قابل توجه مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
04 خرداد 1392 01:00
0
مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدای 15 خرداد 1342 از مسافرانی که در روزهای 14 و 15 خرداد قصد سفر از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی( ره )را دارند خواست از مسیر جاده تهران - ساوه رفت و آمد کنند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل فرودگاه امام خمینی (ره) ، مرتضی دهقان با اشاره به صدور نوتام(اطلاعیه هوانوردی) در مورد روز چهاردهم خرداد ماه افزود : از ساعت 8 تا 12 ، تا شعاع 100 کیلومتری فرودگاه های تهران بزرگ به جز پروازهای عبوری هیچ پرواز مسافری انجام نمی شود.

این مقام مسئول با تأکید مجدد بر اینکه روزهای سه شنبه چهاردهم و چهارشنبه پانزدهم خرداد ماه ، خیل عظیمی از هموطنان از اقصی نقاط کشور برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به حرم مطهر حضرت امام (ره) سفر می کنند و پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر ویژه ترافیکی در اتوبان تهران - قم اعمال می کند ، از همه هموطنان ، مسافران ، کارکنان شرکت های هواپیمائی مستقر در فرودگاه و خدمه پروازی خواست ، با در نظر گرفتن ترافیک مسیر زمان حرکت خود را به فرودگاه تنظیم نموده وحتی المقدور برای رسیدن به فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) ، از مسیر جایگزین اتوبان تهران – ساوه استفاده کنند وحداقل سه ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

منبع : جام جم آنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.