معرفی وب سایتی که شما را رایگان به سفر دور دنیا می‌برد

4.4
از 105 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
رایگان و بدون ترس از کرونا به هرجا که می‌خواهید سفر کنید!
06 آبان 1399 10:02
3

این روزها به خاطر ویروس کرونا سبک زندگی بسیاری از ما تغییر کرده و محدودیت‌های متعددی هم گریبان گیرمان شده. از جمله آن‌ها محدودیت‌های پیرامون سفر و گردشگری است که به خاطر مهار این ویروس و حفظ سلامتی خود و اطرافیانمان به یک اجبار پسندیده بدل گشته.

ولی خب سفر و تفریح یکی از نیاز انسان‌ است و این روزها کمبودش به‌شدت احساس می‌شود. به همین منظور برای اینکه بتوانیم به‌نوبه خود کمکی به شما عزیزان کرده باشیم، تصمیم به معرفی وب‌سایتی کردیم که کمی حال و هوای سفر را برای شما به ارمغان می‌آورد‌.

در این مطلب درباره بخش‌های جذاب این وب‌سایت توضیح داده‌شده تا هرچه راحت‌تر بتوانید با آن آشنا شده و از آن استفاده کنید. با لست سکند همراه باشید.

معرفی سایت

سایتی که ما قرارِ دربارش صبحت کنیم virtualvacation (به معنای تعطیلات مجازی) نام دارد که همان‌طور از نامش پیداست به‌صورت مجازی شما را با یک تور گردشگری، یک سفر هوایی و کلی تفریحات دیگر دور از دستان ویروس کرونا همراه می‌کند!

SITE.jpg

سایت نام‌برده دارای 6 بخش تفریحی متفاوت هست که در عناوین زیر توضیح داده‌شده‌اند.

تور پیاده‌روی – walking tour

در بخش walking tour شما می‌توانید از طریق صفحه‌نمایش خود شاهد مناظر عمومی، معروف و ... باشید که از قبل برای شما ضبط شده است. در این تور مجازی نمای شهرهای مختلفی از جمله لندن، تهران، پاریس و حتی اماکن گردشگری معروفی چون موزه لوور و تاج محل نیز قرار گرفته شدند. همچنین این تور به‌صورت اول‌شخص نمایش داده خواهد شد که به حس حضور هرچه بیش‌تر در آن مکان می‌تواند کمک بخش باشد.

لینک تور پیاده روی

venice.jpg

شهر را حدس بزن – city guesser

در این تور مجازی جذاب شما می‌توانید از بین کشور، اماکن گردشگری مشهور و ... یک گزینه را انتخاب کنید و اطلاعات خود را به چالش بکشید.

لینک صفحه شهر را حدس بزن

paris.jpg

تور هوایی – Flying tour

اگر دوست دارید بر فراز آسمان‌های سرد مسکو، برلین یا هر جای دیگر یک سفر هوایی را تجربه کنید این بخش برای شماست. یکی از لذت‌های سفر هوایی دیدن مناظر از پنجره نامتقارن هواپیماست که این روزها کم‌تر و کم‌رنگ‌تر شده‌اند.

لینک صفحه تور هوایی

LISBON.jpg

سایر سرگرمی‌های سایت

سه مورد دیگر غیر از موارد گفته‌شده در این سایت آورده شده است که شامل پخش زنده (live cam) از شهر و کشورهای مختلف، تور رانندگی (driving tour) که شامل نمای رانندگی از شهرهای گوناگون جهان است و بخش آثار باستانی (monument) می‌شود، در بخش آثار باستانی شما این فرصت را خواهید داشت تا با یک کلیک از موزه، پارک‌های جنگلی، سواحل و ... دیدن کنید.

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و سهم کوچکی در اوقات فراغتتان فراهم کرده باشیم.

 

گردآوری: لست سکند

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.