آغاز فرآیند نوسازی هواپیماهای A300-600 در هواپیمایی ماهان

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
22 مهر 1392 00:00
0

هواپیمایی ماهان به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان کل صندلی‌های یک فروند هواپیمای A300-600 خود را با صندلی‌هایی با مدل جدید و تکنولوژی روز دنیا جایگزین کرده است. لازم به ذکر است فرآیند نوسازی یاد شده بر روی تمامی این نوع هواپیما به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش واحد ارتباطات و امور بین‌الملل از معاونت فنی و مهندسی شرکت، با افزایش فضای کلاس تجاری (business class) و نصب صندلی‌های تختخواب شو، مسافران این امکان را خواهند داشت تا با راحتی و آسایش بیشتری سفر کنند.

صندلی های هواپیما به جهت حساسیت ویژه ای که به جهت مقاومت و نوع مواد استفاده شده دارند تنها از شرکت های مجاز سازنده تهیه می‌شوند و تست های مختلفی روی آن ها انجام می‌شود و به عبارتی فوق استاندارد (super standard) هستند. قیمت هر صندلی کلاس تجاری تقریباً معادل یک دستگاه اتومبیل مرسدس بنز می‌باشد.

گفتنی است صندلی‌های مذکور ساخت یکی از شرکت‌های ایتالیایی با استفاده از تجهیزات امریکایی است. تاکید می‌کند علاوه بر تعویض صندلی‌ها، فضای داخلی هواپیما، رنگ و تمامی تجهیزات اعم از سرویس بهداشتی موکت و ... نیز از نو تهیه و نصب شده‌اند.

منبع :هواپیمایی ماهان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.