قسمت دوازدهم رادیو ماجرا؛ با حسان جلوداری و سفر به سرزمین ممنوعه ها، کره شمالی!

4.6
از 58 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ماجرای عجیب مرد ایرانی در کره شمالی!
01 مرداد 1399 12:00
20

 900-majara12-castbox.jpg

کره شمالی کشور عجیبی است. محیطی بسته با قوانینی سخت که با شنیدن نام آن تنها یک واژه به ذهن خطور می‌کند: دیکتاتوری! این کشور بسته به شکل خفقان آوری در کنترل حزب حاکمی است که به‌صورت تک حزبی اداره می‌شود و دلیل آن هم این است که بتوانند تمامی رسانه‌های صوتی و تصویری و کاغذی را کنترل کرده و تنها اخباری را منتشر کنند که از فیلتر حکومت رد شده باشد. البته این مورد، تنها نمونه‌ی کوچکی از قوانینی است که رهبر کره شمالی با آن‌ها، کشورش را اداره می‌کند!

اصولا سفر به این نقطه از زمین، روحیه‌ی خاصی را می‌طلبد، چراکه نه رفتن به آن آسان است و نه تحمل شرایطی که در آنجا حاکم است کار هرکسی خواهد بود. با این حال، همیشه افرادی هستند که قدم در این مسیر عجیب بگذارند و سر از کره شمالی دربیاورند و البته با یکی از مهم‌ترین ره توشه‌ها برگردند: تجربیات تکرارناپذیری که در آنجا کسب کردند و اتفاقاتی که با آن‌ها مواجه شدند!

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ حسان جلوداری رفته‌ایم، کسی که کره شمالی را به عنوان یکی از مقاصدش انتخاب کرد و با سفر به آنجا، تجربیات عجیب و جالبی هم کسب کرد، تجربیاتی که ماجرای آن‌ها را باهم خواهیم شنید و به نوعی با او همسفر خواهیم شد.

با ما و حسان جلوداری همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور