ردپای چند ایرانی در ماجرای هواپیمای مفقوده مالزیایی پیدا شد + تصاویر

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
20 اسفند 1392 00:00
0

پس از سه روز جستجو بی‌حاصل، با پررنگ‌تر شدن احتمال دخالت دو مسافر غیر قانونی با پاسپورت‌های سرقت شده در پرواز هواپیمایی مالزی به مقصد پکن، حالا مطرح شدن نام یک ایرانی که گفته می‌شود بلیط‌های این مسافران را از یک دفتر مسافرتی در تایلند خریداری کرده، ماجری مفقود شدن پروزا MH370 وارد مرحله دیگری شده‌است.

به گزارش The Financial Times یک مرد ایرانی به نام "علی" اقدام به خرید این دو بلیط برای دو مسافر غیرقانونی پرواز MH370 در پاتایای تایلند کرده است.


هواپیمای مفقوده مالزیایی


بر اساس این گزارش، مسوول فروش دفتر مسافرتی گفته است که این مرد ایرانی تنها درخواست خرید بلیط ارزان برای مسافرانش، داشته و پورسانت خود را نیز دریافت کرده ‌است.

از دیگر سو یکی از رسانه‌های آنلاین ساعتی قبل عکسی را انتشار داده که نشان از هویت واقعی دو مسافر غیر قانونی دارد که با پاسپورت های به سرقت رفته وارد پرواز MH370 شده اند.

بر اساس اطلاعات ارسال شده به این رسانه این دو جوان ایرانی با نام‌های "پوریا" با پاسپورت اتریشی و "رضا" با پاسپورت ایتالیایی با این پرواز به مقصد پکن پرواز کرده‌اند و قصد رفتن به اروپا را داشته‌اند. این اطلاعات هنوز تائید نشده‌است.

ارسال کننده این اطلاعات ادعا کرده که با مادر یکی از این دو در ارتباط است و این اطلاعات را در اختیار هواپیمایی مالزی قرار داده است.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.