هواپیمایی قطر،میزان حد بار مجاز مسافران را افزایش می دهد

4.5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
02 شهریور 1392 01:00
0

مسافرانی که از تاریخ 10 شهریور ماه 1392، بر روی شبکه پروازی هواپیمایی قطر پرواز می کنند می تواتنند بار بیشتری به همراه داشته باشند.

هواپیمایی قطر - قطر ایرلاین


برای کلاس اقتصادی Economy Class سی کیلوگرم ، کلاس تجاری Business Class چهل کیلوگرم و کلاس درجه یک First Class پنجاه کیلوگرم بار مجاز به همراه داشته باشید

حد بار مجاز در کلاس اقتصادی از 23 کیلوگرم به 30 کیلوگرم و برای کلاس های تجاری و درجه یک به ترتیب از 30 کیلوگرم و 40 کیلوگرم به 40 کیلوگرم و 50 کیلوگرم تغییر یافته است. تعداد بسته ها بنا بر قوانین بلیط خریداری شده تغییری نخواهد داشت. این افزایش حد بار مجاز در رابطه با مسیرهای پروازی که بار مجاز آنها بر اساس تعداد بسته های مسافر است ( مثل آمریکا و کانادا ) صدق نخواهد کرد.

" بازنگری و افزایش میزان بار مجاز مسافرین این شرکت همزمان با افزایش تعداد مقاصد پروازی و تعداد پروازهای ما در سراسر دنیا می باشد. " به گفته آقای اکبر الباکر - مدیر کل اجرایی هواپیمایی قطر " بدون در تظر گرفتن مقصد پروازی و کیفیت مسافرت - سفر کاری یا تفریحی - افزایش تعداد مسافرینی که مدت زمان طولانی تری را در سفر می مانند، نشانگر نیاز مسافرین به افزایش حد بار مجاز می باشد."

مسافرینی که قبل از تاریخ 10 شهریور ماه 1392 سفر کرده اند نیز می تواتند از امتیازات افزایش حد بار مجاز در پرواز برگشت خود و در صورتی که پرواز آنها بعد از تاریخ 10 شهریور ماه 1392 با شد نیز بهره مند گردند. تعرفه های جدید حمل اضافه بار در ماه آینده متعاقباً اعلام میگردد. مسافرین کثیر السفر این شرکت نیز می توانند طبق گذشته از امتیاز حمل بار اضافه خود استفاده نمایند.

هواپیمایی قطر طی 16 سالی که پروازهای خود را شروع کرده رشد بسیار چشمگیری داشته و امروزه این ناوگان هوایی مدرن با 129 هواپیما و به 128 مقصد تجاری و تفریحی به سراسر اروپا، خاورمیانه، خاو دور، آسیا و آمریکا پرواز می نماید.

در سال گذشته مقاصد قاسم (عربستان سعودی)، نجف (عراق) ، پنوم پن (کامبوج)، شیکاگو (ایالات محتده آمریکا) ، سلاله (عمان)، بصره (عراق) و سلیمانیه در عراق، راه انداری شده و شبکه پروازی ما با راه اندازی مسیرهای چنگ دو - چین (12 شهریور) ، آدیس آ بابا - اتیوپی (27 شهریور) ، فرودگاه کلارک - فیلیپین (6 آبان) و فیلادلفیا - ایالات متحده آمریکا (14 فروردین) گسترده تر نیز خواهد شد.



منبع : خبر آنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.