دانلود تقویم خرداد ۱۴۰۳؛ اختصاصی لست‌سکند + موبایل و دسکتاپ

4.4
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
دانلود تقویم خرداد ۱۴۰۳ اختصاصی لست‌سکند + دسکتاپ و موبایل
24 اسفند 1402 08:00
1

تقویم خرداد ۱۴۰۳ مناسبت‌های مهم و تعطیلات سومین ماه بهار را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دانلود تقویم خرداد ۱۴۰۳ در سریع‌ترین زمان ممکن، به تاریخ دل‌خواهتان در این ماه دسترسی داشته باشید و برنامه‌ریزی برای کارهایتان را انجام دهید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با ما همراه باشید.

تقویم خرداد ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

با فراهم شدن امکان دانلود تقویم خرداد 1403 برای دسکتاپ، می‌توانید تقویم این ماه بهاری را روی صفحه نمایش کامپیوترتان مشاهده کنید. شما می‌توانید با دیدن تعطیلات خرداد ۱۴۰۳ در این تقویم، برای انواع سفرها مثل سفر با تور داخلی برنامه‌ریزی کنید.

Khordad-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم خرداد ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم خرداد ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم خرداد ۱۴۰۳ نسخه موبایل

کمی پیش‌تر با ارائه تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه توانستید همه روزهای سال جدید را در یک صفحه ببینید. اکنون شما می‌توانید با دانلود تقویم خرداد ۱۴۰۳ برای موبایل، از آن به‌عنوان تصویر پس‌زمینه استفاده کنید. همچنین می‌توانید با دسترسی سریع به تعطیلات خرداد ۱۴۰۳، برای انواع سفرهایتان، مثلاً سفر با تور خارجی برنامه‌ریزی کنید.

Khordad-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم خرداد ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم خرداد ۱۴۰۳ نسخه موبایل

چنانچه تمایل دارید همه مناسبت‌ها و تعطیلات سال ۱۴۰۳ را مشاهده کنید، می‌توانید با رفتن به صفحه تقویم ۱۴۰۳ به‌آسانی تقویم کامل سال ۱۴۰۳ را دانلود کنید و تقویم همه ماه‌های سال را ببینید.

دانلود تقویم ۱۴۰۳

تعطیلات تقویم خرداد ۱۴۰۳

۱۴ خرداد: رحلت حضرت امام‌خمینی(ره)
۱۵ خرداد: قیام خونین ۱۵ خرداد
۲۸ خرداد: عید سعید قربان

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات خرداد

 آخرین ماه فصل بهار، فرصت خوبی برای بهره بردن از آب‌وهوای مطبوع بهاری است. اگر قصد دارید سفری خارجی داشته باشید، سفر با تور آنتالیا می‌تواند سفری مطلوب در این ماه باشد. اگر هم دلتان می‌خواهد سفری داخلی داشته باشید، با نزدیک شدن به ماه‌های گرم سال، خرداد فرصت مناسبی برای سفر به مقصدی سردسیری است. ازاین‌رو، سفر با تور اردبیل و دیدن یکی از زیباترین استان‌های ایران، پیشنهاد ما به شماست. یکی دیگر از مقصدهای ایدئال برای سفر در خرداد ماه، شمال ایران است که همواره از مقاصد پرطرف‌دار است. آخرین ماه بهار، فرصت بی‌نظیری برای سفر با تور شمال و تازه شدن در خنکای نسیم بهاری است.

سخن آخر

در این مطلب، تقویم خرداد ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل را به شما تقدیم کردیم تا بتوانید با دسترسی به تقویم اختصاصی خرداد ۱۴۰۳ لست‌سکند، تمامی روزهای آخرین ماه اولین فصل سال را در سریع‌ترین زمان ممکن مشاهده کنید. شما چه مقصدهایی را برای سفر در خرداد پیشنهاد می‌دهید؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.