شعبه های جدید و عجیب استارباکس، اینبار در توکیو

4.8
از 8 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
طرفداران استارباکس به توکیو حمله کردند! +تصاویر
08 فروردین 1398 08:00
0

آیا از آن دسته از افرادی هستید که وقتی پایشان به کشوری خارجی باز می‌شود اول سراغ استارباکسش را می‌گیرید و سری به آنجا می‌زنید؟ خب اگر اینطور است این مطلب مخصوص خود شماست!

اخیرا استارباکس شعبه‌های جدیدی را در توکیو احداث کرده است. این شعبه‌های جدید که اخیرا در همسایگی ناکامگورو (Nakameguro ) افتتاح شده‌اند، بزرگترین و احتمالا فانتزی‌ترین استارباکس‌های حال حاضر در جهان هستند. قبل از این، کافه‌ی 4 طبقه‌ی استارباکس شانگهای عنوان بزرگترین را در اختیار داشته است.

این کافه‌ بزرگترین محفظه‌ی نوشیدنی استارباکس به ارتفاع 16 متر را دارد که هر 4 طبقه را پوشش می‌دهد. این محفظه از مس چکش‌کاری شده ساخته و با صدها شکوفه‌ی گیلاس مسی به عنوان مشهورترین گل ناکامگورو تزیین شده است.

شعبه های جدید و عجیب استارباکس، اینبار در توکیو

به لطف دیوارهای شیشه‌ای و تراس‌ها، میتوان از روی صندلی های راحت، درخت‌های گیلاس را در کنار رود مگورو (Meguro) تماشا کرد.

شعبه های جدید و عجیب استارباکس، اینبار در توکیو

طرفداران قهوه تجربه‌ی خوبی در این مکان خواهند داشت چرا که 100 نوع مختلف قهوه و چای را می‌توان در اینجا امتحان کرد. برای این منظور 3 عدد بار وجود دارد که بار قهوه در طبقه‌ی اصلی، بار تیوانا (Teavana ) در طبقه‌ی دوم و بار آریویامو (Arriviamo ) در طبقه‌ی سوم قرار دارد.

شعبه های جدید و عجیب استارباکس، اینبار در توکیو

 این کافه برای مشتریانش خوراکی‌های ایتالیایی با پخت پرینسی (Princi) شامل پیتزا، فوکاچاس (focaccias) ، کرنتی (cornetti) و نان‌های تازه هم ارائه می‌کند. این مکان هم مثل سایر استارباکس‌ها در چهارمین طبقه‌اش به عنوان یک پلتفرم از افراد خلاق در سراسر ژاپن استقبال می‌کند.

آیا شما هم طرفدار استارباکس هستید؟ چقدر مایلید که در ایران هم شعبه‌ی اصلی استارباکس راه‌اندازی شود؟ به نظرتان اصلا امکانش فراهم است؟

منبع: matadornetwork.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.