هتل مدرن چهار ستاره با امکاناتی مثل اتاق‌های راحت، رستوران، کافی‌شاپ و وای‌فای رایگان، اقامتی آرام و لذت‌بخش را برای مسافران این شهر به ارمغان می‌آورد. هتل رویال پالاس در یکی از خیابان‌های اصلی وان به‌نام خیابان جمهوریت قرار دارد؛ جایی که دسترسی به مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی وان بسیار آسان است.

  • امتیاز هتل رویال پالاس در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رویال پالاس در تریپ ادوایزر: 3 از 5
  • امتیاز هتل رویال پالاس در بوکینگ: ندارد.
  • آدرس هتل رویال پالاس: وان، باهچیوان، خیابان پی تی تی، پلاک 38

موقعیت هتل رویال پالاس وان

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 7.jpg
هتل رویال پالاس، یکی از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 8.jpg
هتل رویال پالاس وان

4. هتل دابل تری بای هیلتون وان (DoubleTree by Hilton Hotel Van)

این هتل پنج ستاره، تنها در چند قدمی دریاچه وان قرار دارد و چشم‌اندازهای زیبای دریاچه و محیط داخلی مجلل از ویژگی‌هایش محسوب می‌شود. اتاق‌های شیک با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و مرکز اسپا، از امکاناتی است که با اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون وان از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

اتاق‌های بزرگ این هتل با مبلمان مدرن تزیین شده‌اند. همچنین همه اتاق‌ها، عایق صدا دارند و مجهز به تلویزیون LCD هستند. برخی از اتاق‌ها، بالکن با منظره دریاچه، شهر یا کوه را دارند. انواع غذاهای محلی، دریایی و بین‌المللی در رستوران‌های این هتل سرو می‌شود. مهمانان این هتل می‌توانند هنگام اقامت در هتل دابل تری از باشگاه ورزشی، سونا یا استخر بهره‌مند شوند. همچنین یک حمام ترکی نیز در این هتل وان موجود است. پارکینگ خصوصی رایگان هم در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که با ماشین شخصی به این شهر سفر می‌کنند. این هتل براساس نظرات هتل های وان، یکی از بهترین هتل های وان ترکیه محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل دابل تری بای هیلتون در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل دابل تری بای هیلتون در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل دابل تری بای هیلتون در بوکینگ: 8.4 از 10
  • آدرس هتل دابل تری بای هیلتون: وان، خیابان ایپک

موقعیت هتل دابل تری بای هیلتون وان

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 3.jpg
هتل دابل تری بای هیلتون، از بهترین هتل های شهر وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 4.jpg
اتاق هتل دابل تری بای هیلتون وان

5. کانفوریوم هتل وان (The Conforium Hotel Van)

هتل کانفوریوم وان در 2 کیلومتری موزه وان قرار دارد. رستوران، اینترنت وای‌فای، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا از امکانات این هتل پنج ستاره است. اتاق‌های هتل کانفوریوم منظره‌ای فوق‌العاده دارند و اقامتی دل‌انگیز را برای مهمانان این هتل به وجود می‌آورند. هتل کانفوریوم در سال 2021 به‌عنوان هتلی 5 ستاره در مرکز شهر افتتاح شد و از هتل‌های جدید وان محسوب می‌شود. این هتل، یک رستوران آلاکارته دارد که در آن غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. هتل کانفوریوم یکی از بهترین هتل های وان برای اقامت در این شهر زیباست. 

  • امتیاز هتل کانفوریوم در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل کانفوریوم در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل کانفوریوم در بوکینگ: 8.5 از 10
  • آدرس هتل کانفوریوم: وان، محله حافظیه، خیابان سیهکه، خیابان کاظم کارابکیر، پلاک 151

موقعیت هتل کانفوریوم وان

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 11.jpg
هتل کانفوریوم، از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 15.jpg
هتل کانفوریوم وان

6. هتل توپراک (Toprak Hotel)

هتل توپراک سه ستاره که در سال 2019 ساخته شده و یکی از هتل‌های جدید در وان محسوب می‌شود، میان گردشگران ایرانی بسیار شناخته‌شده و محبوب است. هتل توپراک در 700 متری موزه وان قرار دارد و دسترسی مسافران این هتل به موزه بسیار آسان است. چک‌این و چک‌اوت سریع، اتاق‌های ضدآلرژی، وای‌فای رایگان و تراس، از خدماتی است که با اقامت در این هتل به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. مهمانان هتل می‌توانند از صبحانه متنوع بوفه لذت ببرند. هتل توپراک در منطقه‌ای واقع شده که برای دوچرخه‌سواری بسیار پرطرف‌دار است. طبق نظرات هتل های وان، هتل توپراک نیز بهترین هتل وان محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل توپراک در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل توپراک در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل توپراک در بوکینگ: 8.5 از 10
  • آدرس هتل توپراک: وان، محله باهچیوان، خیابان سیهکه، میدان اول، پلاک 8
  • فاصله هتل توپراک وان تا خیابان جمهوریت: 1.6 کیلومتر، 7 دقیقه با ماشین

موقعیت هتل توپراک

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 19.jpg
هتل توپراک، از هتل های خوب وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 20.jpg
هتل توپراک وان

7. هتل ریفورم (Reform Hotel)

هتل سه ستاره ریفورم یا رنساس لایف سابق، در 1.4 کیلومتری موزه وان قرار دارد. اتاق‌های ویژه این هتل، بالکن و چشم‌انداز جذابی به شهر دارند و محیطی دل‌پذیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. مرکز اسپا، رستوران بین‌المللی و امکان سرو صبحانه محلی وان، از امکانات این هتل محبوب وان است. اتاق‌های هتل ریفورم با نقوش انگلیسی دوره رنسانس تزئین شده‌اند و محیطی دل‌نشین را برای مسافران فراهم کرده‌اند.

  • امتیاز هتل ریفورم در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل ریفورم در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل ریفورم در بوکینگ: 7.8 از 10
  • آدرس هتل ریفورم: وان، ایپک یولو، حافظیه، خیابان جزاوی قدیم، پلاک 20

موقعیت هتل ریفورم

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 18.jpg
هتل رنسانس لایف، از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 17.jpg
هتل ریفورم وان

8. هتل آوالون آلتس (Avalon Altes Hotel)

در لیست بهترین هتل های وان از نظر مسافران، به هتل آپارتمان آوالون آلتس می‌رسیم. هتل آوالون آلتس، یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که در جست‌وجوی هتلی با قیمت مناسب به همراه امکانات خوب هستند. از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، دربان، پارکینگ و رستوران اشاره کرد. نزدیکی به قلعه وان، هتل آوالون آلتس را به اقامتگاهی عالی برای کسانی که دوستدار بازدیدهای تاریخی‌اند، تبدیل کرده است.

  • امتیاز هتل آوالون آلتس در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل آوالون آلتس در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5
  • امتیاز هتل آوالون آلتس در بوکینگ: ندارد.
  • آدرس هتل آوالون آلتس: وان، محله باحچه وان، بلوار کاظم کارابکیر، کوچه مهاجر، پلاک 76

موقعیت هتل آوالون آلتس

lastsecond.ir-avalon hotel 2.jpg
آوالون آلتس، از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-avalon hotel.jpg
هتل آوالون آلتس، هتل خوب در وان

9. هتل الیت ورد وان (Elite World Van Hotel)

هتل پنج ستاره الیت ورد یکی دیگر از هتل های خوب وان محسوب می‌شود که در زمان اوج سفر، پر از گردشگر است. معماری این هتل، نئوکلاسیک و محیط داخلی آن مانند کاخ است. وای‌فای رایگان، مرکز اسپا، سونا، استخر سرپوشیده و باشگاه بدن‌سازی از امکاناتی است که در صورت اقامت در این هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. اتاق‌های شیک الیت ورد مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و مینی‌بار هستند و همه آن‌ها عایق صدا دارند. غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران شیک هتل سرو می‌شود. هتل الیت ورد حدود 6 کیلومتر با دریاچه وان فاصله دارد.

  • امتیاز هتل الیت ورد در گوگل: 4.2 از 5
  • امتیاز هتل الیت ورد در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل الیت ورد در بوکینگ: 8 از 10
  • آدرس هتل الیت ورد: وان، خیابان کاظم کارابکیر، پلاک 67

موقعیت هتل الیت ورد وان

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 9.jpg
نمای بیرونی هتل الیت ورد وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van 10.jpg
هتل الیت ورد، یکی از بهترین هتل های وان ترکیه

10. هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)

با فقط سه دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل رویال برک به مسجد جامع و موزه وان برسید. در این هتل سه ستاره، امکان دسترسی رایگان به وای‌فای در همه محیط وجود دارد. با اقامت در هتل رویال برک، از اتاق‌های آرامش‌بخشی که تهویه مطبوع و مینی‌بار دارند، لذت خواهید برد. همچنین دسترسی این هتل به جاذبه‌های وان و خیابان توریستی جمهوریت بسیار مناسب است. هتل رویال برک، یکی از بهترین هتل های مرکز شهر وان ترکیه از نظر مسافران این شهر محسوب می‌شود. 

  • امتیاز هتل رویال برک در گوگل: 4 از 5
  • امتیاز هتل رویال برک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رویال برک در بوکینگ: 7.9 از 10
  • آدرس هتل رویال برک: وان، محله باهچیوان، خیابان جمهوریت، پلاک 5

راهنمای کامل سفربه وان ترکیه

موقعیت هتل رویال برک

lastsecond.ir-best-hotels-in-van 22.jpg
هتل رویال برک، از بهترین هتل های وان
lastsecond.ir-best-hotels-in-van21 .jpg
هتل رویال برک وان

هتل های مرکز شهر وان ترکیه

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، بسیاری از مراکز سرگرمی، رستوران‌ها، کافه‌ها و ارزان‌ترین مراکز خرید وان در دو خیابان مرکز شهر با نام‌های جمهوریت و کاظم کارابکیر قرار دارند. بیشترین تعداد هتل‌های وان هم در این منطقه مشاهده می‌شود. باید در نظر داشت که تمام هتل های مرکز شهر وان ترکیه امکانات خوبی ندارند؛ اما دسترسی خوبی دارند. از بهترین هتل های مرکز شهر وان ترکیه می‌توان به هتل الیت ورلد، هتل آوالون آلتس، هتل رویال برک، هتل رویال پالاس، هتل کانفوریوم، هتل ریفورم و مای سوئیت اوتل اشاره کرد.

هتل های یوآل وان ترکیه کدام‌اند؟

به‌طور کلی هتل‌های وان خدمات BB ارائه می‌دهند؛ یعنی همراه با اقامتتان می‌توانید از صبحانه هتل به‌صورت رایگان استفاده کنید. برخی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس وان مانند هتل الیت ورلد و دابل تری بای هیلتون، در برخی مواقع خدمات آل و یوآل هم به مسافرانشان ارائه می‌دهند. این خدمات برای تمام تورها وجود ندارد و باید قبل از رزرو این دو هتل، درباره یوآل بودن خدماتشان پرس‌وجو کنید. 

lastsecond.ir-BEST HOTELS.jpg
رستوران هتل دابل تری بای هیلتون، یکی از هتل‌های یوآل وان ترکیه

خرید تور وان از لست‌سکند

اگر قصد سفر به شهر وان را دارید، باید بدانید که تنها راه رسیدن به این مقصد، از طریق زمینی و مرزهای ترکیه با ایران است. شما می‌توانید با ماشین شخصی یا همراه با تور ترکیه راهی این شهر زیبا شوید؛ زیرا درحال‌حاضر پروازی از ایران به وان وجود ندارد و تورهای وان فقط به‌صورت زمینی انجام می‌شوند. سفر با ماشین شخصی به وان هم به جمع‌آوری مدارک و هماهنگی‌های قبل از سفر نیاز دارد و کمی دشوار به نظر می‌رسد. پس راحت‌ترین راه سفر، استفاده از تور است. تورهای شهر وان قیمت و شرایط مختلفی دارند. شما با بررسی صفحه تور وان در وبگاه لست‌سکند، می‌توانید از این شرایط مطلع شوید و به‌راحتی تور دل‌خواهتان را بخرید. 

سخن آخر

در این مطلب، شما را با 10 مورد از بهترین هتل های وان آشنا کردیم. در نظر داشته باشید که این هتل‌ها، بهترین هتل های وان از نظر مسافران هستند و همچنان می‌توان بر این لیست اضافه کرد. در نهایت همه‌چیز بستگی به سلیقه و نحوه سفر شما دارد. اگر می‌خواهید هتل‌ شما اقتصادی باشد و هزینه زیادی را به اقامت اختصاص ندهید، بهترین هتل های وان برای شما هتل‌های سه یا چهار ستاره خیابان جمهوریت هستند؛ زیرا این هتل‌ها دسترسی خوبی به حراجی‌های وان و رستوران‌‌ها دارند و هزینه‌های حمل‌و‌نقل درون‌شهری را کاهش می‌دهند. در مقابل، اگر علاقه‌مندید سفری لوکس به شهر وان داشته باشید، هتل‌های اطراف دریاچه وان را انتخاب کنید. اگر تاکنون به وان سفر کرده‌اید، تجربه اقامت در کدام‌یک از این هتل‌ها را داشته‌اید؟

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!