‏6 هتل غیر معمول برای مسافرانی که از اتاق های هتل های استاندارد خسته شده اند!‏

4.2
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
‏6 هتل عجیب برای مسافرانی که از اتاق های هتل های استاندارد خسته شده اند!‏
14 تیر 1397 10:00
0

پیش از این، هتل ها به عنوان مکان هایی برای استراحت در شب مورد توجه قرار می گرفتند. با استفاده از فن آوری های پیشرفته و توسعه پایدار این کلیشه در گذشته، امروزه بسیار تغییر کرده است. امروزه صاحبان بسیاری از هتلها سعی میکنند خود را از دیگران متمایز کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند و ساختمان هتل خود را به جایگاه مناسبی برای گردشگران تبدیل کنند.

البته بسیاری از شما ممکن است طراحی بهترین هتلها در جهان را کمی عجیب و غریب بدانید ولی ، پیشنهاد میکنیم از ایده های معماری دیوانه وار و غیر معمول هتل های زیر استفاده کنید.

Attrap'Reves Montagnac در فرانسه، Province of Hautes-Alpes

این هتل یک زنجیره فرانسوی از حباب های کوچک است که در زیباترین مکان های آلپ قرار گرفته اند. یکی از آنها در نزدیکی مارسی و ساحل دریای مدیترانه با چوب کاج ساخته شده است. یکی دیگر در نزدیکی پارک ملی طبیعی Luberon واقع شده است. این هتل در کنار رودخانه وردون کانیون است. به همین دلیل است که اگر شما بخواهید با طبیعت تنها باشید و در زیر آسمان پر ستاره ها آرام دراز بکشید، Attrap'Reves یک هتل مناسب برای این نوع از اوقات فراغت است.

عجیب ترین هتل های جهان

شما می توانید یک شب را در جنگل سپری کنید و روی علف و با نگاه به آسمان بدون مزاحمت حشرات و رطوبت، سپری کنید. حباب ها از مواد الاستیک شفاف هستند که چراغ های ماوراء بنفش را از خود عبور نمی دهند. زمین چمن و تلسکوپ نیز برای تمامی مسافران فراهم است. هوای داخل حباب ها توسط هوای تازه تامین می شود و هوا توسط یک دستگاه بی صدای کوچک پمپ می شود.

Treehotel، سوئد، Harads

این هتل مکعب ویژه ای است که بین درختان واقع در دره جنگلی قرار دارد و همه چیز را در اطراف خود اعم از آسمان و درختان نشان می دهد. طول و عرض و ارتفاع هر مکعب 4 است. این مکعب شگفت انگیز با یک پوشش مادون قرمز تجهیز شده است که برای پرندگان قابل دیدن می باشد. کل فضای داخلی از تخته های تهیه شده از خرده چوب ساخته شده است. به غیر از اتاق خواب برای دو نفر، این مکعب دارای حمام و حتی یک تراس روی سقف است.

عجیب ترین هتل های جهان

Le Phare du Pot a l'Eau-de-vie، Canada، Quebec

فانوس دریایی که در سال 1862 در رودخانه سنت لوران ساخته شد پس از 100 سال از زمانی که رها شده بود در سال 1989 به عنوان یک هتل دوباره زنده شد. این محل دارای سه اتاق دو نفره و اتاق نشیمن معمولی است که به زیبایی تزئین شده است. این برج با تلسکوپ مجهز به دیدن پرندگان یا ستارگان مجهز است.

عجیب ترین هتل های جهان

هتلی در مرز اسرائیل و فلسطین

 هتلی به نام Banksy  به هیچ وجه زباله تولید نمی کند. این هتل یک سخنرانی عملی در زمینه معضل تولید زباله در جهان است. این ساختمان ممکن است در تمام وب سایت های برتر هتل یافت شود و برای کسانی که هنر و خلاقیت را درک می کنند جالب خواهد بود.

عجیب ترین هتل های جهان

این هتل در بیت لحم، در نزدیکی دیوار بتنی واقع شده و در جایی بین دو کشور تاسیس شده است. همچنین دارای 10 اتاق است و پنجره ها روی دیوار بتنی قرار دارند. هر اتاق بیش از 25 دقیقه نور آفتاب صبحگاهی دارد. برخی از دیوارها با نقاشی های Banksy تزئین شده اند. در اینجا شما می توانید از یک موزه کوچک اختصاص داده شده به استقلال اسرائیل و فلسطین بازدید کنید.

هتل موزه ، ترکیه، کاپادوکیا

محل اقامت شما در این هتل در غارهای کاپادوکیا است که اساسا یک موزه می باشد. هر یک از 30 اتاق با عتیقه های گرانبها از دوره های هیتی، رومی، سلجوقی و عثمانی تزئین شده است. چه با تور کاپادوکیا سفر می‌کنید و چه به صورت شخصی اقامت در این هتل بی‌نظیر را از دست ندهید.

عجیب ترین هتل های جهان

هتل موقت، در هر نقطه از جهان

این نوع هتل را شرکت بلک تامپو بریتانیا اختراع کرده و سرویس منحصر به فرد Blink را برای کسانی که مایل به پیدا کردن هتل های لوکس حتی در یک روستا هستند، راه اندازی کرده است. مسافران می توانند در یک مکان در هر نقطه از زمین (به طور طبیعی در محدوده قانون) در خانه ای که به طور موقت ساخته شده است، بمانند. این هتل مطابق با خواسته مشتری تنظیم می شود. نوع اقامت نیز به انتخاب مسافر بستگی دارد. ممکن است مکعبی، مخروطی، کُره ای، یک چادر یا یک ویلای گرمسیری باشد.

 

منبع : youramazingplaces

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.