بهترین تفریحات شبانه آنتالیا برای خوشگذرانی

3.7
از 13 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
برای خوشگذرانی این شهر را از دست ندهید
24 اردیبهشت 1402 07:00
2

آنتالیا به هتل‌های پرزرق‌وبرق و سواحل خاصش مشهور است؛ اما به عنوان یک گردشگر چقدر از تفریحات شبانه آنتالیا اطلاع دارید؟ فکر می‌کنید اگر تور آنتالیا را خریداری کنید تنها گزینه‌های روی میزتان برای لذت‌بردن از شب‌های آنتالیا فقط برنامه‌های تفریحی هتل‌هاست؟ نگران نباشید قرار نیست در طول سفرتان به این شهر زیبا شما احساس رخوت کنید، حتی برای شب‌هایتان برنامه‌های مفرحی وجود دارد ما این بار با پیشنهاداتی برای خوشگذرانی در آنتالیا همراه شما هستیم. بنابراین اگر در آینده نزدیک برنامه سفر به ترکیه و آنتالیا را دارید این مطلب را از دست ندهید. 

بهترین تفریحات شبانه آنتالیا چیست؟ 

بهترین تفریحات شبانه آنتالیا استفاده از جشنواره‌ها و برنامه‌های تفریحی مختلف در هتل و کافه‌های شهر است. اما این حرف چندان عادلانه به نظر نمی‌رسد؛ چرا که در سفر  و لذت بردن از آن سلایق و ویژگی‌های شخصیتی افراد، نقش مهمی را بازی می‌کند. به همین دلیل هم اگر قرار باشد برای همه افراد تفریحات شبانه آنتالیا را معرفی کنیم لازم است علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر و همین‌طور مسافران ماجراجو را از قلم نیندازیم. برای همین در ادامه این مطلب از مجله گردشگری لست سکند کمی دقیق‌تر از انواع تفریحات شهر خواهیم گفت. 

اجراهای شبانه در شهر

در شهر پر هیاهویی مثل آنتالیا بازار تفریحات شبانه داغ است؛ به ویژه در بهترین هتل های آنتالیا چرا که هیچ مجموعه‌ای دوست ندارد مهمانانش را از سفر دل‌زده کند، حتی با یک جستجوی اینترنتی ساده می‌توانید لیستی از برنامه‌های فارسی‌زبان که در شهر آنتالیا برگزار می‌شود را پیدا کنید، از کنسرت گرفته تا استندآپ‌کمدی حجم این برنامه‌های تفریحی به‌اندازه‌ای است که برخی تنها برای شرکت در برنامه مشخصی به آنتالیا سفر می‌کنند. در این برنامه‌های شبانه یا به اصطلاح نایت شوها قرار نیست تنها از اجرای یک گروه یا فرد لذت ببرید؛ بلکه همنشینی با دیگر مسافران و فعالیت‌های دسته جمعی از تفریحات شبانه در آنتالیا در این شهر محسوب می‌شود. 

140.jpg
اجراهای شبانه از بهترین تفریحات شبانه آنتالیا

تفریحات شبانه ساحل مدیترانه

نمی‌شود از یک تور ترکیه به مقصد شهری ساحلی گفت و جذابیت‌های ساحل و دریای آن حرفی نزد به‌خصوص اگر این شهر آنتالیا با آن همه جاذبه باشد. درمورد سواحل آنتالیا می‌توان اینطور برداشت کرد که برخی از آن ها جای مناسبی برای شرکت در جشنواره‌ها و حتی جشن‌های محلی است و برخی دیگر به‌صورت اسکله جای خوبی برای قدم‌زدن و حتی تجربه سواری در قایق های تفریحی است! تفاوتی ندارد که شما علاقه‌مند به کدام نوع از فعالیت‌ها هستید اما در هر صورت باید این مسئله را فراموش نکنید که بهترین سواحل آنتالیا در انتظار شماست.

009AntalyaYatLiman2011UmutZDEMR_20160105112025396.jpg
رفتن به اسکله از تفریحات شبانه در آنتالیا

تفریحات شبانه دیدنی های آنتالیا

همان‌طور که گفتیم تفریح و خوشگذرانی برای همه معنی یکسانی ندارد و برای بعضی از افراد قدم زدن، عکاسی و حتی تنفس هوای تازه لذت‌بخش‌ترین تفریح است، البته اگر دوست دارید تفریحات رایگان آنتالیا را هم تجربه کنید باید بدانید که کشف جهان اطرافتان و قدم زدن از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در این شهر داشته باشید.

حتماً می‌دانید که آنتالیا شهری قدیمی است و به همین دلیل گشت‌وگذار در بافت‌های تاریخی آن می‌تواند برای علاقه‌مندان به فرهنگ لذت مضاعف داشته باشد، از جمله جاهایی که در برنامه پیاده‌روی‌های شبانه‌تان می‌توانید دیدن آن را بگنجانید منطقه کاله ایچی، دروازه هادریان و همین‌طور اسکله تاریخی است. البته اگر با تور آنتالیا خرداد به این شهر سفر می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که این گشت‌های شبانه را با توجه به هوای خوب بهاری به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

HADRIAN
دورازه هادریان در شب

 شهرگردی در آنتالیا

 بلوار آتاتورک آنتالیا را می‌توان مشهورترین خیابان این شهر دانست، برای بسیاری از افراد خوردن یک وعده غذای لذت بخش و استفاده از امکانات مختلف تفریحی مهم در سفر محسوب می شود. اگر شما هم از این دست مسافران هستید، می‌توانید برای تفریحات شبانه در آنتالیا به سراغ بلوار آتاتورک بروید. شاید بد نباشد که بدانید شهربازی بزرگ آنتالیا در این خیابان است و از طرفی این بلوار پر از رستوران، کافه و همین‌طور مراکز خرید است و شما تا پاسی از شب می‌توانید در این خیابان خوشگذرانی کنید، حتی شاید بتوان این خیابان را در رده جاهای دیدنی آنتالیا قرارداد.  

موقعیت دقیق بلوار آتاتورک

Nightlife-In-Antalya.jpg
بلوار آتاتورک جایی برای پیدا کردن بهترین تفریحات شبانه آنتالیا 

تفریحات شبانه هیجان انگیز آنتالیا 

به عنوان یک انسان مدرن دیگر تفریحات ما هم در حال تغییر است و هر روز بیشتر به دنیای مدرن نزدیک می‌شود، پس نباید چندان تعجبی هم داشته باشد که حتی اگر تور آنتالیا uall خریده باشید و ناگهان به جای غرق شدن در خدمات رنگارنگ هتل دلتان هوای یکی از تفریحات عجیب و غریب این روزها بکند. شاید بخواهید سری به یک اتاق فرار بزنید یا یکی از بازهای واقعیت مجازی را انجام دهید. نگران نباشید آنتالیا این روزها پر از تفریحات مدرن و امروزی است و شما تا پاسی از شب می‌توانید با سر زدن به آن‌ها مشغول باشید. 

vr-room-da-keyifli-bir.jpg
تفریح با تکنولوژی واقعیت مجازی 

سخن آخر

اگر تصمیم به سفر به آنتالیا دارید و برای انتخاب مردد هستید، نگران نباشید کاملاً طبیعی است که با وجود این همه گزینه که هرکدام در نوع خودشان بهترین هستند سردرگم باشید، به‌ویژه اینکه این بار از تفریحات شبانه صحبت می‌کنیم و ممکن است انتخاب‌ها برای شما آسان نباشد؛ مثلاً اگر قرار است خانوادگی به آنتالیا سفر کنید، شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا مقصد شما برای حضور فرزندانتان مناسب است یا نه؟ یا اینکه دقیقاً فرق هتل آل و یوآل در چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم با بررسی صفحه تور آنتالیا، تورها را با هم مقایسه کنید و هر کدام شرایط بهتری دارد را به صورت آنلاین بخرید.

در این مطلب همه تلاش ما بر این بود تا با پیشنهادات متنوع سفر شما را لذت‌بخش‌تر کنیم و کمی از این باور عمومی که درباره تفریحات شبانه در ذهن‌ها وجود دارد فاصله بگیریم و یک تجربه جدید را رقم بزنیم. فراموش نکنید که آنتالیا منطقه‌ای بزرگ با جاذبه‌های فراوان است پس فرصت خوشگذرانی و گردش در آن را از دست ندهید.

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.