گریم و آرایش هالووین از ساده ترین تا ترسناکترین + ترند 2022

3.9
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
گریم ها و آرایش های عجیب هالووین + تصاویر
08 آبان 1401 10:00
1

عده‌ای معتقدند هالووین مراسمی با قدمی بیش از 2000 سال است که نخستین بار توسط سلتیک‌ها برگزار می‌شد و پس از تغییرات فراوان به یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های کشورهای غربی و مسیحی تبدیل شد. اما می‌دانیم که امروزه بنا به دلایل مختلفی جشن هالووین در جاهای  مختلفی حتی کشورهای آسیایی جشن گرفته می‌شود؛ شاید تمام مراسم هالووین مانند قاشق زنی‌ و تراشیدن کدو حلوایی مرسوم نباشد، اما آرایش و گریم هالووین یکی از پایه‌های اصلی این جشن در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

در واقع خیلی از افراد بدون اینکه شناخت دقیقی از تاریخچه هالووین و رسوم آن داشته باشند هر ساله با پوشیدن لباس‌های خاص و گریم‌های عجیب به استقبال هالووین می‌روند. در ادامه این مطلب بلاگ لست سکند هم شما را با برخی از عجیب‌ترین گریم و لباس‌های هالووین آشنا می‌کنیم.

09.jpg

گریم و  لباس هالووین از شخصیت‌های شناخته شده

در این میان برخی از گریم و لباس‌های هالووین کاملا شناخته شده و متداول هستند و هر ساله افراد زیادی خود را به شبیه به یک شخصیت داستانی می‌کنند.  برای مثال گریم و آرایش صورت شبیه به شخصیت جوکر یکی از گریم ها و آرایش های متداول هالووین است که محبوبیت زیادی دارد. 

گریم هالووین 5.jpg
گریم هالووین به سبک جوکر
the_joker_baby.jpg
لباس و گریم هالووین
هالووین ماریو.jpg
گریم ساده هالووین 
لباس هالووین
گریم دخترانه هالووین 

 گریم و لباس عجیب هالووین 

گاهی اوقات لباس یا گریم هالووین در بعضی از اشخاص به حدی خاص و عجیب است که امکان الگو گرفتن از آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. مانند عکس گریم ها و آرایش‌ های عجیب هالووین که در ادامه مطلب گردآوری شده‌اند. اما معمولا در کشورهایی که رسم هالووین هر سال برقرار است، مردم به دیدن گریم های عجیب هالووین عادت دارند و در واقع منتظرند تا آرایش های عجیب و غریب هالووین را ببینند.

لباس عجیب هالووین.jpg
لباس جالب هالووین
لباس هالووین.jpg
لباس ترسناک هالووین
لباس هالووین عجیب.jpg
لباس عجیب هالویین
گریم عجیب هالوین.jpg
عکس آرایش عجیب هالووین
لباس هالووین 7.jpg
گریم ها و آرایش های عجیب هالووین 
لباس هالووین ترسناک.jpg
لباس ترسناک هالووین
گریم عجیب هالووین.jpg
عکس آرایش هالووین

 آرایش و گریم متداول هالووین

با توجه به اینکه رسم هالووین به مردگان گره میخورد، متداول‌ترین آرایش هالووین شبیه شدن به مردگان است. مردم با استفاده از لوازم آرایش و رنگ‌های مختلف سعی می‌کنند از خودشان چهره‌های ترسناک و شبیه مردگان بسازند. شاید اگر یک روز عادی شما با این چهره بیرون بیایید، همه از ترس فرار کنند ولی دیدن چهره‌هایی شبیه اسکلت مردگان در هالووین، کاملا عادی و متداول است.

هاووین را چرا جشن می‌گیرند؟

هالووین.jpg
گریم ها و آرایش های عجیب هالووین 
لباس هالووین.jpg
لباس و آرایش عجیب هالووین
لباس هالووین 2.jpg
لباس ترسناک هالووین

گریم و لباس ساده هالووین

اگر به هر دلیلی تمایل دارید که با یک آرایش و لباس ساده به استقبال هالووین بروید ولی هزینه و زمان زیادی را صرف گریم ها و آرایش های عجیب هالووین نکنید نگاهی به تصاویر زیر بیندازید. لازم نیست حتما در گریم هالووین حرفه‌ای باشید، گاهی با کشیدن چند خط و ایجاد تعدادی سایه روی صورت یا حتی پوشیدن لباس‌هایی خاص، می‌توانید گریم ساده هالووین برای خودتان داشته باشید.

لباس ساده هالووین.jpg
لباس ساده هالووین
گریم ساده هالووین.jpg
گریم و آرایش ساده هالووین 
گریم هالووین.jpg
گریم ساده پسرانه هالووین
گریم هالووین2.jpg
گریم و آرایش ساده  و ترسناک هالووین

ترند هالووین 2022 چیست؟

هر ساله در هالووین یک سری از لباس‌های و گریم‌ها ترند شده و شرکت کنندگان بسیاری خود را شبیه به آن‌ها می‌کنند. یعنی در کنار شخصیت‌های دیزنی، جدا از استایل خاص برخی از سلبریتی‌ها که همیشه در جشن‌ هالووین جایگاه ویژه‌ای دارند، یک گریم یا لباس خاص ترند و پر استفاده شود. یکی از مهم‌ترین ترندهای هالووین 2022 مثل سال گذشته، استفاده از لباس‌های شخصیت سریال کره‌ای بازی مرکب یا Squid Game خواهد بود. البته چهره عجیب و غریب کروالا با کارهای شگفت انگیزش هم از دیگر ترندهای هالووین 2022 بود.

هالووین لباس.jpg
ترند هالووین 2022
لباس هالووین8.jpg
لباس هالووین 2021
لباس هالووین 2021.jpg
محبوب‌ترین لباس هالووین 2021
gettyimages-1389407717-612x612.jpg
گریم هالووین

کلام آخر

 همانطور که در این مطلب مشاهده کردید، برخی از گریم ها و آرایش های عجیب هالووین را به شما نشان دادیم. همانطور که می‌دانید برگزار کنندگان هالووین سعی بر این دارند که 31 اکتبر را ترسناک‌ترین روز سال سال جلوه دهند و طبعا برای این کار از لباس‌ و گریم‌های ترسناک برای هالووین استفاده می‌کنند. بنابراین پراستفاده‌ترین لباس و گریم هالووین آن‌هایی هستند که کمی ترس و وحشت در تم آن‌ها دیده می‌شود. دیدن این آرایش های عجیب هالووین برای بعضی به افراد به اندازه‌ای جذاب است که تصمیم می‌گیرند برای دیدن آن در این موقع از سال با تورهای اروپا سفر کنند و حال و هوای هالووین را بیشتر درک کنند.

 

 تالیف: لست سکند

منبع: pinterest

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.