21000 بلیط رایگان هواپیما، هدیه به معلمان

4.6
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
21000 بلیط رایگان هواپیما، هدیه به معلمان
15 مهر 1399 15:45
0

570489x.jpg

به مناسبت روز جهانی معلم، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز ۲۱.۰۰۰ بلیط رایگان و افتخاری را به آموزگاران اختصاص داده است. به‌وسیله این بلیط‌ها آموزگاران یک سفر هوایی در کلاس اکونومی را به هر مقصد بین المللی که توسط قطر ایرویز پوشش داده شود، می توانند تجربه کنند. اعتبار این بلیط‌ها تا آخر ۳۱ سپتامبر خواهد بود.
علاوه بر آن قطر ایرویز یک کپن سفر با ۵۰ درصد تخفیف نیز به آموزگاران هدیه می‌دهد که این قابلیت را دارد تا آن‌ها برای خودشان، خانواده و دوستانشان در آینده یک سفر هوایی رزرو کنند.
شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از خوانندگان این ابلاغیه درخواست کرده است در صورت شناخت معلمان فداکاری که هم‌اکنون مشغول تدریس هستند این طرح تشویقی را به اشتراک گذاشته و به این وسیله آن‌ها نیز یکی از ۲۱.۰۰۰ آموزگاری باشند که از این برنامه سود می‌برند.
معلمان در حال حاضر می‌توانند با رجوع به لینک زیر بلیط خود را دریافت کنند؛ همچنین در صورت تغییر برنامه مسافرتی امکان به تعویق انداختن بلیط نیز وجود خواهد داشت.
روزانه تعداد محدودی کد تخفیف نیز به هر کشور از ۵ تا ۷ اکتبر پس از ساعت ۴ صبح به وقت قطر (GMT +3) ارائه می‌شود. کدها هرروز راس همین ساعت تجدید می‌شوند.


برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

تا فرصت هست این خبر استثنایی را با دوستان معلم خود به اشتراک بگذارید و لینک این خبر را برای آن‌ها ارسال کنید. فرصت محدود است و سهمیه هر کشور هم مشخص و محدود، پس تا می‌توانید سریع اقدام کنید. 

 

منبع: qatarairways.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.