28 پرواز کنسلی، 44 پرواز تاخیری

5
از 1 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
16 بهمن 1392 00:00
0

برف و کولاک، هواپیماهای ایران را درنوردید. دیروز 44 پرواز در تهران بیش از یک ساعت تاخیر داشته و 28 سفر با هواپیماها لغو شده است.

دیروز 15 بهمن ماه سال جاری نه تنها برف تردد در راههای مواصلاتی کشور را مسدود و یا محدود کرد، بلکه این سرما به سفرهای هوایی نیز رسیده است به شکلی که 44 پرواز در مسیرهایی هوایی ایران بیش ازیک ساعت تاخیر داشته و 28 پرواز از مبدا تهران به مسیرهای مختلف داخلی لغو شده است.

طبق این گزارش، پروازهای تهران به مقاصد اهواز، اصفهان، بندرعباس، مشهد، شیراز، کیش، منطقه ویژه عسلویه، گرگان، کرمان، ماهشهر، تبریز، تهران ـ اصفهان ـ شیراز ـ لامرد، تهران ـ سیری ـ لاوان، بندرعباس، تهران ـ خارگ ـ شیراز، قشم،طبس، چابهار، آبادان بیش از یک ساعت بوده که بیشترین آن متعلق به پرواز تهران ـ اهواز با تاخیر 419 دقیقه بوده است.

همچنین، 28 پرواز از تهران به مقاصد تبریز، ارومیه،لارستان، بوشهر، ایلام، یزد، یاسوج ، بیرجند، کرمانشاه، مشهد، شیراز، کرمانشاه، یاسوج، گرمساران، سنندج، اردبیل، رامسر،زاهدان، گرگان، کیش،تهران ـ سیرجان ـ ایرانشهر، رشت و اصفهان لغو شده است.

فرودگاه امام هیچ‌گونه پرواز لغو نشده نداشته است و جالب این‌که از 13 بهمن تا دیروز 6 پرواز از مبدا استانهای مختلف به جده امکان‌پذیر نبوده اما با انتقال مسافران به فرودگاه امام هیچ‌پرواز عمره‌ای حذف یا لغو نشده است.

آمارهای بالا از فرودگاه مهرآباد اخذ شده اما فقط محدود به تهران و فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی است .جالب این‌که روابط عمومی شرکت فرودگاهها اعلام کرد که آمار پروازهای لغو شده فرودگاههای استانها را نداشته و در این زمینه نمی‌تواند اطلاع‌رسانی کند و باید با تک تک فرودگاهها تماس گرفته و آمار را اخذ کنیم.

طبق این گزارش، اگر شرکت فرودگاهها متولی بخش فرودگاهی و مسائل تابعه نیست پس چه ارگانی باید پاسخگو باشد؟

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.