بهترین رستوران ایرانی در آنتالیا کجاست؟ + قیمت و آدرس

4.2
از 12 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
این رستوران‌ها را در آنتالیا از دست ندهید
15 آذر 1402 08:00
1

چشیدن طعم غذاهای تازه، یکی از تفریحاتی است که می‌توان در سفر به آنتالیا تجربه کرد. اما شاید بعداز چند روز خوردن این‌گونه غذاها، دلتان بخواهد یک غذای خوشمزه و سنتی ایرانی را در یک رستوران ایرانی در آنتالیا میل کنید. در این شهر ساحلی، رستوران‌هایی که بتوانند غذاهای اصیل ایرانی را به‌ بهترین شکل می‌پزند، بسیار کم‌ هستند. به همین دلیل، در این مطلب از مجله لست‌سکند تصمیم گرفته‌ایم لیست بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا را در اختیارتان قرار دهیم تا در سفر به آنتالیا، سری هم به آن‌ها بزنید.

بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا کدام‌اند؟

رستوران حسن آقا، رستوران ته چین آنتالیا، رستوران مسترفود، رستوران فردلی، رستوران هان کباب و رستوران زایکا اوچاکباشی از بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا هستند. این لیست از رستوران‌ها، براساس امتیاز کاربران و کیفیت بالای غذای آن‌ها، انتخاب شده‌اند. اگر دوست دارید در سفر با تور ترکیه به بهترین رستوران ایرانی آنتالیا سر بزنید، با ما همراه باشید.

رستوران حسن آقا (Hasanaga Restaurant)

رستوران ایرانی حسن آقا یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایرانی در آنتالیا است. این رستوران، با کیفیت خوب غذاهای خود، خدمات عالی و فضای دلنشین، نظر افراد زیادی را جلب کرده است. رستوران حسن آقا انواع غذاهای سنتی و مدرن ایرانی را با مواد اولیه تازه و مرغوب در منوی خود دارد. برخی از غذاهای معروف این رستوران عبارت‌اند از: کباب کوبیده، چلوخورش قیمه، زرشک‌پلو با مرغ، فسنجان، دیزی و آش رشته. همچنین رستوران حسن آقا، نوشیدنی‌های گوناگونی مانند دوغ، شربت، چای و قهوه را به مهمانانش ارائه می‌دهد. در این رستوران، موسیقی زنده‌ هم اجرا می‌شود که می‌تواند لذت غذا خوردن را برایتان دوچندان کند. 

  • ساعت کاری رستوران حسن آقا: همه‌روزه از 11 صبح تا 2 شب
  • آدرس رستوران حسن آقا: منطقه مورات پاشا، خیابان مسچیت (مسجد)

موقعیت دقیق رستوران حسن آقا، رستوران ایرانی در آنتالیا

Hasanaga Restaurant.jpg
غذای رستوران حسن آقا
hasanaga last second.jpg
میز دسر رستوران ایرانی حسن آقا در آنتالیا

رستوران ته‌چین (Tahchin Restaurant)

رستوران ته‌چین، یک رستوران ایرانی در آنتالیا است که غذا را به سبک‌وسیاق کافه‌های سنتی ایرانی سرو می‌کند. در این رستوران انواع کباب‌های ایرانی را می‌پزند و آن‌قدر خوش‌مزه‌اند که به نظر می‌رسد بسیاری از طعم‌دهنده‌ها از داخل ایران تهیه می‌شوند. در رستوران ته چین آنتالیا، می‌توانید انتظار یک طعم اصیل ایرانی را داشته باشید. 

یکی دیگر از جذابیت‌های این رستوران ایرانی در آنتالیا، به‌خصوص اگر در فصل پاییز و با تور آنتالیا آذر به آنجا بروید، سرو غذا در ظروف مسی است. سرو غذای گرم در ظروف سنتی ایرانی، به یکی از سبک‌های پرطرف‌دار در رستوران‌ها تبدیل شده است و شما با سفارش غذا در آن رستوران، احساسی شبیه به خانه خود را دارید.

  • ساعت کاری رستوران ته‌چین: فعلاً تعطیل است. به همین دلیل ساعت کاری آن در دسترس نیست.
  • آدرس رستوران ته‌چین: منطقه مورات پاشا

موقعیت دقیق رستوران ته چین آنتالیا

tahchin last second.jpg
غذای رستوران ته‌چین، بهترین رستوران ایرانی آنتالیا

رستوران مسترفود (Mrfood Antalya)

رستوران ایرانی مسترفود، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیاست. این رستوران، با دکوراسیون سنتی و منوی کامل، محیطی گرم و دوستانه را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید از کباب‌های خوش‌مزه، انواع آش‌، ماهی‌های تازه و پیش‌غذاهای متنوع لذت ببرید.

رستوران ایرانی مسترفود آنتالیا با قیمت مناسب و کیفیتی رضایت‌بخش، تجربه خاطره‌انگیزی برای علاقه‌مندان به غذای ایرانی می‌سازد. بد نیست بدانید رستوران مسترفود به‌جز غذا، انواع قلیان را هم برای مشتریانش در نظر گرفته است. اگر در بهترین هتل آنتالیا برای خانواده اقامت دارید و دوست دارید همراه با فرزندانتان به یک رستوران بروید و خیالتان از نظر غذا راحت باشد، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • این رستوران درحال‌حاضر، به‌علت جابه‌جایی تعطیل است.

فهرستی از تفریحات مناسب کودکان در آنتالیا موقعیت دقیق رستوران مسترفود

Mrfood Antalya.jpg
رستوران مسترفود، رستوران ایرانی آنتالیا

رستوران فردلی (Feredli Restaurant)

رستوران فردلی یکی دیگر از رستوران‌هایی است که با توجه به کیفیت خوب غذاهایش، خدمات عالی و قیمت مناسب، امتیاز بالایی در میان بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا به دست آورده است. خوب است بدانید در این رستوران، علاوه‌بر غذاهای ایرانی، انواع غذای ترکی هم سرو می‌شود و شما می‌توانید از بین منوی گسترده این رستوران، غذاهای متنوعی را سفارش دهید. کباب‌های مختلف، خورش‌های لذیذ، سالادهای تازه، دسرهای رنگارنگ و نوشیدنی‌های خوش‌طعم، از مواردی هستند که در رستوران فردلی سرو می‌شوند.

گفتنی است که در این رستوران، موسیقی زنده هم اجرا می‌شود و شما می‌توانید با دوستان و خانواده‌تان لحظات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنید. پس از صرف غذا در رستوران فردلی، می‌توانید به سراغ مرکز خرید میگروس که از بهترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌آید بروید و پاساژگردی را به این روز هیجان‌انگیز، اضافه کنید.

  • ساعت کاری رستوران فردلی: همه‌روزه به‌جز جمعه‌ها از ۱۲.۵ ظهر تا ۹.۵ شب
  • آدرس رستوران فردلی: محله کنیالتی

موقعیت دقیق رستوران فردلی، از بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا

FEREDLI Restaurant1.jpg
رستوران ایرانی فردلی در آنتالیا
FEREDLI Restaurant.jpg
غذای رستوران فردلی، رستوران ایرانی آنتالیا

رستوران هان کباب (Han Kebapçısı)

اگر بعد از گشت‌وگذار در جاهای دیدنی آنتالیا دنبال جایی برای صرف غذاهای ایرانی بودید، می‌توانید روی رستوران ایرانی هان کباب حساب باز کنید. این رستوران با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، انواع کباب‌های اصیل ایرانی را برایتان سرو می‌کند. شما می‌توانید در فضای دلنشین و مدرن این رستوران، از طعم خوش کباب کوبیده، برگ، جوجه و... لذت ببرید. همچنین سالادهای فصل و نوشیدنی‌های متنوع نیز در منوی این رستوران، وجود دارد. 

گفتنی است که موقعیت قرارگیری رستوران هان کباب، به‌گونه‌ای است که با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در آنتالیا،  به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. همان‌طور که در نقشه می‌بینید، ایستگاه اتوبوس مارک‌آنتالیا در چند قدمی این رستوران قرار گرفته است. رستوران هان کباب یکی از بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا به شمار می‌آید که می‌تواند تفریح شما را در این شهر ساحلی، با یک وعده غذای خاطره‌انگیز، تکمیل کند.

  • ساعت کار رستوران هان کباب: یکشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۷ شب، دوشنبه تا شنبه از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس رستوران هان کباب: منطقه مورات پاشا، محله تاحیل پازاری

موقعیت دقیق رستوران هان کباب

Han Kebapçısı غذای ایرانی_.jpg
غذای رستوران هان کباب، رستوران ایرانی در آنتالیا

رستوران زایکا اوچاکباشی (Zaika Ocakbasi)

یکی دیگر از رستوران‌های آنتالیا، زایکا اوچاکباشی یا همان زایکا اجاق‌باشی است که برای دوستداران غذاهای ایرانی، بهترین منو را تدارک دیده و به آن‌ها فرصت می‌دهد که حتی در سفر هم بتوانند از غذاهای خوش‌مزه و سنتی ایران لذت ببرند. این رستوران با دکوراسیونی شیک و مدرن، انواع کباب‌ها، خورش‌ها، سالادها، دسرها و نوشیدنی‌های ایرانی را سرو می‌کند. برخی از غذاهای محبوب این رستوران عبارت‌اند از: کباب کوبیده، خورش قیمه، دلمه و شیرینی زولبیاوبامیه. البته اگر با تور آنتالیا UALL به این سفر بروید، در تمام طول روز غذاهای متنوعی را در دسترس دارید؛ اما باز هم هیچ‌چیز،‌ جای خوراکی‌های ایرانی را نمی‌گیرد.

غذا در این رستوران قیمت معقولی دارد و با توجه به کیفیت مواد اولیه‌اش، می‌توانیم رستوران زایکا اوچاکباشی را کامل‌ترین رستوران ایرانی در آنتالیا بدانیم. گفتنی است که زایکا اوچاکباشی، در شهر کوچک و ساحلی کاس آنتالیا قرار گرفته و حدود ۳ ساعت با مرکز آنتالیا فاصله دارد. به همین خاطر کاس، جزو بهترین مناطق آنتالیا نیست؛ اما چند سالی است که جذب توریست‌ در این قسمت از آنتالیا هم رونق گرفته و آن را به یکی از مناطق توریستی ترکیه تبدیل کرده است.

  • ساعت کاری رستوران زایکا اوچاکباشی: همه‌روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها از ۶ عصر تا ۱۱ شب
  • آدرس رستوران زایکا اوچاکباشی: شهر کوچک کاس، خیابان دموکراسی

موقعیت دقیق رستوران زایکا اوچاکباشی

Zaika Ocakbaşı1.jpg
نمای بیرونی رستوران زایکا اوچاکباشی، رستوران ایرانی در آنتالیا

خرید تور آنتالیا

اگر می‌خواهید به آنتالیا سفر کنید و با خرید تور آنتالیا، سفری خاطره‌انگیز را برای خودتان و عزیزانتان بسازید، خرید تور از لست‌سکند، کارتان را آسان می‌کند. لست‌سکند، مجموعه‌ای از تورهای آنتالیا که توسط آژانس‌های معتبر برگزار می‌شوند را برای شما در یک صفحه قرار داده است. با مراجعه به بخش تورها در لست‌سکند، می‌توانید تاریخ سفر، اقامتگاه و تعداد مسافران را وارد کنید و هرکدام از تورها را که به سلیقه‌تان نزدیک‌تر بود، برای سفر خود انتخاب کنید.

اگر هم نگران هزینه‌های سفرتان هستید، باید بگوییم که امکان خرید تور اقساطی آنتالیا در لست‌سکند فراهم است. با خرید این تور، می‌توانید تنها بخشی از هزینه سفرتان را در ابتدا و مابقی را در ماه‌های بعد پرداخت کنید.

سخن آخر

پیدا کردن رستوران ایرانی در آنتالیا از چالش‌هایی است که هر کسی در سفر به آنتالیا ممکن است با آن روبه‌رو شود. درست است که غذاهای غیرایرانی هم بسیار خوش‌طعم و لذیذ‌ هستند؛ اما بعضی افراد نمی‌توانند در سفر هم از غذای ایرانی دل بکنند.

حالا که به انتهای این مطلب رسیده‌ایم، به‌سادگی می‌توانید رستوران دل‌خواهتان را انتخاب کنید و برای یک وعده غذای اصیل ایرانی روی آن حساب کنید. همچنین می‌توانید با خواندن راهنمای سفر به آنتالیا، برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای سفرتان داشته باشید. اگر تابه‌حال به رستوران های ایرانی آنتالیا رفته‌اید، از تجربه‌تان برای ما بنویسید. به‌ نظر شما بهترین رستوران ایرانی آنتالیا کدام است؟

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.