10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستی‌شان داشته باشند!

4.5
از 13 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
10 وسیله‌ای که در سفر هوایی به کار مردان می‎آید! +تصاویر
04 مرداد 1398 08:00
0

مردان مهارت زیادی در بستن چمدان سبک دارند و معمولا می توانند وسیله‌هایشان را مختصر و مفید جمع کنند که البته توانایی خوبی هم هست. اما گذشته از مزیت‌هایش، بعضی وقت‌ها همین مهارت باعث به دردسر‌افتادن مردان می‌شود! مثلا زمانی را تصور کنید که شما وسیله‌های بسیار کمی را برای سفر در چمدانتان قرار داده‌اید و در وسط پروازتان در هواپیما یادتان می‌آید که به یک وسیله ضروری نیاز دارید و آن را با خودتان به سفر نیاورده‌اید. برعکس مردان، زنان همیشه خودشان را برای هر شرایطی در سفر آماده می‌کنند و همیشه قبل از سفر یک عالمه وسیله در چمدانشان و همین‌طور در کیف دستی‌شان قرار می‌دهند و گاهی خانم‌ها در این مسئله از آن ور بام می‌افتند!

به هر حال روی صحبتمان با شما آقایان است. گاهی وقت‌ها وسیله‌هایی در حین سفر و در طول پرواز به کارتان خواهد آمد که در زندگی روزمره‌تان به استفاده از آن‌ها عادت ندارید و یا حتی نیازی به آن‌ها احساس نمی‌کنید و دقیقا به همین علت است که آن‌ها را در چمدانتان قرار نمی‌دهید. در ادامه لیستی از 10 وسیله را برایتان تهیه کرده‌ایم که حتما باید این بار آن‌ها را در کیف دستی‌تان که در طول پرواز آن را حمل می‌کنید، قرار دهید.

 

شارژر موبایل

به طور کلی، فقط پروازهای بین المللی هستند که این آپشن را برای شارژ تلفن همراهتان در طول پرواز دارند. اما به هر حال، با هر هواپیمایی که قرار است پرواز کنید، توصیه ما به شما این است که همیشه شارژرتان را در کیفتان قرار دهید تا در طی پرواز در دسترستان باشد. اینگونه شما می‌توانید در زمان انتظارتان در فرودگاه از آن استفاده کنید و تلفن همراهتان را کاملا شارژ کنید و مجبور نباشید که بین پیراهن‌ها و شلوارهایتان در چمدان اصلیتان به دنبال آن بگردید.

یک توصیه دیگر هم داریم و آن توصیه این است که شما می توانید یک پاور بانک همراه خود داشته باشید تا بتوانید در طول پرواز هم تلفن همراهتان را شارژ کنید. البته که این پاور بانک به کار شارژ دیگر وسایل الکترونیکیتان مثل تبلت یا هدفونتان نیز خواهد آمد و مطمئنا از قرار دادن آن در کیف دستیتان پشیمان نخواهید شد.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

دئودورانت (اسپری خوشبو‌کننده بدن)

فضای داخل هواپیما ممکن است خیلی سرد باشد و یا حتی خیلی گرم شود و به خاطر همین نامشخص‌ بودن وضعیت هوای محیط داخلی هواپیما، بهتر است که مردان یک دئودورانت در داخل کیف دستیشان داشته باشند. خوشبختانه اسپری‌های خوشبو‌کننده بدن در همه سایزی تولید می‌شوند و شما می‌توانید یک اسپری کوچک یا مام رولت تهیه کنید تا به راحتی در کیف دستیتان جا بگیرد و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

آدامس یا خوشبو‌کننده دهان

توصیه ما به شما این است که قبل از سوار شدن به هواپیما یک آدامس یا یک خوشبو‌کننده دهان در کیف دستی‌تان قرار دهید و مطمئن باشید که از این کارتان پشیمان نخواهید شد. جویدن آدامس می تواند به احساس بد شما بعد از بلند شدن هواپیما کمک کند و با درگیر کردن فکتان، فشاری که در گوش‌هایتان هست را آزاد کند. گذشته از این، بعد از خوردن آن همه آبمیوه، قهوه و خوراکی که در هواپیما سرو می‌شوند، مطمئنا شما هم دلتان بخواهد که یک آدامس یا خوشبو‌کننده دهان استفاده کنید تا نفستان تازه و خوشبو شود.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

هدفون ارزان قیمت

هدفون‌هایی که قادر به حذف نویز هستند، برای استفاده در طول پرواز بسیار عالی هستند. اما در کل نیازی نیست که حتما از این هدفون‌ها همراه خود داشته باشید و یا بهترین هدفونتان را با خودتان به داخل هواپیما بیاورید. توصیه ما به شما این است که یک هدفون ارزان قیمت در داخل کیف دستی‌تان قرار دهید تا ترس جا‌گذاشتن و یا گم‌کردن آن را در طول پرواز نداشته باشید. مطمئن باشید که هدفون‌های ارزان هم به کارتان خواهند آمد و شما می توانید با آن‌ها در طول پرواز به موزیک مورد علاقه‌تان گوش دهید و به خاطر کوچک‌بودنشان هم راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را در کیفتان قرار دهید.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

وسیله تفریحی

هیچ چیز بدتر از این نیست که در داخل هواپیمایی قرار بگیرید که هیچ وسیله تفریحی در آن مهیا نشده است و فقط یک روزنامه در پشت صندلی‌هایش گنجانده شده است. برای مواجه نشدن با شرایط بد این چنینی، توصیه ما به شما این است که حتما برای پروازهای طولانی یک وسیله تفریحی همراه خود داشته باشید. این وسیله تفریحی می‌تواند لپ‌تاپ یا تبلت برای بازی و یا حتی یک نوت پد برای یادداشت ایده‌های ذهنتان برای ترتیب‌دادن یک سفر ایده‌آل باشد. اما حتما برای انتخاب چنین وسیله تفریحی یادتان باشد که هرچه این وسیله کوچک‌تر باشد، بهتر است و حمل آن در طول سفر برایتان آسان‌تر می‌شود.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

یک کت اضافه

خیلی از مردان دوست دارند مدعی این باشند که سرما اصلا اذیتشان نمی کند! اما با این حال توصیه ما به شما این است که حتما یک ژاکت یا کت اضافه همراه خود داشته باشید و این دو دلیل دارد. اول اینکه در طول پرواز بدن ممکن است با کمبود اکسیژن مواجه شود و به همین دلیل است که معمولا هوای داخل هواپیماها را سرد نگه می‌دارند. چراکه در صورت گرم‌ بودن محیط داخل هواپیما، احتمال از حال‌ رفتن مسافران وجود دارد و سرما به بدن کمک می‌کند تا دمای بدن را در حالت اعتدال نگه دارد. پس حتی اگر شما قبلا تجربه سوار‌شدن در یک هواپیمای گرم را داشته‌اید، بهتر است که ریسک نکنید و یک کت اضافه همراه خود داشته باشید. چراکه ممکن است این بار هواپیمایتان سرد باشد و اتفاقا احتمال این مسئله خیلی بالاست.

دومین دلیل این است که ممکن است همراهتان در طول پرواز سردش شود و اگر شما یک کت اضافه داشته باشید، می توانید کتتان را به او بدهید و مطمئن باشید که این کار قهرمانانه هیچ وقت از خاطر او نخواهد رفت!

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

بالشت

اگر در هواپیما نیاز به بالشت احساس کنید و آن را از مهمان‌داران درخواست کنید، مطمئنا یک بالشت نازک در اختیارتان خواهند گذاشت که اصلا خوابیدن با آن کار راحتی نیست. به همین خاطر بهتر است که در صورت امکان بالشت شخصیتان را در طول پروازهای طولانی همراه خود داشته باشید. قرار نیست که این بالشت سایز نرمال و بزرگ داشته باشد، اما به هر حال به اندازه بالشت‌های هواپیما نیز نازک نخواهد بود. شاید حمل‌ کردن یک بالشت کوچک برایتان کار چندان ساده‌ای نباشد، اما مطمئنا در هواپیما و علی‌الخصوص در پروازهای طولانی راحتی و آسایش دوچندانی برایتان فراهم خواهد کرد که حتما ارزش حملش را دارد.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

نرم‌کننده لب

در واقع سیستم‌های تهویه هستند که دمای هواپیما را پایین می‌آورند و این بدین معنا است که هوای داخل هواپیما همیشه خشک است و اصلا هوای تازه‌ای در آن جریان ندارد. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که حتما یک نرم کننده لب در کیف دستی‌تان در طول پرواز همراه خود داشته باشید تا در مواقع لازم از آن استفاده کنید. شاید به نظرتان این یکی خیلی وسیله‌ی ضروری نباشد، اما مطمئن باشید که از قرار دادن آن در کیفتان پشیمان نخواهید شد.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

جوراب

جوراب هم یکی دیگر از وسایلی است که بهتر است حتما در کیفتان در هواپیما همراه خود داشته باشید. تصورش را بکنید که به محض خروج از فرودگاه، پایتان در یک چاله آب قرار بگیرد! یا اینکه در طول پروازهای طولانی دلتان بخواهد که کفش را از پایتان خارج کنید و یک جفت صندل پایتان کنید و در این صورت پایتان در معرض سرما قرار بگیرد. در هر دو صورت از اینکه یک جفت جوراب از قبل در کیف دستی‌تان قرار داده‌اید، از خودتان ممنون خواهید شد. صادقانه جوراب از ضروری ترین وسایلی است که باید مردان در کیفشان در طول پرواز همراه خود داشته باشند و متاسفانه اکثر آقایان فراموش می کنند که آن را در وسایلشان قرار دهند.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

 

کیف پول

شاید با خواندن این مورد فکر کنید که همراه داشتن کیف پول را هیچ کس فراموش نمی کند و مسلم است که هر کسی آن را در کیف دستیش دارد. اما جالب است بدانید خیلی از افراد همراه داشتن آن را فراموش می‌کنند و خیلی از افراد به استفاده از کیف پول و قرار دادن پول‌ها و کارت‌هایشان در آن عادت ندارند! یک تاکتیک مدرن بین مسافران باب شده است و آن هم قرار دادن پول هایشان در قاب گوشی تلفن همراه است! از همه جالب تر اینکه یک سری قاب مدرن تولید شده است که قادر به جا دادن چندین کارت است و شما می توانید به صورت دو منظوره از آن‌ها استفاده کنید و به جای همراه داشتن کیف پول‌های قدیمی، از آن‌ها بهره ببرید و مدارک شناسایی‌تان را نیز در آن قرار دهید.

این قاب‌های تلفن همراه که کیف پول هم هستند، در طول پرواز بسیار به کارتان خواهند آمد، چراکه سیستم‌های امنیتی فرودگاه‌ها بسیار قوی هستند و اگر در طول پرواز یا در حین سوار شدن به هواپیما، نیاز به بررسی دوباره مدارکتان باشد، می‌توانید خیلی راحت کارت شناسایی‌تان را از داخل کیف دستی‌تان به ماموران تحویل دهید و نیاز به گشتن چمدان‌هایتان نداشته باشید.

10 وسیله‌ای که مردان باید برای سفر در کیف دستیشان داشته باشند!

منبع: thetravel.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.