تقویم آبان ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا

5
از 2 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
تقویم آبان ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا
20 شهریور 1403 08:00
0

تقویم آبان ۱۴۰۳ تعطیلات و رخدادهای مهم هشتمین ماه سال را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دانلود تقویم آبان ۱۴۰۳ به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن، تاریخ‌های دل‌خواهتان در آبان را ببینید و برای روزهای کاری و تعطیلات برنامه‌ریزی‌ کنید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با دانلود تقویم آبان 1403 با ما همراه باشید.

تقویم آبان ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

با دانلود تقویم آبان 1403 برای دسکتاپ، می‌توانید به‌سادگی تقویم دومین ماه از فصل پاییز را روی صفحه نمایش کامپیوترتان ببینید و به تاریخ مد نظرتان در این ماه دسترسی داشته باشید. همچنین با مشاهده این تقویم و دانستن تاریخ تعطیلات، می‌توانید برای سفرهای پیش رو مثل سفر با تور ایران‌گردی برنامه‌ریزی کنید. 

اگر می‌خواهید همه رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی سال ۱۴۰۳ را به‌صورت یکجا ببینید، می‌توانید با در اختیار داشتن تقویم ۱۴۰۳، تقویم کامل سال ۱۴۰۳ را مشاهده کنید. با دسترسی به این تقویم، شما می‌توانید مناسبت‌ها و تعطیلات همه ماه‌های سال را کنار هم ببینید.

Aban-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم آبان ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم ۱۴۰۳

دانلود تقویم آبان ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم آبان ۱۴۰۳ نسخه موبایل

پیش‌تر با دانلود تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه توانستید همه روزهای سال ۱۴۰۳ را به‌همراه مناسبت‌های مهم و تعطیلات در یک صفحه مشاهده کنید. اکنون با دانلود تقویم آبان ۱۴۰۳ برای موبایل، می‌توانید تقویم ماه میانی پاییز را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه تلفن همراهتان استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تقویم آبان را ببینید. شما با دسترسی به رویدادها و تعطیلات آبان ۱۴۰۳، می‌توانید برای سفرهایتان در سومین فصل سال برنامه‌ریزی کنید؛ مثلاً چنانچه می‌خواهید با تور طبیعت‌گردی مسافر رنگ‌ها و طبیعت پاییزی شوید، می‌توانید به‌آسانی مناسبت روزهای مد نظرتان را از تقویم مشاهده کنید.

Aban-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم آبان ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم آبان ۱۴۰۳ نسخه موبایل

تعطیلات تقویم آبان ۱۴۰۳

در آبان ۱۴۰۳ هیچ تعطیل رسمی وجود ندارد.

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات آبان

دومین ماه پاییز می‌تواند با سفرهایی به‌یادماندنی همراه شود. هوای مطبوع آبان و جلوه‌های رنگارنگ طبیعت پاییزی، فرصت مناسبی برای سفر کردن است. یکی از سفرهای مطلوب برای آبان، سفر با تور اصفهان است. نشستن در میدان نقش جهان و تماشای هنر و شکوه نصف جهان، می‌تواند پاییزی خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزند. یکی دیگر از مقصدهای داخلی که برای سفر در آبان‌ماه پیشنهاد می‌کنیم، سفر با تور گرگان است. لذت قدم زدن در جنگل‌های گرگان که با قلم‌موی پاییز، به دل‌انگیزترین شکل ممکن تبدیل می‌شوند، شوق سفر را چندین برابر می‌کند. سفر با تور کویر، یکی دیگر از پیشنهادهای پرطرف‌دار برای سفر در دومین ماه پاییز است. 

اگر قصد دارید در آبان‌ماه به مقصدهای خارجی سفر کنید، یکی از سفرهای پیشنهادی برای شما، سفر با تور دبی است. از آبان‌ماه، کمی از گرمای شدید هوای دبی کاسته می‌شود و شما می‌توانید در مقایسه با فصل تابستان، راحت‌تر در این شهر گشت‌وگذار کنید. یکی دیگر از سفرهای پیشنهادی در آبان، سفر با تور تایلند است. هوای تایلند در میانه پاییز، ایدئال است و می‌توانید از سفرتان لذت ببرید.

سخن آخر

در این مطلب، تقویم آبان ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل را در اختیارتان گذاشتیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، به تقویم اختصاصی آبان ۱۴۰۳ لست‌سکند، دسترسی داشته باشید و همه روزها، رویدادهای مهم و تعطیلات دومین ماه از فصل پاییز را ببینید. پیشنهاد شما برای سفر در آبان، کدام مقصدهای داخلی و خارجی است؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.