ایران را باید دید

0
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
08 اردیبهشت 1393 00:00
0

چند روز گذشته در توئیتر یک حرکت جالبی راه افتاده است . کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی جهانی مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری ایران رابا هشتگ #MustSeeIran معرفی می کنند.

به گزارش لست سکند شاید یکی از دغدغه های اصلی فعالان و علاقه مندان به امر گردشگری در ایران باری جذب گردشگران خارجی معرفی جاذبه های گردشگری ایران به گردشگران خارجی است. این روز ها با توجه به گسترش ابزار های اطلاع رسانی خصوصا شبکه های اجتماعی مجازی از جمله توئیتر و فیس بوک فرصت تازه ای برای علاقه مندان به صنعت گردشگری در ایران فراهم شده است تا بتوانند گوشه ای از زیبایی های طبیعت ایران را به خارجی ها معرفی کنند.

در این بین ایده ی معرفی مکان های زیبا گردشگری در توئیتر این چند روز با استقبال هزاران نفر از کاربارن ایارنی مواجه شده است. شما نیز می توانید دراین حرکت شرکت کنید تنها کافی است در توئیتر عبارت #MustSeeIran را بنویسید و عکس و نوشته ی کوتاهی از منطقه مورد نظر خود را منتشر کنید.

 ایران را باید دید



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.