دوحه، مقصدی لاکچری برای گردشگران سراسر دنیا

4.2
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
لاکچری‌ترین مقصد گردشگران سراسر دنیا در خاورمیانه! +تصاویر
05 شهریور 1397 12:00
0

این روزها دوحه، یکی از جذاب‌تربن شهرها برای گشت و گذار و ثبت یک خاطره به‌یادماندنی است. این شهر پایتخت قطر محسوب می‌شود و دیدنی‌های گوناگونی را در خود جای داده است. در جای جای این شهر می‌توان رنگ و بویی از فرهنگ و آداب اعراب را نظاره کرد با آن که در سال‌های اخیر دوحه با آسمان خراش‌ها و مراکز خرید مدرن پر شده اما هنوز هم مردمش فرهنگ خود را حفظ کرده‌اند.

bn57.jpg

شهر دوحه مکان بسیار خوبی برای عاشقان خرید است زیرا هم بازارهای محلی فراوانی دارد و هم مجتمع‌های تجاری باشکوهی را در خود جای کرده است. از دیگر تفریحات محبوب در این سرزمین می‌توان به بازدید از موزه‌هایی چون موزه هنرهای اسلامی، گلف بازی در زمین‌های شگفت‌انگیز گلف و قدم زدن در این شهر زیبا اشاره کرد.

پارک‌های شهری کوچک و بزرگ، مراکز خرید و بازارهای محلی و موزه‌های جذاب دوحه تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های شهر شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی دوحه هستند.

از دیگر نکته‌های بسیار خوب و قابل توجه درباره شهر، سیستم حمل‌ونقل بسیار خوبش است که این امکان را فراهم کرده تا همه به‌راحتی بتوانند به اقصا نقاط شهر بروند. اگر تجربه سفر به دوحه یا سایر شهرهای قطر را دارید نظرها و  پیشنهادها و سفرنامه‌های خود را با ما در میان بگذارید، بی‌صبرانه منتظر نظرهای شما خوبان هستیم.

ضمنا اگر می‌خواهید از تورهای جذاب دوحه باخبر شوید، می‌توانید از صفحه‌ی تورهای قطر دیدن کنید.

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

دوحه قطر

منبع: lonelyplanet

زهرا میرزایی