راه رفتن ستاره دریایی و پنج پای کوچک!

4.6
از 135 رای

تا به حال راه رفتن ستاره دریایی را دیده‌اید؟ اگر نه باید بگوییم که راه رفتن این موجود کوچک، یکی از بامزه‌ترین صحنه‌هایی است که می‌توانید در زندگیتان ببینید! این جانوران در هر نوع آبی دیده نمی‌شوند، اما اگر مسافر تور کیش یا قشم باشید، شانس این را خواهید داشت که راه رفتن این موجود عجیب را از نزدیک ببینید.

سواحل دیدنی و قدم زدن ستاره دریایی

ستاره‌های دریایی به شرایط خاصی برای زندگی نیاز دارند و شاید در دریای خزر دیده نشوند، اما در دریای خلیج فارس به وفور یافت می‌شوند. از همین نظر دیدن راه رفتن ستاره دریایی، این موجودات دوست‌داشتنی، یکی از جاذبه‌های سفر با تورهایی چون تور قشم محسوب می‌شود. بنابراین اگر مسافر جزایر جنوبی بودید، در هنگامی که در سواحل زیبا و مخملی آن قدم می‌زنید، دیدن راه رفتن ستاره‌های دریایی‌ را از دست ندهید.

اگر برای سفر به یکی از جزایر جنوبی برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید از تعطیلات عید که روز به روز نزدیک‌تر می‌شوند استفاده کنید و سال جدید را در کنار ستاره‌های دریایی بگذرانید. با خرید یکی از انواع تور کیش نوروز یا قشم، شانس دیدن راه رفتن ستاره دریایی را داشته باشید و از بودن در جزایر ایرانی خلیج فارس، کنار این موجودات پنج پا لذت ببرید! در ادامه همراه ما باشید تا یکی از ستاره‌های دریایی را در حال راه رفتن تماشا کنیم.