سانحه هواپیمای حجاج در کرمان 8 زخمی بر جای گذاشت

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
02 مهر 1392 00:00
0

بعد از ظهر دیروز یک فروند هواپیمای ماهان در حین بلند شدن از فرودگاه کرمان دچار سانحه شد. این هواپیما که عازم مدینه بود حامل حجاج کرمانی بود که برای انجام مناسک حج راهی خانه خدا بودند.

"حسین درخشان" سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در مورد جزئیات این حادثه به CHN گفت: «سانحه پرواز حجاج در کرمان به دلیل ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه کرمان رخ داده است. در این میان به دلیل ترمز شدیدی که به واسطه ترکیدن لاستیک اتفاق افتاد چند زائر دچار آسیب شدند.»

به گفته او، 8 زائر که در این پرواز بودند به دلیل آسیب هایی همچون شکستن سر، دست یا پا، یا برداشتن خراش و کوفتگی ناشی از شدت برخورد با صندلی یا پرت شدن، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. در این میان سایر مسافران در فرودگاه به صورت سرپایی درمان شدند.

درخشان با تاکید برآنکه اورژانس واحد منتقل کننده این زائران به بیمارستان بود گفت: «اورژانس این آسیب دیدگان را به بیمارستان انتقال داده و حال آنها را خوب گزارش کرده است. سایر آسیب دیدگان و زائران نیز به صورت سرپایی در فرودگاه مداوا شدند.»

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.