ارزانترین هتل های وان ترکیه 1403 + آدرس، عکس و امتیاز

3.7
از 24 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین هتل های ارزان وان را بشناسید!
22 آذر 1402 08:00
2

معمولاً بسیاری از مسافران ایرانی به‌دلیل نزدیکی وان به کشورمان، این مقصد را برای سفرشان انتخاب می‌کنند. به همین دلیل، به‌دنبال بهترین هتل های ارزان وان برای اقامت هستند تا چند شبی را در این شهر بمانند و به گشت‌وگذار و خرید بپردازند. البته پیدا کردن ارزانترین هتل در وان ترکیه کمی دشوار است؛ چون باید تعادل نسبی میان کیفیت و قیمت، برقرار کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که با توجه به ارزان بودن این هتل‌ها، نباید انتظار بخشی از خدمات را داشته باشید. با این اوصاف، در این مطلب از لست‌سکند، تعدادی از ارزانترین هتل های وان ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل‌های ارزان وان.jpg

ارزانترین هتل در وان ترکیه کدام است؟

هتل دیمت پارک، هتل دوسکو، هتل رونسانس لایف، هتل توپراک، هتل کانفوریوم، هتل رسمینا، هتل یاقوت، گرند هتل وان، هتل رویال برک و هتل تامار، ارزانترین هتل ها در وان ترکیه هستند. این اقامتگاه‌ها را می‌توان جزو بهترین هتل های ارزان وان دانست که کیفیت و قیمت مطلوبی دارند و برای اقامتی به‌صرفه و اقتصادی مناسب هستند. در ادامه، بیشتر با ارزانترین هتل های وان آشنا می‌شوید.

هتل دیمت پارک (Dimet Park Hotel)

نام هتل دیمت پارک را در جست‌وجوی «بهترین هتل های ارزان وان» بارها و بارها خواهید دید. این هتل، علاوه‌بر موقعیت خوبش، امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ رایگان و اینترنت پرسرعت دارد. هر اتاق این هتل از نظر چشم‌انداز، ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ برای مثال، از پنجره برخی از اتاق‌های هتل دیمت پارک، نمایی زیبا از کوهستان و شهر به چشم می‌خورد. اگرچه هتل دیمت پارک وان به بسیاری از نقاط شهر دسترسی آسانی دارد؛ اما اگر به هر دلیلی بخواهید ماشین و دوچرخه اجاره کنید، می‌توانید از راهنمایی‌ کارکنان هتل استفاده کنید.

  • امتیاز هتل دیمت پارک در گوگل: 3.3 از 5
  • امتیاز هتل دیمت پارک در تریپ ادوایزر: 2.5 از 5
  • امتیاز هتل دیمت پارک در بوکینگ: 7 از 10
  • آدرس هتل دیمت پارک: منطقه شریفیه وان، خیابان جمهوریت، خیابان عرفان باشتوق

فاصله وان از دیگر شهرهای ترکیه چقدر است؟

موقعیت هتل دیمت پارک در شهر وان

دیمت پارک.jpg
هتل دیمت پارک، یک هتل ارزان در وان ترکیه
دیمت پارک 2.jpg
اتاق‌های هتل دیمت پارک

هتل دوسکو (Hotel Dosco)

هتل دوسکو هم یک هتل ارزان در وان ترکیه است که همه‌جانبه به شما در کاهش هزینه‌های سفر، کمک می‌کند. این هتل، یک رستوران دارد که غذای ارزان و باکیفیت سرو می‌کند؛ اما اگر می‌خواهید قیمت غذا در ترکیه برایتان به‌صرفه شود، کافی است از آشپزخانه مشترک هتل دوسکو استفاده کنید. هتل دوسکو، با 7 سال سابقه درخشان در سایت بوکینگ، خدماتی مثل تورهای گردشگری به نقاط مختلف وان را ارائه می‌دهد. در توصیف امکانات هتل دوسکو هم باید بگوییم که این هتل، از نظر امکانات، چیزی از بهترین هتل های ارزان وان کم ندارد و می‌تواند با آن‌ها رقابت کند.

  • امتیاز هتل دوسکو در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل دوسکو در تریپ ادوایزر: 3 از 5
  • امتیاز هتل دوسکو در بوکینگ: 7.6 از 10
  • آدرس هتل دوسکو: خیابان کوچبی

موقعیت هتل دوسکو در شهر وان

هتل دوسکو.jpg
آرایشگاه هتل دوسکو
هتل دوسکو 2.jpg
سالن انتظار هتل دوسکو، از ارزانترین هتل های وان ترکیه

هتل رنسانس لایف (Ronesans Life Hotel)

اگر در بین بهترین هتل های ارزان وان به‌دنبال هتلی هستید که با مرکز شهر فاصله کمی داشته باشد، هتل رنسانس لایف انتظارات شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند. این هتل به مرکز خرید مشهور وان AVM بسیار نزدیک است و می‌توانید خریدهای خود را در آنجا انجام دهید. البته بهتر است قبل از خرید پوشاک، قیمت لباس در وان را بدانید و سپس خرید کنید. وقتی در رنسانس لایف اقامت دارید، علاوه‌بر مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف، به انواع رستوران‌های متنوع هم دسترسی خواهید داشت. بااین‌حال، بهتر است به رستوران خود هتل هم سری بزنید؛ زیرا غذاهای این رستوران، ضمن ارزان بودن، کیفیت مطلوبی دارند.

هنگام رزرو اتاق در هتل رنسانس لایف، توجه داشته باشید که برخی از اتاق‌های هتل، بالکنی دارند که بهترین مناظر از شهر وان را برای شما به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین اگر می‌توانید بیشتر هزینه‌ کنید، اقامت در این اتاق‌ها را از دست ندهید. با توجه به نظرات مشتریان و امتیازهایی که این هتل به دست آورده است، رنسانس لایف شاید ارزانترین هتل در وان ترکیه نباشد؛ اما همواره در لیست بهترین هتل های ارزان وان بوده است و کیفیتی فراتر از قیمتش عرضه می‌کند.

  • امتیاز هتل رنسانس لایف در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل رنسانس لایف در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل رنسانس لایف در بوکینگ: 7.8 از 10
  • آدرس هتل رنسانس لایف: شمال منطقه حافظیه وان، خیابان اسکی جوازی

موقعیت هتل رنسانس لایف در شهر وان

هتل رنسانس لایف 2.jpg
ورودی هتل رنسانس لایف، از ارزانترین هتل های وان ترکیه
اتاق های هتل رنسانس لایفل.jpg
اتاق هتل رنسانس لایف

هتل توپراک (Toprak Hotel)

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم هتل توپراک که آن‌ را از دیگر هتل‌های ارزان وان متمایز می‌کند، تسلط کارکنان میز پذیرش آن به زبان‌های فارسی، انگلیسی، کردی و عربی است. از نظر موقعیت مکانی هم می‌توانیم بگوییم ازآنجایی‌که این هتل در یک خیابان فرعی قرار گرفته است، در بیشتر ساعات روز از سروصدای شهر در امان خواهید بود.

اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید، برای محاسبه قیمت هتل ارزان در وان ترکیه، رایگان بودن پارکینگ هتل را هم در نظر بگیرید. هتل توپراک، برخلاف بسیاری از هتل‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، برای استفاده از پارکینگ اختصاصی، هزینه دریافت می‌کند. البته برخی از خدمات مثل سرو چای، در این هتل رایگان است. طبق نظرات کاربران، توپراک یکی از بهترین هتل های ارزان وان برای سفر دونفره است.

  • امتیاز هتل توپراک در گوگل: 4.3 از 5
  • امتیاز هتل توپراک در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل توپراک در بوکینگ: 8.5 از 10
  • آدرس هتل توپراک: محله باغچه‌بان، خیابان سهکه

موقعیت هتل توپراک در شهر وان

توپراک هتل.jpg
توپراک، یکی از ارزانترین هتل های وان
توپراک 2.jpg
اتاق‌های هتل توپراک

هتل کانفوریوم (The Conforium Hotel Van)

هتل کانفوریوم یک هتل 5 ستاره است که به‌دلیل تخفیف‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌توانیم آن ‌را در لیست بهترین هتل های ارزان وان قرار دهیم. از نظر موقعیت، این هتل نزدیک‌ترین فاصله را با مرکز شهر دارد. همچنین، کانفوریوم در مقایسه با ارزانترین هتل های وان ترکیه، امکانات برجسته‌تری دارد که از بینشان می‌توانیم به سونا و استخر سرپوشیده اشاره کنیم.

کارکنان هتل کانفوریوم آماده خدمات‌رسانی 24 ساعته به مشتریان هستند. اگر با ماشین شخصی سفر کرده‌اید، هتل کانفوریوم برای شما یک پارکینگ رایگان هم در نظر گرفته است. اگر هم قصد دارید در وان سوار هواپیما شوید، هتل کانفوریوم فقط 5 کیلومتر با نزدیک‌ترین فرودگاه فاصله دارد؛ بنابراین از بین هتل های وان، این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.

  • امتیاز هتل کانفوریوم در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل کانفوریوم در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل کانفوریوم در بوکینگ: 8.5 از 10
  • آدرس هتل کانفوریوم: بلوار کاظم کارابکیر

موقعیت هتل کانفوریوم در شهر وان

کانفوریوم.jpg
نمایی از هتل کانفوریوم
اتاق کانفوریوم.jpg
اتاق‌های هتل کانفوریوم

هتل رسمینا (Resmina Hotel)

هتل رسمینا به‌عنوان یک هتل ارزان در وان ترکیه، امکانات معمول مثل سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، تلویزیون، یخچال و قهوه‌ساز خانگی دارد. البته این‌ها همه مزیت‌های اقامت در این هتل نیست. در محدوده 2 کیلومتری هتل رسمینا، بیش از 10 مورد از جاهای دیدنی وان قرار دارد. ضمن اینکه بیش از 50 رستوران خوب وان هم در این فاصله قرار دارند که از بهترینشان می‌توانیم به رستوران محل سیتی اشاره کنیم. این رستوران معروف، درست یک خیابان پایین‌تر از هتل رسمینا واقع شده است.

  • امتیاز هتل رسمینا در گوگل: 3.9 از 5
  • امتیاز هتل رسمینا در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل رسمینا در بوکینگ: 7.7 از 10
  • آدرس هتل رسمینا: خیابان زبیده خانم

فهرست بهترین رستوران‌های وان ترکیه

موقعیت هتل رسمینا در شهر وان

رسمینا.jpg
ورودی هتل رسمینا
رسمینا2.jpg
اتاق‌های هتل رسمینا

هتل یاقوت (Yakut Van)

درست مثل بسیاری از بهترین هتل های ارزان وان، هتل یاقوت هم یک هتل 3 ستاره است. با توجه به اینکه قیمت هتل ارزان در وان ترکیه از حدود شبی 200 هزار تومان شروع می‌شود، هتل یاقوت از ارزانترین هتل های وان ترکیه است؛ اما این موضوع هیچ‌وقت باعث کاهش کیفیت خدمات این مرکز اقامتی نشده است. هتل یاقوت با یک رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت و... آماده میزبانی از مسافران شهر وان است. از نظر موقعیت هم هتل یاقوت در فاصله نزدیکی از مرکز خرید وان ای‌وی‌ام و بسیاری از جاذبه‌های این شهر قرار دارد.

  • امتیاز هتل یاقوت در گوگل: 3.7 از 5
  • امتیاز هتل یاقوت در سایت تریپ ادوایزر: 3 از 5
  • امتیاز هتل یاقوت در سایت بوکینگ: 6.7 از 10
  • آدرس هتل یاقوت: بلوار کاظم کارابکیر

موقعیت هتل یاقوت در نقشه

یاقوت.jpg
هتل یاقوت وان
یاقوت2.jpg
اتاق هتل یاقوت وان

گرند هتل وان (Grand Hotel Van)

اگر با تور ترکیه به شهر وان سفر می‌کنید و به‌دنبال ارزانترین هتل در وان ترکیه هستید، هتل گرند هم یک هتل ارزان در وان ترکیه محسوب می‌شود که در خیابان جمهوریت واقع شده است. مهم‌ترین نقطه قوت و ویژگی این هتل، رستوران آن است که منوی انتخابی دارد. ضمن اینکه در گرند هتل، هر نوشیدنی را با بهترین کیفیت ممکن، پیدا می‌کنید.

در بین بهترین هتل های ارزان وان، به‌ویژه آن‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، گرند هتل وان نزدیک‌ترین فاصله را به چند موزه دارد؛ به‌طوری که با حداکثر یک ربع پیاده‌روی به آن‌ها خواهید رسید. این را هم اضافه کنیم که برخی از خدمات گرند هتل وان، در سایر هتل‌های ارزان این شهر نظیر ندارد؛ برای مثال، این هتل خدمات خشک‌شویی هم به مشتریانش ارائه می‌دهد که در نوع خود بسیار عالی است.

  • امتیاز گرند هتل وان در گوگل: 4 از 5
  • امتیاز گرند هتل وان در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5
  • امتیاز گرند هتل وان در بوکینگ: 6.5 از 10
  • آدرس گرند هتل وان: مرکز وان، خیابان جمهوریت

موقعیت گرند هتل در شهر وان

رستوران گرند هتل.jpg
نمای رستوران گرند هتل وان
گرند هتل وان.jpg
اتاق گرند هتل وان، عکس از آرشیو لست‌سکند، علی عباسی

هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)

هتل رویال برک ارزانترین هتل در وان ترکیه نیست؛ اما جزو بهترین هتل های ارزان وان محسوب می‌شود که با مراکز گردشگری مهمی مثل موزه‌های وان و مسجد اولو فقط چند دقیقه فاصله دارد. ضمن اینکه برای دسترسی به رستوران‌های محلی اطراف هتل رویال برک، کافی است پایتان را از هتل بیرون بگذارید، چند قدم راه بروید و به چندین رستوران خوب برسید.

همه اتاق‌های این هتل از وسایل و امکانات مدرن، پر شده است. از محبوب‌ترین خدمات هتل رویال برک، می‌توانیم به پارکینگ و اینترنت رایگان، خدمات‌رسانی سریع به هر اتاق و رفت‌وآمد راحت به فرودگاه اشاره کنیم. همین خدمات باعث شده هتل رویال برک در فهرست بهترین و ارزانترین هتل های وان ترکیه قرار بگیرد.

  • امتیاز هتل رویال برک در گوگل: 4 از 5
  • امتیاز هتل رویال برک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل رویال برک در بوکینگ: 7.9 از 10
  • آدرس امتیاز هتل رویال برک: خیابان جمهوریت

موقعیت هتل رویال برک در شهر وان

رویال برک 2.jpg
ورودی هتل رویال برک
رویال برک.jpg
اتاق‌های هتل رویال برک

هتل تامارا (Tamara Otel)

شاید نتوان به هتل تامارا لقب هتل ارزان وان داد؛ اما قطعاً این هتل یکی از بهترین و ارزانترین هتل های وان ترکیه محسوب می‌شود که می‌توانید برای اقامتی کم‌هزینه روی آن حساب کنید. هتل تامارا دو نوع اتاق استاندارد و دلوکس دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این هتل 4 ستاره در منطقه‌ای واقع شده است که به بسیاری از مغازه‌ها و ارزانترین مراکز خرید وان دسترسی دارد. شما به‌راحتی و با پای پیاده، می‌توانید خریدهایتان را از مغازه‌های نزدیک این هتل انجام دهید.

  • امتیاز هتل تامارا در گوگل: 3.5 از 5
  • امتیاز هتل تامارا در تریپ ادوایزر: 3 از 5
  • امتیاز هتل تامارا در بوکینگ: 5.9 از 10
  • آدرس امتیاز هتل تامارا: مرکز وان، خیابان یوزباشی اوغلو

موقعیت هتل تامارا روی نقشه

tamara hotel van.jpg
نمایی از ورودی هتل تامارا
tamara hotel van room.jpg
اتاق‌های هتل تامارا

سفر به وان با تور

ازآنجایی‌که شهر وان یک مقصد ارزان برای ایرانیان محسوب می‌شود، معمولاً بسیاری از افراد تمایل دارند به این شهر زیبا سفر کنند و جاذبه‌های گردشگری آن را ببینند. به همین دلیل تور وان از محبوب‌ترین تورهای وبگاه لست‌سکند محسوب می‌شود که با تنوع در قیمت و امکانات، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد تا تور متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید. اغلب تورها به‌صورت سفر زمینی به وان هستند و شما باید خودتان را برای یک سفر زمینی آماده کنید.

سخن آخر

وان شهری ارزان است و پیدا کردن ارزانترین هتل در وان ترکیه، کار سختی نیست؛ اما دراین‌بین نباید از کیفیت غافل شویم؛ زیرا امنیت، بهداشت و موقعیت یک هتل، در هر قسمتی از سفرتان تأثیر می‌گذارد. ازاین‌رو در این مطلب، هتل‌هایی را معرفی کردیم که بازخوردهای مثبت بسیاری را از مسافران وان گرفته‌اند. اگر تجربه اقامت در هریک از هتل‌های معرفی‌شده را داشته‌اید، نظرتان را دراین‌باره با ما و سایر کاربران لست‌سکند به اشتراک بگذارید. همچنین اگر درباره سفر به وان، ذهنتان درگیر سؤالات مختلفی است، می‌توانید مطلب راهنمای سفر به وان را بخوانید.

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.