رستوران عجیب با لیست انتظار یک ساله!

4.7
از 13 رای

چشیدن مزه‌ها، خوردن غذا‌های مختلف و امتحان کردن نوشیدنی‌های متنوع و سر زدن به رستوران‌ها می‌تواند یک انگیزه برای سفر کردن باشد، اما به نظر شما چشیدن و امتحان کردن دستپخت یک سرآشپز ارزش لیست انتظار رستوران را دارد؟ اگر لیست انتظار رستورانی یک سال باشد چطور؟ در این ویدئو به سراغ رستوران عجیب و جالبی رفتیم که برای غذا خوردن در آن باید صبور و با حوصله باشید.

لیست انتظار رستوران یا آزمون صبوری؟

حتی در بهترین رستوران های تهران هم چنین تجربه‌ای را پیدا نمی‌کنید! رستوران عجیب و کوچکی که از دور شاید حتی رستوران هم به نظر نرسد، توانسته مشتریان خود را آنقدر مجذوب خود کند که یک سال انتظار را به جان بخرند تا یک وعده غذا مهمان آن باشند. این رستوران عجیب قبلا مغازه جوشکاری بوده که با تغییر کاربری به رستوران کوچک و محلی تبدیل شده است. این رستوران عجیب مثل رستوران‌های معمولی که در ذهن داریم نیست، اینجا نه خدمتکاری وجود دارد و نه منوی غذایی. این رستوران کوچک حاصل ذوق و قریحه زن آشپزی است که با عشق و علاقه در مغازه کوچک خود دست تنها، غذا‌هایی طبخ می‌کند که مردم حاضر باشند برای دوباره چشیدن آن حتی یک سال صبوری کنند! 

لیست انتظار رستوران الزینا یک سال است چون سرآشپز اینجا دست تنها پخت و پز می‌کند؛ اما این انتظار طولانی ارزش صبوری را دارد چون علاوه بر طعم لذیذ غذا‌ها که بی رقیب است؛ این رستوران عجیب محیطی شبیه به خانه و فضایی شبیه به خانواده را تداعی می‌کند.

منبع: Youtube