هتل اکو مریسی، چشم‌انداز فوق‌العاده در گرجستان!

4.5
از 13 رای

اگر می‌خواهید اقامتی منحصربه‌فرد را در گرجستان تجربه کنید، هتل اکو مریسی مناسب شماست. گرجستان از مقصدهای پرطرف‌دار ایرانی‌هاست که هرساله میزبان گردشگران بسیاری از ایران است. افرادی که با تور گرجستان سفر کرده‌اند، می‌دانند که این کشور جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. در کنار این جاذبه‌ها، اقامت در هتلی خاص می‌تواند سفر شما را دل‌پذیرتر کند. هتل اکو مریسی گرجستان یکی از همین هتل‌هاست.

از رؤیا تا واقعیت

آیا تابه‌حال به اقامت در میان کوه‌ها فکر کره‌اید؟ اقامت در جایی که با ابرها همسایه شوید. تصور کنید صبح یک روز برفی وقتی از خواب بیدار می‌شوید، خودتان را در احاطه منظره‌های سراسر سپید ببینید. بدون شک این تجربه به‌قدری ویژه است که شاید خیلی رؤیایی به نظر برسد؛ اما این ویدئو را تماشا کنید تا بدانید هتل اکو مریسی چگونه این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است.

اگر با بهترین هتل های تفلیس آشنا باشید، می‌دانید که این هتل‌ها در پایتخت واقع شده‌اند و اگرچه دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری دارند، نمی‌توانند به‌اندازه هتل اکو مریسی شما را به طبیعت پیوند بزنند. بنابراین اگر قصد دارید سفرتان به گرجستان را با اقامتی خاص خاطره‌انگیز کنید، این ویدئو را ببینید.