موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

4.5
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏ + تصاویر
07 تیر 1397 09:00
0

همه معتقدند سن پترزبورگ یک موزه بزرگ زیر آسمان است، موزه ای پر از کاخ ها و ساختمان های تاریخی با شکوه و عظمت. این اعتقاد تقریبا درست است، اما موزه های دیگری نیز در این شهر وجود دارد که گزینه های تعاملی و تکنولوژیکی را ارائه می دهند.

 

موزه ی لگو یا بازی با آجر
این موزه بهشت دوستداران Lego است. یک فضای بزرگ پر از اشیاء که با استفاده از جزئیات لگو ساخته شده است. مرکز موزه شهر واقعی لگو است: این شهر با ساختمان ها، راه آهن و خانه ها ساخته شده است. شما حتی می توانید کپی کوچک لگو از موزه ارمیتاژ را پیدا کنید.
موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

 

موزه غول اسا
فضای این موزه توسط چندین منطقه جدا شده است: شما می توانید یک ظرف شیشه ای به اندازه ی ده برابر خودتان پیدا کنید، خانه غول پیکر (که در آن شما احساس می کنید بسیار کوچک هستید)، منطقه ای با نقاشی های 3 بعدی است که باعث توهمات می شود و حتی یک باغ وحش در این موزه وجود دارد که در آن شما می توانید با حیوانات تعامل داشته باشید.
موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏


موزه فضایی
در حال حاضر سنت پترزبورگ دارای بزرگترین شبیه ساز سیاره زمین در جهان است: قطر گنبد این موزه 37 متر است! مهمانان می توانند در این موزه از نمایش 40 دقیقه ای در مورد ستارگان، کهکشان ها و کشفیات انسانی بهره مند شوند. همچنین نمایشی وجود دارد که نشان می دهد شهرها چگونه 300 سال پیش تا امروز، شکل گرفته اند.

موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

موزه Erarta
موزه هنری، گالری هنری
دوستداران هنر معاصر نمیتوانند این موزه را از دست بدهند. Erarta در جزیره Vasilievsky واقع شده است و بزرگترین موزه هنر معاصر در شهر است. شما یک مجموعه دائمی قابل توجه از هنرمندان روسی را خواهید دید و همچنین یک برنامه عالی از نمایشگاه های موقت با هنرمندانی از سراسر جهان را می توانید تماشا کنید.

موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

 

موزه راه آهن روسیه
موزه حمل و نقل
این فضای عظیم 57000 متر مربع وسعت دارد و به طور کامل به توسعه راه آهن اختصاص دارد. همچنین دارای 28000 مجسمه، از جمله قطارهای قدیمی است، در برخی از این آثار تنها یک نوع در جهان موجود است. با انتخاب سفر به این موزه کل روز سرگرمی برای خانواده فراهم شده است.

موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

کروزر آئورورا

موزه دریایی

کشتی که نقش مهمی در انقلاب روسیه داشت، اکنون یک موزه تعاملی است. این موزه در ایستگاه Petrogradskaya واقع شده است و برای مسافران فضای خوبی برای گردش و تفریح است. شما می توانید کشتی را از داخل ببینید، در مورد چگونگی عملکرد دستگاه یاد بگیرید و همچنین در مورد نقش تاریخی Aurora در تاریخ روسیه بیشتر بدانید.

موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

 

موزهGrand Maket Rossiya ؛ ماکت بزرگ روسیه

این پروژه بلند پروازانه قلمرو عظیم و متنوع روسیه را با تمام زیبایی هایش نشان می دهد: مدل غول پیکر به شما امکان می دهد در یک روز از ولادیووستوک و سنت پترزبورگ بازدید کنید، همه چیز زیر یک سقف جمع شده است. این مدل به خاطر تمام جزئیات و ظرافتی که دارد چشمگیر است.

موزه های برتر سنت پترزبورگ که قصر نیستند!‏

 

منبع : theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.