گردش در مارینا دبی، منطقه‌ای لوکس و دیدنی

4.4
از 33 رای

دبی مارینا یکی از لوکس‌ترین مناطق دبی محسوب می‌شود. این منطقه در واقع کانال مصنوعی آبی است که در محاصره آسمان خراش‌های مدرن دبی قرار گرفته است و گردش در مارینا دبی را هر مسافر و گردشگری که با تور دبی سفر کند انجام می‌دهد.

گردش در مارینا دبی، گشت‌وگذاری جذاب

مارینا دبی منطقه‌ای ساحلی است که شامل برج‌های مسکونی, انواع هتل‌های لوکس، مراکز خرید، محل پیاده روی، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها است. گردش در مارینا دبی از پرطرفدارترین فعالیت‌هایی است که در این شهر می‌توان انجام داد؛ چراکه انواع تفریحات و جاهای دیدنی دبی، برای سرگرمی در این منطقه قرار گرفته‌ است. قایق سواری در مارینا دبی از جمله تفریحاتی است که می‌توان در بندر‌گاه‌های زیبای این منطقه انجام داد.

دبی مارینا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دبی است و تور دبی 5 شب و 6 روز از بهترین تورهایی است که می‌توانید با آن به این شهر سفر کنید و زمان کافی برای گردش و قایق سواری در مارینا دبی را هم داشته باشید. بنابراین چه به دنبال استراحت در ساحل باشید و چه به دنبال گشت‌وگذار، در گردش در مارینا دبی می‌توانید از بسیاری از تفریحات دبی استفاده کنید. در این ویدئو قصد داریم سری بزنیم به منطقه مارینا دبی و از دیدنی‌هایش لذت ببریم. همراه ما باشید.