‏۱۰ مقصد اروپایی برای زنانی که تنها سفر می‌کنند

4.6
از 18 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مقاصد امن در اروپا برای زنانی که تنها سفر می‌کنند! + تصاویر
18 تیر 1397 09:00
15

زمانی که صحبت از سفر و تور اروپا می‌شود، شما گزینه‌های بسیار زیادی برای سفر به زیباترین مناطق دنیا را دارید. اروپا در حالت کلی مقصدی رویایی برای سفر است وگردشگران زیادی سالانه اروپا را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، امنیت و امکانات خوبی که این کشورها در اختیار گردشگران می‌گذارند در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعت زیبا و سایر تفریحات عواملی است که اروپا را تبدیل به مقصد خوبی برای گردشگران کرده است. تعداد زیادی از این گردشگران را زنانی تشکیل می‌دهند که به تنهایی سفر می‌کنند، زمانی که صحبت از سفر تنهایی زنان می‌شود، امنیت کشور مقصد بسیار اهمیت دارد. در اروپا هم بعضی از کشورها نسبت به سایرین از امنیت بالاتری برخوردارند و تبدیل به مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان شده است. در مطلب امروز هم به معرفی ۱۰ مقصد اروپایی امن برای سفر زنان تنها را معرفی می‌کنیم.

  1. ایسلند

مناظر زیبا و طبیعت فوق العاده این کشور باعث شده تبدیل به یکی از زیباترین کشورهای دنیا شود و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند. تجربه دیدن پدیده شفق قطبی و کوه‌های یخ زده چیزی است که شاید در زندگی فقط یکبار آن را تجربه کنید. در کنار این زیبایی‌ها، ایسلند یکی از کشورهای اروپایی است که پایین‌ترین میزان جرم و جنایت را دارد و رتبه بالاترین امنیت در میان کشورهای دنیا را دارد. همین نکته تضمین کننده امنیت زنانی است که به تنهایی به این کشور سفر می‌کنند. با سفر به ایسلند می‌توانید تجربه غواصی و شنا در چشمه‌های آب گرم طبیعی در کنار کوه‌های یخ زده را تجربه کنید یا اگر به صخره نوردی و یخ پیمایی علاقه دارید سفر به این کشور چالش خوبی برای توانایی‌های شما است.

تور اروپا ایسلند

‏۱۰ مقصد اروپایی برای زنانی که تنها سفر می‌کنند

تور اروپا ایسلند

 

  1. سوئد

آمار جرم و جنایت در سوئد بسیار پایین است و سطح بالای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران و مهمان نوازی گرم و خوب مردم استکهلم و گوتنبرگ باعث شده سالانه تعداد زیادی گردشگر و به خصوص زنانی که به تنهایی سفر می‌کنند، این کشور را برای سفر خود انتخاب کنند. سوئد را می‌توان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان نام برد.

در شمال سوئد می‌توانید منظره خیره کننده‌ای از شفق قطبی را ببینید یا از جزیره  تاریخی اسلواکی در سوئد دیدن کنید. سفر به سوئد تجربه‌ای خواهد بود که تمام عمر شیرینی آن را به یاد خواهید داشت.

تور اروپا سوئد

تور اروپا سوئد

تور اروپا سوئد

 

  1. پرتغال

یکی دیگر از مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان، کشور پرتغال است. جاذبه‌های تاریخی فوق العاده، سواحل زیبا و بکر همه در پرتقال باعث محبوبیت شده است. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این کشور غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های فوق العاده این کشور به خصوص غذاهای محلی شهر پورتو است. لیسبون هم یکی از بهترین شهرهایی است که دختران عاشق خرید، می‌توانند برای سفر خود انتخاب کنند. لیبسون مرکز مد و فشن در پرتغال است و تعداد زیادی خانه طراحی مد در این شهر وجود دارد.

تور اروپا پرتغال

تور اروپا پرتغال

تور اروپا پرتغال

 

  1. ایتالیا

ایتالیا، ایتالیا! کشوری که به غذاهای خوشمزه، فرهنگ غنی و مردم خونگرمش معروف است. این کشور با ایجاد امنیت فوق‌العاده‌ برای گردشگران، به خصوص زنانی که به تنهایی سفر می‌کنند باعث شده تبدیل به یکی از مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان در سراسر دنیا تبدیل شود. جاذبه‌های تاریخی، غذاهای خوشمزه و هزینه نسبتا کم سفر در این کشور باعث شده سالانه گردشگران زیادی به این کشور وارد شوند. از رم تا ساحل زیبای آمالفی (Amalfi) همه و همه تجربه سفر بی نظیری را برای شما به همراه دارند که شاید یکی از بهترین سفرهای تمام عمر شما باشد.

تور اروپا ایتالیا

تور اروپا ایتالیا

تور اروپا ایتالیا

 

  1. سوئیس

چه چیز بهتر از سفر به کشور کوه‌ها؟ کشور سوئیس در قلب اروپا یکی از زیباترین کشورهای منطقه است که گزینه بسیار مناسبی برای سفر زنان به شمار می‌آید. از ژنو تا برن (bern) همه و همه شهرهایی هستند که باید در عمر خود حداقل یک بار ببینیدشان. البته در کنار همه این زیبایی‌ها، کشور سوئیس به پایتخت شکلات دنیا است و همین باعث افزایش علاقه زنان برای سفر به این کشور شده است.

تور اروپا سوئیس

تور اروپا سوئیس

تور اروپا سوئیس

 

  1. ایرلند

این کشور با تاریخ و فرهنگی غنی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. امنیت و آمار پایین جرم و جنایت باعث شده این کشور تبدیل به یکی از مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان باشد. از جاذبه های تاریخی مانند «کلیسای جامع سنت پاتریک» در دوبلین تا سرزمین‌ها بکر و وحشی شمال ایرلند همه و همه باعث شده ایرلند یکی از زیباترین کشورهای اروپا باشد.

تور اروپا ایرلند

تور اروپا ایرلند

تور اروپا ایرلند

 

  1. کرواسی

بعد از شروع پخش و افزایش محبوبیت سریال «بازی تاج و تخت» تعداد گردشگرانی هم که سالانه به کرواسی وارد می‌شدند افزایش پیدا کرد. افزایش این تعداد از گردشگران به این دلیل بود که یکی از معروف‌ترین لوکیشن‌های سریال به نام کینگز لندینگ (مقرپادشاه) در شهر ساحلی دوبرونیک (Dubrovnik) در کرواسی فیلم برداری شده بود. عده زیادی از طرفداران این سریال و به ویژه زنان و دختران، این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند. در کنار جاذبه‌های تاریخی زیبا، می‌توانید تجربه خوردن غذاهای دریایی خوشمزه و تازه و زندگی با فرهنگ بومی این منطقه را تجربه کنید.

تور اروپا کرواسی

تور اروپا کرواسی

تور اروپا کرواسی

 

  1. هلند

کشور گل‌ها، یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری مورد علاقه زنان است. اماکن تاریخی، طبیعت زیبا و بکر چیزی است که شما را برای سفر به این کشور وسوسه ‌می‌کند. هلند به کشور آسیاب‌های بادی هم مشهور است. بهتر است هرچه سریع‌تر مقدمات سفر خود به این کشور زیبا را فراهم کنید.

تور اروپا هلند

تور اروپا هلند

تور اروپا هلند

 

  1. یونان

یونان با دارا بودن مجموعه‌ای از زیباترین جزایر دنیا و تاریخ کهن خود گزینه‌ای برای سفر کردن است که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. زیبایی‌های طبیعی در کنار تاریخ غنی و امنیت سفر در این کشور باعث شده یونان تبدیل به مقصدی مناسب برای سفر تنهایی زنان باشد. جزیره سانتورینی (Santorini ) در یونان نیز یکی از زیباترین سواحل و جزیره‌های جهان است که بهتر است در طول سفر خود شانس دیدن این جزیره را از دست ندهید.

تور اروپا یونان

تور اروپا یونان

تور اروپا یونان

 

  1. بلژیک

اگر قصد سفر به دور اروپا را دارید حتما بلژیک را در لیست کشورهایی که می‌خواهید به آن سفر کنید، قرار دهید. بروکسل پایتخت بلژیک، مجموعه‌ای از زیباترین ساختمان‌های دنیا با معماری فوق العاده است و در طول سفر خود می‌توانید از ساختمان پارلمان در این شهر دیدن کنید. در طول سفر خود دیدن از شهرهای گنت (Ghent) یا بروژ (Bruges) و بازدید از کانال آب معروف این شهر را فراموش نکنید. در طول سفر خود در بلژیک می‌توانید از غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های فوق العاده، شکلات و وافل‌های معروف بلژیکی نیز بخورید.

تور اروپا بلژیک

تور اروپا بلژیک

تور اروپا بلژیک

منبع : theblondeabroad

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.