آژانسداران ایرانی در صدد افزایش روزهای حضور در قاهره

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
27 اردیبهشت 1392 01:00
0
پس از آغاز سفر به مصر و حضور آژانسداران مصری در ایران این بار نوبت آژانسداران ایرانی است که به مصر سفر کنند تا با موقعیت‌ها و امکانات موجود آشنا شوند.

به گفته "سیدمحمدعلی اشرفی واقفی" عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان، اگر طرف مصری بتواند برنامه‌ها را به مرحله اجرا برساند و زمینه‌های حضور ایرانی‌ها را فراهم کند، طی چند هفته دیگر و در اواخر خردادماه سفر آشناسازی برای مدیران آژانس‌های ایرانی و مدیران فروش‌ آنها برگزار می‌شود.

او با اشاره به اهداف انجام این سفر به CHN گفت: «این سفر به دو منظور انجام می‏شود. یک هدف در خصوص آژانسدارانی است که قصد برگزاری تورهای مصر را دارند و می‌خواهند از ایران به مصر مسافر ببرند. این سفر برای آنها سفری آشنا‏سازی با مسیر خواهد بود تا از نزدیک با مسیر آشنا شوند و ببینند امکانات موجود در مصر با ذائقه مسافران آنها همخوان است یانه.»

واقفی یادآور شد: «همچنین قصد داریم مدت زمان حضور ایرانی‌ها در قاهره را افزایش دهیم چراکه در تفاهم ‌نامه‌ای که در ابتدای امر نوشته شده‌است تنها یک روز برای حضور ایرانی‌ها در قاهره در نظر گرفته شده‌ اما درخواست ما آن است تا این زمان به سه روز افزایش یابد اگر با این درخواست موافقت شود محدودیت‌های موجود برداشته خواهند شد.»

به گفته او، هدف بعدی این سفر آشناسازی، درخصوص آژانس‏هایی است که می‌خواهند از مصر به ایران مسافر بیاورند. در این سفر خواهند توانست با طرف‌های مصری ارتباط برقرار کنند و ملاقات انجام دهند.

عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان همچنین از پیش‏بینی حضور چند پزشک در این سفر خبر داد تا بتوان مقدمات گردشگری سلامت را فراهم کرد.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.