تا پایان امسال: ترکیش ایر 46 میلیون مسافر را جابجا می‎کند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
27 اردیبهشت 1392 01:00
0
خطوط هوایی ترکیه به عنوان یکی از برترین خطوط اروپا ویکی از شرکت‎های هوایی جهان با سریع‎ترین میزان رشد جهانی درنظر دارد طرح توسعه عملیات خود را درحد 2000 پرواز در روز، تنها از قطب گردشگریش، استانبول، افزایش دهد.

به گزارش حریت،" تمل کوتیل" مدیر اجرایی ترکیش ایر لاینز می‎گوید:«برای بسیاری از افراد این هدف یک ماموریت غیر ممکن است اما برای خطوط هوایی ملی ما چنین نیست.»

طبق این گزارش، شرکت " هواپیمایی ترکیش ایر لاینز" که از سال 1933 کار خود را تنها با 5 هواپیما آغاز کرده ، اکنون یک شرکت هوایی 4 ستاره است که ناوگان هوایی خود را به 215 هواپیما ی مسافربری و باربری افزایش داده است که به بیش از 221 شهر درسراسرجهان پرواز داشته و مسافر جابجا می‎کند.

مدیر اجرایی این شرکت یادآور شده است که درحال حاضر این شرکت، روزانه گنجایش 1000 پرواز دارد و قرار است همزمان با ادامه رشد شبکه جهانی خطوط هوایی ترکیش ایر، طی هفت سال آینده، این تعداد پرواز با دوبرابر افزایش به 2000 پرواز درروز، برسد.

به گفته وی ترکیش ایر علاقمند است تا سهم سالانه خود را در بازارهای جهانی حمل و نقل هواپی افزایش دهد و به قلمروها تازه‎ای دست یابد ورکورد تعداد مسافران خود را درسراسرجهان افزایش دهد.

سال گذشته این شرکت بیش از 39 میلیون مسافر را جابجا کرد که تاپایان امسال- 2013- به بیش از 46 میلیون تا پایان سال 2013 خواهد رسید.

به گفته کوتیل این شرکت درنظر دارد تا سال 2020 تعداد مسافران خود را به 90 میلیون نفر افزایش دهد وبه عنوان نخستین گام دراین راستا 117 ایر باس به ناوگان این شرکت افزوده شده است.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.