رونمایی پروژه هنری استانبول، بزرگ‌ترین زنجیره انسانی

5
از 2 رای

تصور کنید یک هنرمند هستید و می‌خواهید یکی از پروژه‌های عظیم خود را رونمایی کنید. احتمالا مکانی را جست‌وجو می‌کنید که مخاطبین زیادی بتوانند از هنر شما دیدن کنند، یا جایی را انتخاب می‌کنید که موقعیت به‌خصوصی داشته باشد. بنابراین استانبول می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد؛ چراکه این شهر یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه شمرده می‌شود. سالانه میلیون‌ها گردشگر با تور استانبول، به این شهر سفر می‌کنند و امکانش را خواهند داشت تا از پروژه هنری استانبول شما بازدید کنند. 

زیبایی هنر شهری استانبول

یک هنرمند فرانسوی سوئیسی (با نام هنری سایپ) از نقاشی عظیم خود در استانبول رونمایی می‌کند و این نقاشی زیبا نمادی از (بزرگترین زنجیره انسانی) را به تصویر می‌کشد. نقاشی‌ عظیم او باعث ایجاد هنر شهری استانبول می‌شود و گردشگران را جذب خود می‌کند.

شهر استانبول در منطقه‌ای قرار گرفته است که دو قاره اروپا و آسیا را به یکدیگر مرتبط می‌کند و همین موضوع تنوع جاهای دیدنی استانبول را به حداکثر خود می‌رساند. علاوه بر این تاریخ متنوع استانبول، جاذبه‌های متعدد تاریخی و هنری را به دنبال داشته است که در هر گوشه شهر می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. اما به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید برای بازدید از جاذبه‌های استانبول وقت کافی داشته باشید و از آن‌ها با خیالی راحت دیدن کنید، تور استانبول 7 شب و 8 روز را در نظر بگیرید. در ادامه ما را همراهی کنید تا بیننده پروژه هنری استانبول باشیم و از اثر زیبای یک هنرمند دیدن کنیم.