سیوا مصر، نگینی آب در میان کویر!

4.6
از 5 رای

سیوا مصر منطقه‌ای دور افتاده اما آباد در شمال مصر است. جاذبه‌های سیوا متنوع است اما مهم‌ترین جاذبه‌هایی که گردشگران را برای بازدید از آن، در سفرشان با تور مصر به این منطقه می‌کشاند، حوضچه واحه سیوا است که مانند نگینی در میان کویر می‌درخشد.

منطقه سیوا در مصر، گردش در بهشتی صحرایی!

مصر همیشه به اسرار و جاذبه‌های خارق‌العاده‌اش شهرت داشته و از همین نظر، بسیاری آن را به عنوان قدیمی ترین کشور جهان می‌شناسند. اما یکی دیگر از مناطق توریستی و جذابی که در مصر قرار گرفته ، منطقه سیوا مصر است که دیدنی‌هایش در مصر، سبب شده تا گردشگران، به دیدن این منطقه بروند و از امکانات و زیبایی‌های فوق‌العاده‌اش استفاده کنند. گذراندن دقایقی در قلب کویر و در کنار آتش یا ساعاتی آب‌تنی در حوضچه آبی‌رنگ سیوا در مصر و تفریحاتی مشابه، می‌تواند هر مسافری را برای بازدید از این منطقه وسوسه کند.

در نهایت، جاذبه‌هایی مثل منطقه سیوا یا حقایق جالب مصر باعث شده است تا این کشور، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد و به یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری در جهان تبدیل شود. بنابراین با ما باشید تا به مصر سفر کنیم و  در این سفر، به دیدن سیوا مصر بریوم و دقایقی را به گشت‌وگذار در این منطقه بگذرانیم. برای دیدن ویدئویی جذاب از سفر به منطقه سیوا در مصر ما را همراهی کنید.

منبع: Youtube