مرکز خرید ویاپورت استانبول

4.6
از 15 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین مرکز خرید استانبول را بشناسید!
21 مرداد 1397 07:00
0

بسیاری از گردشگرانی که استانبول را مقصد سفر خود قرار می‌دهند از قبل برای خرید نیز برنامه‌ریزی می‌کنند زیرا مراکز خرید متعدد با اجناس بسیار گوناگونی در این شهر وجود دارند و افراد مختلف با بودجه‌های کم و زیادشان می‌توانند خریدی راضی کننده را در این دیار تجربه کنند.

ازدیاد مراکز خرید و بازارهای محلی در شهر زیبای استانبول باعث شده تا گردشگران سردرگم شده و نتوانند از میان این مجتمع‌های تجاری بهترین‌ها را انتخاب کنند. یکی از مراکز خرید معروف و خوب در این شهر، ویاپورت نام دارد که هم کالاهای برندهای معروف دنیا در آن عرضه می‌شوند و هم پوشاک و اجناس تولید ترکیه. قیمت کالاها در این مرکز خرید، متوسط و مقرون به صرفه است زیرا بسیاری مواقع برندهای معروف فعال در ویاپورت اجناس فصل‌های گذشته خود را با قیمتی پایین در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. همین موضوع این مرکز خرید را به یکی از بهترین اوت لت های استانبول تبدیل کرده است.

مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول

خدمات و امکانات مرکز خرید ویاپورت

خدمات و امکانات فراوانی در مجتمع تجاری ویاپورت وجود دارد تا مشتری‌ها در رفاه بیشتری خرید کنند. از امکانات عمومی این مرکز می‌توان به پارکینگ، اتاق مادر و کودک، دستگاه ATM، شاتل رایگان، صندلی چرخدار، اتاق اشیای گم شده، باجه اطلاعات، تلفن عمومی، نمازخانه، ایستگاه تاکسی، اتاق کمک‌های اولیه و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

گذشته از امکاناتی که به آن‌ها اشاره شد خدمات و امکانات دیگری نیز در ویاپورت به چشم می‌خورند که از مهمترین آن‌ها سینمای چند بعدی، سالن بولینگ و پارک مخصوص کودکان هستند.

با وجود این که ساخت این مرکز خرید به سال 2008 باز می‌گردد اما با این حال ظاهر خوبی دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر به شمار می‌آید. بد نیست بدانید که زیربنای ویاپورت 96000 مترمربع است و بیش از 198 فروشگاه را در خود جا داده است.

مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول کجاست؟

مرکز خرید ویاپورت استانبول در محله Yenişehir و خیابان Dedepaşa قرار دارد و خیلی راحت به وسیله اتوبوس می‌توانید خود را به آن برسانید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز İlaç Fabrikası نام دارد که از این ایستگاه تا ویاپورت 650 متر فاصله است و حدود 8 دقیقه طول می‌کشد تا به مقصد برسید.

بد نیست بدانید که اتوبوس‌هایی که رویشان یکی از کدهای 130H، 132K، 133U یا KM25 نوشته شده باشد در این ایستگاه توقف دارند. پیشنهاد می‌شود که پیش از سوار شدن به اتوبوس‌ در استانبول حتما کارت مخصوص آن را تهیه کنید زیرا اغلب راننده‌ها پول نقد قبول نمی‌کنند.

آدرس: ترکیه، استانبول، ناحیه آسیایی پندیک، محله ینی‌شهیر، بلوار ددپاشا، مرکز خرید ویاپورت

مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول

منبع: viaport.com

زهرا میرزایی