حیوان خانگی پیرمرد ژاپنی، لاک‌پشتی غول‌آسا

3.9
از 14 رای

زندگی کردن  با حیوان خانگی، خصوصا در دهه‌های اخیر بسیار باب شده اما، حیوانات خانگی پیرمرد ژاپنی ویدئو ما کمی با تصورات ما از حیوانات خانگی معمول متفاوت است. آیا تا به حال فکر کرده‌اید یک لاک‌پشت غول‌آسا را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کنید؟ این پیرمرد ژاپنی بیست سال پیش این انتخاب عجیب و متفاوت را انجام داد. در این ویدئو سری به روزمرگی‌های این پیرمرد ژاپنی و حیوان خانگی متفاوتش می‌زنیم.

پیرمرد ژاپنی و لاک‌پشت غول‌آسا

ممکن است اگر با تور ژاپن عازم سفر به این کشور باشید، در حالی که روی مسیریاب موبایل خود، مشغول پیدا کردن آدرسی از جاذبه‌های دیدنی این کشور هستید که در راهنمای سفر به توکیو خوانده‌ بودید ناگهان، پیرمرد ژاپنی را ببینید که دست یک لاک‌پشت را گرفته و با‌ هم در حال گردش در کوچه پس کوچه‌های توکیو هستند! حیوان خانگی این پیرمرد ژاپنی، در ابتدا ممکن است شما را شوکه کند، اما باید بدانید خیلی خوش‌شانس بوده‌اید که این لاک پشت بیست ساله آفریقایی را همراه با پیرمرد ژاپنی دیده‌اید، چون در واقع این زوج، از جاذبه ‌های توکیو هستند و حتی برای خود اهالی هم دیدن و سلفی گرفتن با آنها جالب است.

پیرمرد ژاپنی، در دوران بازنشستگی خود تصمیم می‌گیرد یک حیوان خانگی داشته باشد در نهایت به جمع‌بندی می‌رسد که لاک‌پشت انتخاب مناسبی برای اوست، اما خب به هر حال هیچ انتخابی بی عیب و نقص نیست. لاک‌پشت، ممکن است به خاطر سرعت پایین راه رفتنش، گاهی برای محله ترافیک درست کند، که اهالی با مهربانی و حوصله این خلق‌وقوی لاک‌پشت پیرمرد ژاپنی را پذیرفته‌اند و مسالمت‌آمیز باهم زندگی می‌کنند.