اقامتی دل‌چسب در روستای هفت رنگو قشم

4.2
از 5 رای

در میان زیبایی‌های جزیره قشم، روستایی وجود دارد که مردمان آن با خون‌گرمی و مهمان‌نوازی، میزبان گردشگرانی هستند که در اقامتگاهشان ساکن می‌شوند. آنجا جایی نیست جز روستای هفت رنگو قشم که در نزدیکی جنگل‌های حرا واقع شده و مکان بسیار مناسبی برای افرادی ایجاد کرده که با تور قشم سفر می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در خانه‌های بومی و محلی آن‌جا، تفریح و اقامت داشته باشند.

در روستای هفت رنگو، دلفین‌ها در همسایگی شما هستند!

اگر در روستای هفت رنگو قشم اقامت داشته باشید، می‌توانید در طول بازدید از جاهای دیدنی قشم، از همسایگی با دلفین‌های بینی بطری هم لذت ببرید. آن‌ها گونه‌ای از دلفین‌ها هستند که در تمام طول سال در جزیره قشم و هنگام مشاهده می‌شوند. روستای هفت رنگو، یکی از روستاهای معروف قشم به شمار می‌آید و اقامت در اقامتگاه آن، یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات را به همراه دارد. با توجه به این که هفت رنگو در قشم، فاصله کمی با جزیره هنگام دارد، شما می‌توانید در طول سفرتان، به دیدن یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های هنگام، یعنی ساحل نقره ای هنگام هم بروید؛ چراکه یکی از زیباترین سواحل جزیره قشم شمرده می‌شود. 

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به قشم، اواخر تابستان تا اوایل بهار است و مسافران زیادی این مدت را برای سفر به این جزیره دیدنی انتخاب می‌کنند؛ بنابراین اگر هنوز برای تعطیلات نوروز خود برنامه‌ریزی نکرده‌اید، می‌توانید با تور نوروز به جزیره قشم سفر کنید و در روستای زیبای هفت رنگو قشم، اقامت داشته باشید.