زیبایی رقص و موسیقی در آب نمای دبی مال

4.4
از 13 رای

آب نمای دبی مال، در یکی از بهترین مناطق دبی و در دریاچه برج خلیفه واقع شده است. این جاذبه دیدنی با ترکیبی از نظم و هماهنگی آب، نور و موسیقی، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. بنابراین در سفرتان با تور دبی، تماشای آب نمای معروف دبی مال را از دست ندهید.

قابی تماشایی از آب نمای زیبای دبی مال

آب نمای معروف دبی مال در نزدیکی مرکز خرید بزرگ و مشهور دبی مال قرار گرفته است. این مرکز خرید علاوه بر این‌که خودش محبوبیت بسیاری دارد، به عنوان یک مجتمع تجاری هرآنچه برای سرگرمی و خرید لازم است در خود گنجانده است. اما در نزدیکی دبی مال جاذبه‌های بسیاری هستند که بازدید از آن‌ها برای هر مسافری می‌تواند جذاب باشد. تماشای آب نمای دبی مال با حضور منظره‌ای فوق‌العاده‌ در قلب این شهر، بی شک یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی به شمار می‌آید. این منظره با پس زمینه‌ای رویایی و با ابهت از برج خلیفه، قابی جذاب از شهر دبی و به دنبال آن، منطقه‌ای ایده‌آل برای عکاسی ایجاد کرده است که نباید آن را از دست داد.

اگر در انتظار یک زمان مناسب برای سفر به این شهر هستید، تور دبی بهمن یعنی بهترین زمان برای تجربه آب‌وهوایی معتدل و البته به دور از شلوغی در شهر دبی. در نتیجه انتخاب این زمان برای سفر، می‌توانید به دیدن آب نمای دبی مال نیز بروید و از آن لذت ببرید. در ادامه دقایقی کوتاه از نمایش زیبای آب، میان نور و موسیقی را می‌بینیم.